Ik vindt dat met die vraag die eric aan amanda vroeg als eerst gezien kan worden als een hintquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vertel .. wat zijn de geheime boodschappen.
Heb dat even gemist.
Trustequote:Op donderdag 15 februari 2007 01:16 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik vindt dat met die vraag die eric aan amanda vroeg als eerst gezien kan worden als een hint
(ga het huis uit en red wat je redden kan)
Zo en nu ga ik lekker pitte, moet over een aantal uur alweer op
Truste
Lopen mijn streams achter ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Leuk gesprek tussen Brian en Huub.
Waaruit blijkt dat Brian toch echt niet zo dom is.
Brian en Amanda - of - Huub en Eric ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Leuk gesprek tussen Brian en Huub.
Zijn acteertalent kan enorme hoogtes bereiken als hij een orgasme voelt naderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Leuk gesprek tussen Brian en Huub. Amanda
Ze heeft al vaker zaken niet doorgegeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Brian "wat je ook zult krijgen is dat mensen jou gaan waarschuwen dat ik iets met jou van plan ben"
(is al gebeurd, he)
Amanda "o, maar dat soort dingen geloof ik toch niet"
(ze verraad Huub dus niet)
Daarom verdenk ik haar toch van wat meer intelligentie .... zou wel dan super gespeeld zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Brian "wat je ook zult krijgen is dat mensen jou gaan waarschuwen dat ik iets met jou van plan ben"
(is al gebeurd, he)
Dat is ze al vergetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
(is al gebeurd, he)
.. zijn ze toch geen vriendinnetjes meer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef avonne het volgende:
Amanda zegt dat ze Brian er echt nooit uit zal stemmen omdat ze zo fijn met hem kan praten.
Brian vertelt nu dat Natasia kwam vragen om Amanda eruit te stemmen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Leuk gesprek tussen Brian en Amanda.
Was allemaal TV .. geknipt en geplaktquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:24 schreef Sug4r het volgende:
Die Brian die wijn gooide naar Nena, was hij niet zegt Brian![]()
Nee dat is de schuld van Nena zelf natuurlijk
Dat moet ie ook opzekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:24 schreef Ashrak het volgende:
Ja ja
Eric geeft aan dat Huub echt moet gaan oppassen als hij weer mag drinken.
Dat was zn alter egoquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:24 schreef Sug4r het volgende:
Die Brian die wijn gooide naar Nena, was hij niet zegt Brian![]()
Nee dat is de schuld van Nena zelf natuurlijk
Ja en die trap die Nena aan Brian gaf was ook Nena niet dat was Brian zijn eigen schuldquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Was allemaal TV .. geknipt en geplakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |