Een werkende turk, dat wordt lang zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef LennyKravitz het volgende:
"Gezocht: Turkse óf buitenlandse tegelzetters" hmmm
Kan je een diploma kopen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LoL
Euhm, even kijken:
Loi praktijkdiploma : engels
Woonplaats: Koudekerke, Zeelandquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
- tina toppers 2 t/m 76 en supertoppers 1 t/m 9
- Jottum jurk met gestreept bovenlijfje met
- Goede, mooie en sportieve 316 E30 met vol jaar APK!!
- Verlagingsveren H&R voor Mercedes W124
even een kleine greep
AHAHAHAH! Die ga ik opzoekenquote:
hallo ik ben jongen van 22 jaar oude
ik heb alleen ADHD maar ik ben wel rustig hoor en ik ben gwoon gezzelig .
maar thuis loop het al heel tijd niet goed ik ben vaak geslaagen door me ouders en zo ...... en me ouders zijn ook niet zo goed voor mij wand ik heb nog broer en zus en die zijn veel ouder dan mijn en ik zoek pleeg ouders in utrecht alls het kan ?????
u ken mijn trug e-mail alls ik wilt
gecensureerd@hotmail.com
Zat dus ook raar te kijken.quote:
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef MissX het volgende:
"wie heeft er een bugo bo rood van kleur met meerijplankje gekocht of gevonden of
hebben gezien dat hij is megenomen op Zondag 3 februari van de marnixkade in Amsterdam.
Zeer gedupeerde bracht de 2 kleintjes naar boven en weg was hij zo voor d e deur
vandaan.
Heeft u informatie mail me a,u,b.
Hij rood, met regenhoes , zak , dekje voor baby.
een nieuw meerijplankje van mijn zoontje van 3 jaar"
Oh wat zielig zeg, zal je toch maar gebeuren.
Bovenwoning, dus brengt de 2 kleintjes even naar boven. Om vervolgens naar beneden te lopen om de kinderwagen naar boven te slepen en toen was de kinderwagen weg.quote:
Vast een dude met een naaldhakkenfetisj oidquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
"Gezocht:Gezocht: afgetrapte naaldhakken
Als je ze nog ergens in de kast hebt staan en ze gaan toch de prullebak in, mail me, ik geef er een goed bod voor.Liefst laarzen maar pumps mag ook.Wat ik bedoel met afgetrapt.. zie foto's..Heb haast dus reageer snel"
Wat zou iemand daar mee moeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |