quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben echt vet populair je weet.
jaa lok hem uit, ik heb popcorn gevondenquote:
Ik heb geen kloonquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, moet je natuurlijk wel je kloon uitloggen
Ga nou eerst eens een taalcursus volgen. Hup.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar is jajong ?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga nou eerst eens een taalcursus volgen. Hup.
In dat andere topic?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar is jajong ?
Weet je hoe dom het is om racistische opmerkingen te maken als je een wigger bent? Nou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar is jajong ?
vm!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet je hoe dom het is om racistische opmerkingen te maken als je een wigger bent? Nou?
Maak ik een racistische opmerking? bedoel je Aap? Dat zeg ik wel vaker en niet tegen jou omdat je toevallig een kleurtje hebt dat bedoel ik daar niet mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet je hoe dom het is om racistische opmerkingen te maken als je een wigger bent? Nou?
Snel terugkrabbelen hè? Zwak hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maak ik een racistische opmerking? bedoel je Aap? Dat zeg ik wel vaker en niet tegen jou omdat je toevallig een kleurtje hebt dat bedoel ik daar niet mee.
dus alle nieuwe users moeten maar ergens in een hoekje zitten wachten tot ze lang genoeg geregd zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dude, je bent nog geen maand geregged, bemoei je er eens niet mee.
Dat was een gok zekerquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Het wordt gezellig hier.
nee hoor, dat jij jezelf meteen associeert met een aap kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Snel terugkrabbelen hè? Zwak hoor.
Ik wil niet graag in herhaling vallen maar...quote:
Wel als ze van die domme opmerkingen maken alsof ze heel fok al kennenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef isama het volgende:
[..]
dus alle nieuwe users moeten maar ergens in een hoekje zitten wachten tot ze lang genoeg geregd zijn?
boom fatty ropet idd te pas en te onpas aapquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Snel terugkrabbelen hè? Zwak hoor.
Dat lijkt op elkaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil niet graag in herhaling vallen maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Bovendien hoef je maar een dag te zijn geregged om te merken dat hij zelf de topics harder loopt te verkloten dan de "baggeraars"quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef isama het volgende:
[..]
dus alle nieuwe users moeten maar ergens in een hoekje zitten wachten tot ze lang genoeg geregd zijn?
ik zie een overeenkomst! het zijn allebij jpegjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil niet graag in herhaling vallen maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee hoor, dat jij jezelf meteen associeert met een aap kan ik niks aan doen.
Je bedoelt identificeert? Associatie werkt niet in de context, sorry. Erg slim ben je niet of wel? Niet dat dat nodig is om mod te zijn van het mooie-plaatjes subforum, dus dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee hoor, dat jij jezelf meteen associeert met een aap kan ik niks aan doen.
plus streepjes op hun kledingquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef isama het volgende:
[..]
ik zie een overeenkomst! het zijn allebij jpegjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |