Wie weet kan ie ook goed tegelzettenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Er zit iemand hier om de hoek mercedes onderdelen te verkopen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:26 schreef Pindaatje het volgende:
autoradio's (2e hands en zónder frontje????)...
oja ik woon t.o. de Pauluskerk...
![]()
Voor die Stiletto run?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
"Gezocht:Gezocht: afgetrapte naaldhakken
Als je ze nog ergens in de kast hebt staan en ze gaan toch de prullebak in, mail me, ik geef er een goed bod voor.Liefst laarzen maar pumps mag ook.Wat ik bedoel met afgetrapt.. zie foto's..Heb haast dus reageer snel"
Wat zou iemand daar mee moeten
En verder zoekt de buurman van 4 huizen verderop een kilometer teller voor zijn BMW K100 classis en een ander bied 10kg kattenvoer aan! En deborah van wat verder in de buurt heeft haar trouwjurk te koop staan! Om maar ff een kleine greep uit mijn buurt te gevenquote:Vreemd, hetero verlangt naar man
Het verlangen naar een man duikt steeds vaker op, hoewel ik hetero dacht te zijn. Ik 42, gebonden, kijk uit naar contacten die dit ook zo ervaren. En dit graag willen delen.
die bied ook zichzelf aan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuk
hier een airwalker, een hondenoppas, laptops, auto's, een meisje dat beroemd wil worden () , zaadjes uit eigen tuin
, maar de mijne staat er niet tussen
mja..quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die bied ook zichzelf aan?
Boeiend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:12 schreef sanni het volgende:
Wat verkopen ze bij jou in de straat? Hallo...benik pauper... bij mij in de straat zie ik
alleen maar woonhuizen en auto's die in de ochtend veelal verdwenen zijn![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Boeken en Tijdschriften > Literatuur (84) Telecommunicatie > Mobiele telefoons | Samsung (47) Kleding en Schoenen > Dameskleding | Ondergoed en Lingerie (36) Telecommunicatie > Mobiele telefoons | Nokia (29) minder Boeken en Tijdschriften > Studieboeken en Cursussen (29) Boeken en Tijdschriften > Overige Boeken en Tijdschriften (28) Huis en Inrichting > Stoelen en Fauteuils (26) Computer Hardware > Desktop pc's | Zonder monitor (25) Kleding en Schoenen > Dames | Schoenen (24) |
een ruimte pak?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Boeiend.
Ik woon in de grachtengordel van Amsterdam en daar wordt een grote partij geweien (140 stuks!) aangeboden.![]()
En bij m'n ouders in de buurt kun je een ruimtepak aanschaffen.![]()
link werkt niet...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef voodoolady het volgende:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//forum.fok.nl/topic/981594&url=http%3A//statisch.marktplaats.nl/help/kaartoverzicht/index.html
Die vrouw op de foto woont daar dus echt niet he
je woont vlakbij een station?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef AntjeKaah het volgende:
Bij ons verkopen ze heeeeeel veel fietsen. Denk dat er een stuk of 15 online staan. Daarnaast nog wat auto's, telefoons, en wat kinderspeelgoed!
quote:heey leuke meiden van nederland. hebben jullie zin om intiem te gaan cammen met een jongen van 21 jaar.
ik doe dit absoluut niet uit wanhoop, maar vind het gewoon lekker om bekeken te worden.
heb je hier zin in voeg me dan toe aan, en misschien kan er ook nog wel wat meer gebeuren.
oldenzaal85@hotmail.com
boerquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef 61neorej het volgende:
Een tractor
Veel kinderspullen en meubels verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |