"quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed ik hoop wel dat de mensen genoten hebben van deze sensatie want blijkbaar zitten Jajong en ik allebei met een grootse glimlach achter ons toetsenbordje![]()
Beter zoek je werkquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Okay, omdat je nieuw bent zal ik het even uitleggen.
Het interesseert me werkelijke geen ene fuck allemaal. Ik vind het 'grappig' om af en toe van deze flame-wars te beginnen, dan hou ik me daar een tijdje mee bezig en dan krijg ik of een ban of ik heb er genoeg van. Ik bedoel het allemaal niet verkeerd hoor, ik typ het met een glimlach! Tuurlijk heb je altijd van die zuurpruimen die het verschil niet zien en dan gaan dreigen met bans of ze zelfs gaan aanvragen enzo, maarja dat maakt het misschien alleen maar leuker.
En je moet ook niet verwachten dat mensen in een topic zoals deze serieus ingaan op vragen zoals de jouwe.
Einde van de les!
Ik met een glimlach, jij met een grimas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed ik hoop wel dat de mensen genoten hebben van deze sensatie want blijkbaar zitten Jajong en ik allebei met een grootse glimlach achter ons toetsenbordje![]()
You are a disgrace to your flag, sonquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
A.u.b. Ga weg uit dit topic voordat je jezelf nog meer owned.
Beter reageer je onder je echte accountquote:
Glimlach.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik met een glimlach, jij met een grimas.
Moet ik 't je leren vriend?quote:
Aaaahh, een jajong-konthaar-aanhangsel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Beter zoek jij een hogesnelheidstrein om die te fotograferen van dichtbij.
Klopt, ik moet misschien es een keer er echt wat tijd in gaan steken a lá Xebro, maar ik weet niet of ik het dat wel waard vind...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Toch heb jij ook nog wel het een en ander te leren Jajong, het enige waarin jij tot nu toe excelleert is in het op de man spelen. Ok, dat levert wel heftige reacties op van je targets maar een leuke/goeie rel heb ik er nooit uit zien ontstaan...
Het is net een beetje afgelopen eigenlijk, sorry.quote:
Arrigatou, Jajong-sanquote:
Dus omdat ik jou niet mag ben ik Jajong's maatje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:17 schreef Kontvocht het volgende:
[..]
Aaaahh, een jajong-konthaar-aanhangsel.
Triest. Ga maar lekker slapen held.
Heb jij verstand van rellen remlof?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Toch heb jij ook nog wel het een en ander te leren Jajong, het enige waarin jij tot nu toe excelleert is in het op de man spelen. Ok, dat levert wel heftige reacties op van je targets maar een leuke/goeie rel heb ik er nooit uit zien ontstaan...
Zo ja, jammer dat je je pas op pagina 3 komt meldenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb jij verstand van rellen remlof?
triest ben je iig welquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus omdat ik jou niet mag ben ik Jajong's maatje?
Maak je niet dik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:19 schreef Biogarde het volgende:
Wat een kuttopic.
Whoehahaha.quote:
Wat is dat toch met jequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is net een beetje afgelopen eigenlijk, sorry.
zulks een grapquote:
Sorry schat. Unban Xebro eens trouwens, zijn permban duurt al 2 maand nu.quote:
Bruin zeg ik jequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een neger in de tent.
Volgens mij is die al een poos unbanned hoor, maar hij heeft een levenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry schat. Unban Xebro eens trouwens, zijn permban duurt al 2 maand nu.
Niks, vieze zwarte!quote:
ik probeer ze te doorgrondenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb jij verstand van rellen remlof?
Volgens mij niet, sprak 'm vanmiddag nog.. Zijn laatste post was in dat Kerstkaart topic.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij is die al een poos unbanned hoor, maar hij heeft een leven
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
You are a disgrace to your flag, son.
Dribsiequote:
Negersquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef Jajong het volgende:
Niks, vieze zwarte!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ah.Gecondoleerd en sterkte. Kuthonden.
De enige hond die ik wel mag is Samson.
![]()
I spoke too soon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef Jajong het volgende:
Wat leuk, als alle newbies ineens weg zijn!
hou oud? dat kan jezelf zienquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:21 schreef TwyLight het volgende:
Maar komo p hé, PeZu
kijk eens naar jezelf.
Hoe oud ben je zo ondertussen wel niet, en dan een beetje de hele dag fokken en tot midden in de nacht fapplaatjes lopen zoeken.
Jij moet zo ondertussen wel wat beters te doen hebben op die leeftijd vind je niet?
- werk, en een leven bijvoorbeeld. en misschien een vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |