Kloptquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef Black_king het volgende:
Weer een poging om haar het programma uit te krijgen, volgens mij....
En waarschijnlijk aan het einde van de maand eruit gestemdquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef Ebinas het volgende:
Knap van Amanda in een kleine twee weken je vriend en je vriendin kwijt![]()
zie blz 1 Ik heb het daar weer geplaatst.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat voor plan dan? Dat hij wil dat ze hem er uit stemmen?
Dat zou idd erg leuk zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Ashrak het volgende:
Van mij mag de zus van Huub in navolging van de brief eigenlijk ook nog wel een videoboodschap inspreken.
veel geknip ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Nena's filmpje.
Beetje vaag en daarom kinderachtig.
Valt tegen
Volgens mij zei ze dat over die ex van Nenaquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef yellowfirst het volgende:
Ze kan de tiefus krijgen...das klare taal.................![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Nena's filmpje.
Beetje vaag en daarom kinderachtig.
Valt tegen
Jaaaaaaaaaaaaa nu de zus van Huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zou idd erg leuk zijn.
Nu wel een keuze...... wat nu?????
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
Brian: de gesprekken in de jaccuzi gaan heel diep. Dat gaat dan over Nena.
Ze verdienen elkaar zo enorm.
Net ving ik iets op over koeien .. was net te laat, maar volgens mij ging het over het feit dat als ze geloven dat hij opstapt het allemaal domme koeien zijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef itsme het volgende:
[..]
zie blz 1 Ik heb het daar weer geplaatst.
Ja.Onder mom, we krijgen er niemand uit., Bart gaat uit zichzelf weg als dat niet lukt, dan verliest hij zijn inleg. Waarom stemmen we bart er niet uit
Ach dit is toch leuke tvquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
al lijkt iedereen hier het super te vnden.
ze laat zich kennen zo, ze moet er boven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |