Ze deed het wel ... Yeah Sylviaquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Natasia krijgt er hoofdpijn van.
Hopelijk gaat Natasia dadelijk nog even los.
Ik kan niet wachten....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef Lo_La het volgende:
Hier komt vast weer een mooi gedichtje uit voort.
Dat is blijkbaar zijn eer te naquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt dom dat hij nu toch tegen dat Wijf praat
Zou er mooi laten stikken.
Op de balans als het kindermeisjequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hmm, heb sowieso niet zo'n heel hoge pet op van iemand die in het beginsel een relatie met zoiets aangaat
Het scheelt je wel ongeveer 40 bloeddrukpunten want ik sta strak van ergernis nuquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik moet dus echt NIET meer met die hond gaan lopen
Neem voortaan een laptop mee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
hier ook 1quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het scheelt je wel ongeveer 40 bloeddrukpunten want ik sta strak van ergernis nu![]()
doe die hond weg man, uit het raam!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
en ik moet zo gaan slapen gaat niet lukken met m'n gekromde tenenquote:
Wat kan je nou van Bart laten zien die heel ziek zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Ondertussen vertelt Lesley Bart hoe erg het in de buitenwereld is. Klanten van haar lieten haar dingen op het internet zien die echt ziek waren.
Bart vraagt haar: "Van mij ook".
Zwijgend knikt zij "Ja".
"En nu?" vraagt Bart.
"Nu is het veel minder, sinds ik er uit ben". Zegt Lesley.
Bart gaat hierover diep zitten peinsen.
Hij ziet eruit of hij er zo uit wil lopen.
zal ik em ff meenemen moet nu toch ook met de hond, me vriendin bepaalt momenteel toch welke stream er geluid geeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet die boer gaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Bart: Ik ben die mensen ZO zat hier!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef noa84 het volgende:
Nee, he, niet weer van voren af aan nu!
Koop een grote kattenbak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
? Ze heeft toch zelluf gesien dat het allemaal Huub zn schuls is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft de redactie eraan gedacht om dik touw neer te leggen op haar hoofdkussen![]()
Kort samengevat dat ze elkaar verdienen Brian en Amandaquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand in 1 of 2 zinnen zeggen, wat Nena`s videoboodschap inhield?
Nee ze gaat straks tegen Brian zeggen dat ze hem onder tafel heeft geluld natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Kinga het volgende:
jankt ze al?
Ik helemaal niet. ik vind huub gewoon weer sterk. Hij schuwt een discussie niet en ik vind juist dat hij domme mensen moet blijven confronteren. Hij doet het uitstekend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
Laten die anderen nu ook ff hun bek opentrekken, vind dit echt zwaar klote
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kort samengevat dat ze elkaar verdienen Brian en Amanda
Ach ze is toch niet in staat dit langer dan 2 seconden te onthoudenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Het ging goed met de band tussen Huub en Amanda, maar dat is nu weer verleden tijd.
zichzelf?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat kan je nou van Bart laten zien die heel ziek zijn?![]()
Zal wel in het forum van Talpa zijn geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat kan je nou van Bart laten zien die heel ziek zijn?![]()
Daar ben je nu te laat mee. Ik heb nu het bericht van Nena al gemist. Hopelijk staat het filmpje snel online.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
zal ik em ff meenemen moet nu toch ook met de hond, me vriendin bepaalt momenteel toch welke stream er geluid geeft![]()
en het is háár hond, ik ben een poesemens....
Ja iedereen krijgt leuke berichten omdat het Valentijn is en zij krijgt zoiets op haar dak, dat begrijp ik ook wel. Miisschien is het ook wel expres gedaan door de redactiequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef Day het volgende:
Ik begrijp Huub wel, hoor. Maar ik snap ook dat Amanda van slag is door dit filmpje.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand ???? Heb de video van Nena gemist..............
Ik zal zo even kijken voor jequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand ???? Heb de video van Nena gemist..............
''Amanda, ik vind dat jij en dat jij en jij en ik zei en jij zei en hij zei..altijd al..niet leuk "....5xquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand in 1 of 2 zinnen zeggen, wat Nena`s videoboodschap inhield?
(Ex-)vriend al jaloers als je een opmerking maakt en dan ga je 2 nachten naast Brainless slapen ....quote:
se sit alteid in de pallllladium weet je....talpa (sorry: 10) start binnenkort met de nl versie van The Footballers Wifes, De Voetbalvrouwen, zou ze daar en rol in krijgen.......quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
En Amandel gaat steeds platter en ordinairder praten ook nog![]()
en dat ze begrijpt waarom Rogier het uit heeft gemaakt het natuurlijk (Nena that is)quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
''Amanda, ik vind dat jij en dat jij en jij en ik zei en jij zei en hij zei..altijd al..niet leuk "....5x
"Brian en jij...niet leuk."..3x
Kortom: ze is niet blij met Amanda en Brian moet z'n bek houden..
Vaag filmpje van een boze, beledigde Nena waar behoorlijk in geknipt is...
![]()
Dat zegt ze omdat ze jaloers is op Brian en Amamdoosquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Natasia gaat er op in en dat ze de brieven van Rogier waarschijnlijk krijgt als ze het echt heel leuk met Brian gaat krijgen.
Jaaaaaaa, ga jij er even met een camera achteraan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:54 schreef Ceessie het volgende:
Is hier ook het bericht gekomen dat nastasia morgen tijdens der rijlessen bij wilgo langs gaat omdat hij jarig is????
Maar ze zou er wel gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat ze jaloers is op Brian en Amamdoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |