Ze deed het wel ... Yeah Sylviaquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Natasia krijgt er hoofdpijn van.
Hopelijk gaat Natasia dadelijk nog even los.
Ik kan niet wachten....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef Lo_La het volgende:
Hier komt vast weer een mooi gedichtje uit voort.
Dat is blijkbaar zijn eer te naquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt dom dat hij nu toch tegen dat Wijf praat
Zou er mooi laten stikken.
Op de balans als het kindermeisjequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hmm, heb sowieso niet zo'n heel hoge pet op van iemand die in het beginsel een relatie met zoiets aangaat
Het scheelt je wel ongeveer 40 bloeddrukpunten want ik sta strak van ergernis nuquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik moet dus echt NIET meer met die hond gaan lopen
Neem voortaan een laptop mee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
hier ook 1quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het scheelt je wel ongeveer 40 bloeddrukpunten want ik sta strak van ergernis nu![]()
doe die hond weg man, uit het raam!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
en ik moet zo gaan slapen gaat niet lukken met m'n gekromde tenenquote:
Wat kan je nou van Bart laten zien die heel ziek zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Ondertussen vertelt Lesley Bart hoe erg het in de buitenwereld is. Klanten van haar lieten haar dingen op het internet zien die echt ziek waren.
Bart vraagt haar: "Van mij ook".
Zwijgend knikt zij "Ja".
"En nu?" vraagt Bart.
"Nu is het veel minder, sinds ik er uit ben". Zegt Lesley.
Bart gaat hierover diep zitten peinsen.
Hij ziet eruit of hij er zo uit wil lopen.
zal ik em ff meenemen moet nu toch ook met de hond, me vriendin bepaalt momenteel toch welke stream er geluid geeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet die boer gaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Bart: Ik ben die mensen ZO zat hier!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef noa84 het volgende:
Nee, he, niet weer van voren af aan nu!
Koop een grote kattenbak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |