B-opstelling?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
München was verschrikkelijk. Nu spelen we nog met 10 man en een B-opstelling.
Dat vandaag het dieptepunt was heeft volgens mij meer te maken met de omstandigheden en de rode kaart van Lindenbergh. Maar Ten Cate valt weinig te verwijten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet. Waardeloos wat hij de laatste weken aan het doen is. En vandaag was het dieptepunt (tot nu toe).
Ja, dat viel mij ook op. Zegt ie tegen Jack van Gelder "ik stel Leonardo niet op omdat hij net als Babel links georienteerd is." Vervolgens zie ik in de wedstrijd De mul de hele tijd op links staan en Babel op rechts.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef jna het volgende:
Waar ik me trouwens ook aan heb lopen ergeren. Ten Cate zegt voor de wedstrijd dat ie voor de Mul heeft gekozen zodat er 1 op rechts en 1 op links staat en dat ze elkaar niet in de weg gaan lopen. Wedstrijd begint en na FUCKING 3 minuten staat de Mul op links en Babel op rechts.
Dat geklaag is gewoon terecht. Als je de opstelling ziet dan weet je van tevoren dat het kansloos wordt. Lees de reacties vooraf maar. Kom op, 3-5-2? Idioot slecht gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat -edit- gekaag over Ten Cate nergens voor nodig. Wat had je dan verwacht vanavond? Dat we Werder wel effe op zouden rollen met 0-3? Kom nou toch. Voor ado was het al bekend dat we met zorgen zaten.
Ja man, voor de rode kaart van Lindenbergh speelden we wel geweldigquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vandaag het dieptepunt was heeft volgens mij meer te maken met de omstandigheden en de rode kaart van Lindenbergh. Maar Ten Cate valt weinig te verwijten.
Maar goed, jullie moeten ook wat te zeiken hebben natuurlijk he.
Hoe kun jij dat nou weten? Heb je bij de tactiekbespreking gezeten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geklaag is gewoon terecht. Als je de opstelling ziet dan weet je van tevoren dat het kansloos wordt. Lees de reacties vooraf maar. Kom op, 3-5-2? Idioot slecht gewoon.
Juist!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geklaag is gewoon terecht. Als je de opstelling ziet dan weet je van tevoren dat het kansloos wordt. Lees de reacties vooraf maar. Kom op, 3-5-2? Idioot slecht gewoon.
Met deze opstelling hadden we best een 0-0 eruit kunnen slepen als Lindenberg niet zo slim was geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je anders moet? Gewoon van eigen kracht uitgaan, zoals ik al voor de wedstrijd zei. Godverdomme, we zijn Ajax!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef Cheiron het volgende:
Maar wat moet je andere? Was het 3-5-2? Gabri, Heitinga, Stam en Lindenbergh waren toch gewoon col aan het verdedigen?s
Wees eens realistisch, kom op man. Jij denkt dat dit Ajax (met alle gebreken) even Bremen van de mat veegt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja man, voor de rode kaart van Lindenbergh speelden we wel geweldig
Niet oordelen dan over zijn systeem. Denk je dat Henk met zomaar iets op de proppen komt? Overal zit een tactiek achter. Roger vond ik nog niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef twi het volgende:
Nee
is inderdaad de manier om door te komen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef twi het volgende:
Gewoon 4-0 winnen volgende week.
Ach man, voor die rode kaart werden we al weg gespeeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met deze opstelling hadden we best een 0-0 eruit kunnen slepen als Lindenberg niet zo slim was geweest.
Z'n beste wedstrijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef jna het volgende:
Roger viel me trouwens nog best mee
Ach, nood breekt wet, in het verleden zijn er wel vaker jeugdspelers gedebuteerd in het eerste bij een europacupwedstrijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Over Donald en Anita valt natuurlijk nog lang niet te oordelen. Die hadden vandaag nooit mogen debuteren!
Ja, Auxerre uit dat ging ook niet zo goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, nood breekt wet, in het verleden zijn er wel vaker jeugdspelers gedebuteerd in het eerste bij een europacupwedstrijd.
AFC Ajax Topic #557: Lets Go Jodenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef Nashje het volgende:
Niet oordelen dan over zijn systeem. Denk je dat Henk met zomaar iets op de proppen komt? Overal zit een tactiek achter. Roger vond ik nog niet eens zo slecht.
Daar was dat ook echt niet nodig. Sabotage van die rooie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, Auxerre uit dat ging ook niet zo goed.
Nee, maar ik had wel gehoopt op Ajax. Op flair, bluf en aanvallend voetbal. Niet dit gekloot!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wees eens realistisch, kom op man. Jij denkt dat dit Ajax (met alle gebreken) even Bremen van de mat veegt.
Iedereen kon zien dat we een kleine kans hadden met deze spelers in dit systeem. De vraag is alleen: hoe had je het anders moeten doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
AFC Ajax Topic #557: Lets Go Joden
Vanaf deze post kan je bijna een pagina vol aan reacties lezen van mensen die van tevoren inzien dat het niks gaat worden zo. Ben benieuwd wie er dan gelijk heeft. Henk ten Cate met zijn klotesysteem, of iedereen die van tevoren zei dat het een afstraffing zou worden.
Ohja, we kwamen met veel geluk met 3-0 weg en kregen een terechte rode kaart.
[afbeelding]
ja, en eind jaren '80 ging het vaak weer wel goed, blijft een gok met jeugdspelers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, Auxerre uit dat ging ook niet zo goed.
Ik ben wel heel benieuwd wat jou opstelling geweest zou zijn dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Vanaf deze post kan je bijna een pagina vol aan reacties lezen van mensen die van tevoren inzien dat het niks gaat worden zo. Ben benieuwd wie er dan gelijk heeft. Henk ten Cate met zijn klotesysteem, of iedereen die van tevoren zei dat het een afstraffing zou worden.
[afbeelding]
Jij snapt er echt geen reet van he? Heb jij bij de tactiekbespreking gezeten? Of iemand anders hier in het topic? NEE. Dus weet je ook niet wie wat voor opdracht mee het veld in kreeg. Heb jij Roger ooit zo redelijk zien spelen bij Ajax als fucking verdediger nog wel? Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, we kwamen met veel geluk met 3-0 weg en kregen een terechte rode kaart.
[afbeelding]
Anita ipv Lindenbergquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:58 schreef Madine het volgende:
[..]
Iedereen kon zien dat we een kleine kans hadden met deze spelers in dit systeem. De vraag is alleen: hoe had je het anders moeten doen?
en daarom had ik al de hele tijd weinig vertrouwen in een goed resultaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:58 schreef jna het volgende:
Mjah laten we niet vergeten dat Chelsea ook heeft verloren daar en Barca met een gelukje in de laatste minuut gelijk speelde
Typisch achterafgelul. Niemand zou dat van tevoren gezegd hebben.quote:
Granted. Maar dat Lindenbergh het er zo beroerd er vanaf zou brengen (let wel, het was géén rood) had ik nu ook weer niet gedacht.quote:
Kan je ook zeggen: Gentenaar ipv Stekelenburg. Achteraf gezien is dit nogal makkelijkquote:
Post jouw opstelling eens dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef twi het volgende:
Iedereen vindt dat Roger het goed deed. Hij had heel soms een aardige actie, maar al die gapende gaten achterin waar telkens 2 tegen 1 situaties uit kwamen zeggen toch genoeg dat je zoiets nooit meer moet herhalen?
Achterin was het probleem overigens zo net nog niet, vooral voorin had het gewoon heel anders gemoeten. Beginnen met De Mul en Babel voorin verzint een autist niet eens. Het middenveld willen winnen met alleen maar verdedigende middenvelders? Dat werkt toch gewoon niet...
Je snapt het dus niet. Heitinga en Stam moesten de spitsen van Werder opvangen, zodat Roger de vrije man bleef.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef twi het volgende:
Iedereen vindt dat Roger het goed deed. Hij had heel soms een aardige actie, maar al die gapende gaten achterin waar telkens 2 tegen 1 situaties uit kwamen zeggen toch genoeg dat je zoiets nooit meer moet herhalen?
Veel keus had Henk niet.quote:Achterin was het probleem overigens zo net nog niet, vooral voorin had het gewoon heel anders gemoeten. Beginnen met De Mul en Babel voorin verzint een autist niet eens. Het middenveld willen winnen met alleen maar verdedigende middenvelders? Dat werkt toch gewoon niet...
Stekelenburgquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Post jouw opstelling eens dan.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Gabri - Heitinga - Stam - Lindenbergh Donald - Maduro - Sneijder Perez Huntelaar - Babel |
Té aanvallend denk ik, daar word je ook mee overlopen.quote:
Ik vond de keuze voor Babel vreemder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef Cheiron het volgende:
De Mul was inderdaad een vreemde keuze voorin, hij is nog niet balvast genoeg voor dit soort verdedigingen
Vooraf ook hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen: Gentenaar ipv Stekelenburg. Achteraf gezien is dit nogal makkelijk
3 weken. Vermaelen 6 weken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef jna het volgende:
Hoelang was Urby geblesseerd?
Ergbers? Was toch zijn lookalike?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:19 schreef jna het volgende:
Tom Egbers ook na de wedstrijd: "Moet Ajax nu niet met een b elftal spelen volgende week om krachten te sparen voor de competitie?"
uhhhhhh wat was dit dan?![]()
weet ik veel, ik luisterde alleenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ergbers? Was toch zijn lookalike?
Was Ogararu nu geschorst voor de competitie komende zondag?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef tha_dark het volgende:
Opsteling voor zondag?
Ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Was Ogararu nu geschorst voor de competitie komende zondag?
gewoon 5 keer scoren dan hequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dit is wel over. Zie Werder wel minstens 1 keer scoren in de Arena. Dan is het helemaal een gelopen race.
Kut scheids die die schwalbe niet zag en een lompe beslissing neemt door een goal toe te kennen. Verder een machteloos Ajax, dat zelfs in die sterkte nog vette kansen kreeg op een goal. Laat die return maar komen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
......
Maduro? Sneijder als ie in de eerste helft schoot ipv aan Donald gaf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kut scheids die die schwalbe niet zag en een lompe beslissing neemt door een goal toe te kennen. Verder een machteloos Ajax, dat zelfs in die sterkte nog vette kansen kreeg op een goal. Laat die return maar komen...
Alsof KJH iets in te brengen had gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:50 schreef super-mario het volgende:
3-0....2-0 was geen goal...Sneijder en Maduro hadden moeten scoren...KJH in de spits...maar dat is allemaal achteraf...we zien t volgende week wel...
Ik hoop dat we zondag met Perez, Leo en Huntelaar in de basis spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:50 schreef super-mario het volgende:
3-0....2-0 was geen goal...Sneijder en Maduro hadden moeten scoren...KJH in de spits...maar dat is allemaal achteraf...we zien t volgende week wel...
Daarom moest Ten Cate ook niet zo belachelijk verdedigend spelen. Gewoon met 3 spitsen zoals we altijd spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof KJH iets in te brengen had gehad.De spitsen werden niet eens fatsoenlijk bereikt...
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:21 schreef Sethje het volgende:
Daarom nou juist Longmen... KJH is iemand die de lange ballen kan verlengen richting Babel die met zijn snelheid voor meer onrust kan stoken.
Nu ging Babel het luchtduel aan waarna De Mul weer ergens liep te zwerven.
Aan de ene kant geef ik je gelijk alleen hij wilde inspelen op Wome op links , en hij wilde Johnny niet opofferen aan Diego omdat hij hem in het centrum nodig meende te hebben waardoor Gabri aan Diego gekoppeld werd en Roger als een soort danny Blind ertussen diende te spelen. Maarja het was gewoon kut. Olaf breek je been..wat een waardeloze gast en dan heeft ie ook nog zon teringdebiel hoofd alsof ie totaal niet doorheeft waar hij meebezig is, en daar leek het gister ook heel erg opquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom moest Ten Cate ook niet zo belachelijk verdedigend spelen. Gewoon met 3 spitsen zoals we altijd spelen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Aan de ene kant geef ik je gelijk alleen hij wilde inspelen op Wome op links , en hij wilde Johnny niet opofferen aan Diego omdat hij hem in het centrum nodig meende te hebben waardoor Gabri aan Diego gekoppeld werd en Roger als een soort danny Blind ertussen diende te spelen. Maarja het was gewoon kut. Olaf breek je been..wat een waardeloze gast en dan heeft ie ook nog zon teringdebiel hoofd alsof ie totaal niet doorheeft waar hij meebezig is, en daar leek het gister ook heel erg op![]()
Ja er was weinig andere keus idd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:31 schreef Sethje het volgende:
Seriues Lindenbergh heeft de 20 minuten dat hij meedeed alleeeeeeeeen maar balverlies geleden...allemaal van die rare te korte ballen op de Mul oa.
En ja, Roger is een NR10 die er om bekend staat dat hij niet houdt van meeverdeddigen ( type Riquelme). En die ga je dan op die positie zetten..ja zowiezo is het logisch dat ie dan verdedigend niet goed staat, omdat het simpelweg gaan verdediger is... maarja... het zit gewoon niet mee met de blessures enzo...
Pasanennnnn wooohoooooooo
Petri kwam het uitvak uitgebreid bedanken en gooide zijn shirt erg mooi gebaar.....
Netjes. Tja, hadden we Pasanen nog maar. Ook zo'n geweldige zet van Koeman om Pasanen te verkopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:31 schreef Sethje het volgende:
Pasanennnnn wooohoooooooo
Petri kwam het uitvak uitgebreid bedanken en gooide zijn shirt erg mooi gebaar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |