Ik zou dat eerder willen laten overlaten aan Sylvia en tot op zekere hoogte Eric.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ie ook opzekerIk stel voor als de redactie weer online is dat Bart Huub maar ff goed in de gaten moet houden als ie weer mag drinken en ingrijpen indien nodig
Dankzij Amandaquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:27 schreef Day het volgende:
Hey, nu zit Huub z'n haar eindelijk leuk!
Kan ook, maar bedoel meer dat Bart net als toen die nacht dat NL m schopte gewoon Huub ff naar buiten sleept en dat ie dan ff kan afkoelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder willen laten overlaten aan Sylvia en tot op zekere hoogte Eric.
Vind het wel leuk dat Eric toch laat zien dat hij (nog) wel verder wil met Huub door aan te geven dat hij moet uitkijken.
Toch wel leuk dat Amoebe hem een walgelijk mannetje vindt en dan toch naar hem toetrekt als ze iets wil gaan doen of als ze op de bank moeten zitten etc. Vind Brainless niet leuk hoorquote:
De gemiddelde geheugendiepte bij Amanda is 12 uur, dus morgen zal ze wel weer opnieuw vriendje zijn met Huub.quote:
na wel heel veel werk, eerst in de sauna dan zwemmen en daarna in de jacuzziquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:27 schreef Day het volgende:
Hey, nu zit Huub z'n haar eindelijk leuk!
Ja, maar ik ben bang dat Bart dat echt niet nog een keer gaat doen. Wel als Brainless over de schreef zou gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook, maar bedoel meer dat Bart net als toen die nacht dat NL m schopte gewoon Huub ff naar buiten sleept en dat ie dan ff kan afkoelen
En dan ook voor Huub natuurlijk ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:34 schreef Ashrak het volgende:
De kaartenactie voor Sylvia is supergeslaagd ... heel goed. Helaas was ik toen nog niet aanwezig op het forum, maar zou het een idee zijn om dat vaker te doen !! om toch te laten zien dat ze wel degelijk populair zijn en er naar ze gekeken wordt ?
Daarentegen vind ik Eric steeds lelijker worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
na wel heel veel werk, eerst in de sauna dan zwemmen en daarna in de jacuzzi
niet orgineel meer en dus bijna kansloos om medewerking te krijgen bij de redactie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:34 schreef Ashrak het volgende:
De kaartenactie voor Sylvia is supergeslaagd ... heel goed. Helaas was ik toen nog niet aanwezig op het forum, maar zou het een idee zijn om dat vaker te doen !! om toch te laten zien dat ze wel degelijk populair zijn en er naar ze gekeken wordt ?
Probeer al een tijdje wat mensen mee te krijgen om wat te bedenken, maar tot op heden is het nog niet veel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:36 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
niet orgineel meer en dus bijna kansloos om medewerking te krijgen bij de redactie.
Maar kom met een orgineel plan en dan kan het wat worden.
ja heb ik ook en dat komt omdat hij van die 'bekken' trekt wanneer hij praatquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Daarentegen vind ik Eric steeds lelijker worden.
Op zich ook wel slim, want dan kan hij net als Ilona eerder er gewoon niet uitgestemd wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef farceman het volgende:
Wat doen jullie eraan dat Bart de bewoners dwingt om hem eruit te stemmen?
Hij heeft tegen bijna iedereen verteld dat hij eruit gaat als ze niemand aan het einde van de maand eruit stemmen. Met andere woorden als jullie mij niet eruit stemmen, dan vertrek ik en krijgen jullie een vervanger.
Vandaag heeft hij ook nog eens tegen Lesley verteld dat als de bewoners slim zijn ze de boodschap wel begrijpen en dat hij haar dus sowieso binnen twee weken weer zal zien
Weet je wel zeker dat je geen aankondiging gemist hebt ofzo??quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
Brian is heel helder op dit moment.
En praat perfect Nederlands op eens
moeten wel verdomd goeie pillen zijn
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je geen aankondiging gemist hebt ofzo??
Iets in de trant van: The role of Brian is now played by.....
Jammer dat er zoveel iq-loze mensen aan het programma meedoen......., ander was de boodschap WEL overgekomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef farceman het volgende:
Hij heeft tegen bijna iedereen verteld dat hij eruit gaat als ze niemand aan het einde van de maand eruit stemmen. Met andere woorden als jullie mij niet eruit stemmen, dan vertrek ik en krijgen jullie een vervanger.
Vandaag heeft hij ook nog eens tegen Lesley verteld dat als de bewoners slim zijn ze de boodschap wel begrijpen en dat hij haar dus sowieso binnen twee weken weer zal zien
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef farceman het volgende:
ja ik hoorde het hem zeggen tegen Huub en Eric, maar de redactie heeft het ook gehoord hoor, geloof mequote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef farceman het volgende:
Ja maar de santie zou zijn gelijk eruitgehaald te worden dan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja ik hoorde het hem zeggen tegen Huub en Eric, maar de redactie heeft het ook gehoord hoor, geloof me
Ik zou daar nu niet meer over nadenkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:44 schreef Maanvis het volgende:
oh my god.. amandel brengt mij in tweestrijd. Is ze nou wereldvreemd of is ze gewoon dom?
alletweequote:Op donderdag 15 februari 2007 01:44 schreef Maanvis het volgende:
oh my god.. amandel brengt mij in tweestrijd. Is ze nou wereldvreemd of is ze gewoon dom?
Noem dat maar subtiel! Hij heeft het nu heel veel malen, aan alle bewoners uitgesproken. En aan Lesley. Dit is exact hetzelfde als wat Ilona deed: aangeven dat je eruit gestemd wilt worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Als de redactie Bart wel toestaat om te vertrekken met teruggave van de 10 mille dan moeten ze llona ook haar 10 mille teruggeven want die wilde er ook uitgestemd worden en die mocht niet.
Bart flikt nu inderdaad precies hetzelfde alleen wat subtieler
Volgens mij was dit dreigement van Bart de exacte aanleiding voor Natasia om aan Brian voor te stellen om Bart er uit te stemmen. Ze had vlak daarvoor een heel merkwaardig, krampachtig gesprek met Nathanael over Bart.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:40 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel iq-loze mensen aan het programma meedoen......., ander was de boodschap WEL overgekomen.
Wie bedoel je met die 2 ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:49 schreef Frasier het volgende:
Of die Eric moet een vies spel maar ik denk dat je die 2 ook niet meer uit elkaar krijgt.
Kansloos geforceerd romantisch gedoe.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij heeft haar net een Valentijns"gedicht" opgenoemd![]()
hm...het was in elk geval in het weekend. ze hadden een feestje met muziek..en bart zat alleen maar buiten een boek te lezen. en wilde niet meefeesten....ik kan ook niet op de datum komen helaasquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
weet iemand nog wanneer het exact was dat Natasia met Brian sprak over Bart eruit stemmen?
Dan zoek ik het op.
was dat niet toen lesley weg ging? dezelfde dag dat Nena weggestuurd werd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
weet iemand nog wanneer het exact was dat Natasia met Brian sprak over Bart eruit stemmen?
Dan zoek ik het op.
Thanks ..quote:
Alhoewel ik denk dat hij klikt met Huub voor het "feesten" en met Sylvia voor de "diepgang".quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Thanks ..
Weet het nog niet, maar omdat hij aangaf dat Huub een beetje moest opletten met alcohol zal er wel een klik zijn en dat is voor Huub natuurlijk alleen maar goed.
Met NL, op de keukenterras vrijdagavond 2 weken geleden uit mijn hoofdquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
Dan zoek ik het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |