ja , nog niet eens een dag, 1 minuut in onz is voldoendequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien hoef je maar een dag te zijn geregged om te merken dat hij zelf de topics harder loopt te verkloten dan de "baggeraars"
Het lijkt me echt een klotegevoel als een zwartnek je vertelt hoe de Nederlandse taal werkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bedoelt identificeert? Associatie werkt niet in de context, sorry. Erg slim ben je niet of wel? Niet dat dat nodig is om mod te zijn van het mooie-plaatjes subforum, dus dat valt dan ook wel weer mee.
Ah, je moest eens weten hoeveel meisjes Bert schattig vinden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil niet graag in herhaling vallen maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
en jij bent?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien hoef je maar een dag te zijn geregged om te merken dat hij zelf de topics harder loopt te verkloten dan de "baggeraars"
Geef hem een paar snoeppuntjes dan, vanwege zijn mentale handicap.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een klotegevoel als een zwartnek je vertelt hoe de Nederlandse taal werkt.
Sorry, ik kan er niks aan doen dat je maar meteen begint over het Racisme onderwerp als je even niks meer weet te vertellen hoor. Ik roep wel vaker aap en dat heeft niks te maken met je kleurtje. Doe nou maar niet zo stoer man, dat jij vindt dat ik slecht Nederlands praat boeit mij geen ene flikker en ik lach om je reacties.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bedoelt identificeert? Associatie werkt niet in de context, sorry. Erg slim ben je niet of wel? Niet dat dat nodig is om mod te zijn van het mooie-plaatjes subforum, dus dat valt dan ook wel weer mee.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een klotegevoel als een zwartnek je vertelt hoe de Nederlandse taal werkt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil niet graag in herhaling vallen maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Amen, ga je ban maar in dit topic vergaren Jajong, dan is je reputatie weer eens bevestigd en dat is alles dat je wil toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat die allemaal onder de 10 zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah, je moest eens weten hoeveel meisjes Bert schattig vinden.
Btw, zitten er ook negers bij Sesamstraat?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah, je moest eens weten hoeveel meisjes Bert schattig vinden.
Btw, zitten er ook negers bij Sesamstraat?
dat heeft ie bij jou al gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef hem een paar snoeppuntjes dan, vanwege zijn mentale handicap.
Haha, je bent wel op dreef vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mja, de meisjes die hem 10 jaar geleden schattig vonden zijn inmiddels 20quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat die allemaal onder de 10 zijn.
Oh en, Hakeem en Paula.
Nah, is te makkelijk. Sorry, leuk geprobeerd.. Dat wel.quote:
Alsof ik wel een neger ben... NEGER!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hakim is een Algerijn man.
mooie kloonquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:54 schreef Kontvocht het volgende:
Ik snap geen kut van dit topic.
Ian_Nickquote:
zijn ava is ergerquote:
Je weet wel, die beesten met die hoorns en uiersquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:54 schreef Kontvocht het volgende:
Apen?
Puur amusement!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick![]()
![]()
Ik ben benieuwd waarom Jajong niet gewoon leuke topics opent om ONZ te verbeteren...
Overal gillen hoe klote het is werkt niet echt geloof ik.
hoiquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick![]()
![]()
Ik ben benieuwd waarom Jajong niet gewoon leuke topics opent om ONZ te verbeteren...
Idd, tè makkelijk. Google images => monkey. Dat was alles. Maak het me eens wat moeilijker danquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nah, is te makkelijk. Sorry, leuk geprobeerd.. Dat wel.
goed idee, maar dat gaat moeilijk he? zo zonder humor...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi
is net zoiets als zeiken over het onkruid maar deze wel water geven!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Idd, tè makkelijk. Google images => monkey. Dat was alles. Maak het me eens wat moeilijker dan
Ach het is toch grappigquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
En waarom geven jullie Jajong puntjes op dingen die hij ongeveer 3 x per Bash topic herhaald? en veldmuis? je afzeik lolletjes over mijn taalfouten worden ook saaaai
lolquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:57 schreef Jimbo het volgende:
oeh whiggers en ander gespuis tegen de normale mensen hier
aids topic voor alles wat zwart is of zwart wil zijn
volgens mij zit er in deze zin ook weer ergens een taalfoutquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
En waarom geven jullie Jajong puntjes op dingen die hij ongeveer 3 x per Bash topic herhaald? en veldmuis? je afzeik lolletjes over mijn taalfouten worden ook saaaai
zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
En waarom geven jullie Jajong puntjes op dingen die hij ongeveer 3 x per Bash topic herhaald? en veldmuis? je afzeik lolletjes over mijn taalfouten worden zijn ook saaaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |