Talk to the handquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:58 schreef Jajong het volgende:
Gaar topic, geen tegenstand. Newbies only.
Het zit je echt dwars hè?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
En waarom geven jullie Jajong puntjes op dingen die hij ongeveer 3 x per Bash topic herhaald? en veldmuis? je afzeik lolletjes over mijn taalfouten worden ook saaaai
Dus een normaal/nuttig/intelligent antwoord zit er niet in?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:58 schreef Jajong het volgende:
wacht ik quote je even.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:58 schreef Jajong het volgende:
quote:
nee hoor, alleen discussie voeren met jou is saai omdat je de hele tijd dezelfde dingen roeptquote:
Ruzie nee joh, hij gooide zand over mijn Bert knuffel heen, dus ik trap zijn zandkasteel kapot. Maar nu heeft hij mijn knikkers gestolen. Help, wat moet ik doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:58 schreef Kontvocht het volgende:
Hebben jullie ruzie?
negerquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:58 schreef Jajong het volgende:
bij de keel pakken en zn strot door snijden met pokémon kaartenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ruzie nee joh, hij gooide zand over mijn Bert knuffel heen, dus ik trap zijn zandkasteel kapot. Maar nu heeft hij mijn knikkers gestolen. Help, wat moet ik doen.
cute hoe heet ie ? ^^quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:59 schreef -Marc- het volgende:
Even het topic opvrolijken!
[afbeelding]
nee, dat zit er hier niet inquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef SuperwormJim het volgende:
bier?
quote:
Meer zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil niet graag in herhaling vallen maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Een goede huidchirurg opzoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ruzie nee joh, hij gooide zand over mijn Bert knuffel heen, dus ik trap zijn zandkasteel kapot. Maar nu heeft hij mijn knikkers gestolen. Help, wat moet ik doen.
en je heet anna !quote:
R&P iets voor je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
KUT DIE MOD VINDT MN GRAPJES NIET LEUK! NOU KAN IK VANNACHT NIET SLAPEN! KUT!
Ik ga maar proberen mezelf in slaap te huilen! Wellicht werkt het!!
ahhh god je kan een link copierenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
A.u.b. Ga weg uit dit topic voordat je jezelf nog meer owned.
Mooi gedaan Polak.quote:
Tof gedaan martinluthskiczukiequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Meer zo.
[afbeelding]
[afbeelding]
antoine danquote:
Ach, jij kan tenminste tegen een grapje, de rest van de newbies gaan allemaal huilen enzo. Dat is écht niet cool.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof gedaan martinluthskiczukie
Ik word er niet anders van hoor , ik vind dit juist tofquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, jij kan tenminste tegen een grapje, de rest van de newbies gaan allemaal huilen enzo. Dat is écht niet cool.
Ik zei toch al dat ie liev was?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, jij kan tenminste tegen een grapje, de rest van de newbies gaan allemaal huilen enzo. Dat is écht niet cool.
Nee niks je zat echt even te huilen man, geeft niks hoor. Je bent niet de eerste.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik word er niet anders van hoor , ik vind dit juist tof!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee niks je zat echt even te huilen man, geeft niks hoor. Je bent niet de eerste.
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ben ik nu gezakt voor de "ben jij labiel" test?
!
Pfff, als jij nou eens een keer de moeite neemt om in te gaan op normale reacties in plaats van overal omheen te lullen en een beetje oppervlakkig te gaan lopen miepen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee niks je zat echt even te huilen man, geeft niks hoor. Je bent niet de eerste.
Tof, die komt in mijn FoBo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]!
De lelijke emo-test heb je met vlag em wimpel gehaald trouwens
Okay, omdat je nieuw bent zal ik het even uitleggen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, als jij nou eens een keer de moeite neemt om in te gaan op normale reacties in plaats van overal omheen te lullen en een beetje oppervlakkig te gaan lopen miepen...
Hahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:11 schreef guitarist.nl het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/137242
Opgelost, slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |