Een werkende turk, dat wordt lang zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef LennyKravitz het volgende:
"Gezocht: Turkse óf buitenlandse tegelzetters" hmmm
Kan je een diploma kopen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LoL
Euhm, even kijken:
Loi praktijkdiploma : engels
Woonplaats: Koudekerke, Zeelandquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
- tina toppers 2 t/m 76 en supertoppers 1 t/m 9
- Jottum jurk met gestreept bovenlijfje met
- Goede, mooie en sportieve 316 E30 met vol jaar APK!!
- Verlagingsveren H&R voor Mercedes W124
even een kleine greep
AHAHAHAH! Die ga ik opzoekenquote:
hallo ik ben jongen van 22 jaar oude
ik heb alleen ADHD maar ik ben wel rustig hoor en ik ben gwoon gezzelig .
maar thuis loop het al heel tijd niet goed ik ben vaak geslaagen door me ouders en zo ...... en me ouders zijn ook niet zo goed voor mij wand ik heb nog broer en zus en die zijn veel ouder dan mijn en ik zoek pleeg ouders in utrecht alls het kan ?????
u ken mijn trug e-mail alls ik wilt
gecensureerd@hotmail.com
Zat dus ook raar te kijken.quote:
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef MissX het volgende:
"wie heeft er een bugo bo rood van kleur met meerijplankje gekocht of gevonden of
hebben gezien dat hij is megenomen op Zondag 3 februari van de marnixkade in Amsterdam.
Zeer gedupeerde bracht de 2 kleintjes naar boven en weg was hij zo voor d e deur
vandaan.
Heeft u informatie mail me a,u,b.
Hij rood, met regenhoes , zak , dekje voor baby.
een nieuw meerijplankje van mijn zoontje van 3 jaar"
Oh wat zielig zeg, zal je toch maar gebeuren.
Bovenwoning, dus brengt de 2 kleintjes even naar boven. Om vervolgens naar beneden te lopen om de kinderwagen naar boven te slepen en toen was de kinderwagen weg.quote:
Vast een dude met een naaldhakkenfetisj oidquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
"Gezocht:Gezocht: afgetrapte naaldhakken
Als je ze nog ergens in de kast hebt staan en ze gaan toch de prullebak in, mail me, ik geef er een goed bod voor.Liefst laarzen maar pumps mag ook.Wat ik bedoel met afgetrapt.. zie foto's..Heb haast dus reageer snel"
Wat zou iemand daar mee moeten
Oooh, ze hebben het over een kinderwagen. Ik dacht één of andere pop ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef MissX het volgende:
[..]
Bovenwoning, dus brengt de 2 kleintjes even naar boven. Om vervolgens naar beneden te lopen om de kinderwagen naar boven te slepen en toen was de kinderwagen weg.
Kost dat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef CasB het volgende:
Hmm, er woont een Martine bij me in de buurt met een redelijk figuur
die verkoopt zichzelf?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef CasB het volgende:
Hmm, er woont een Martine bij me in de buurt met een redelijk figuur
http://www.glamour.nl/stilettorun2007/quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
"Gezocht:Gezocht: afgetrapte naaldhakken
Als je ze nog ergens in de kast hebt staan en ze gaan toch de prullebak in, mail me, ik geef er een goed bod voor.Liefst laarzen maar pumps mag ook.Wat ik bedoel met afgetrapt.. zie foto's..Heb haast dus reageer snel"
Wat zou iemand daar mee moeten
Woon je in Groningen? Bij mij in de buurt is er ook een rose skipak te koopquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef 907 het volgende:
- rose winterpak maat 62
- groot pakket kinderkleding
Begint wel met een 'G' , maar is toch echt een heel eind van je vandaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef Paaul het volgende:
[..]
Woon je in Groningen? Bij mij in de buurt is er ook een rose skipak te koop
Wquote:gezocht oude pampers of andere oude luiers
wie heeft er nog een doos oude pampers of andere luiers,voor de verzameling
u kunt alles aanbieden, al zitten er nog maar een paar in.
heeft u nog wat op zolder liggen, bied het aub aan, hoge beloning!
alvast bedankt.
M'n buurjongenquote:Te koop Aangeboden,
Peugeot Speedfight
transformed to:
Peugeot Speedfight2
Uiteraard met Kenteken!
Meer info zie: www.speedfight2.tk
En open/download het PDF bestand, hier staan veel foto's + meer informatie in.
cilinderinhoud: 50 cc
conditie: gebruikt
bouwjaar: 2001
basiskleur: zwart
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
W
T
F
In wat voor buurt woon ik??
Moeilijk opvoedbare kinderen in mijn buurt zo te zienquote:Hallo,
Jong gezin zoekt met spoed een super nanny die ons wil helpen met drie kleine jongens.
De oudste is bijna een jaar en de andere twee zijn drie weken oud.
Lijkt het je wat om vier of vijf dagen mee te draaien in ons gezin reageer dan op bovenstaand telefoonnummer.
Wij zijn dus niet op zoek naar huishoudelijke hulp en wij zoeken ook geen jonge dames van 18 jaar met 5 jaar oppaservaring.
Waarom?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef Aventura het volgende:
Dit roept bij mij wel vragen op. Zo konden alleen in dit topic een paar mensen al de aangeboden waren aan bepaalde buren verbinden. Ik kan me voorstellen dat veel adverteerders dit helemaal niet prettig vinden. Netjes zou zijn als MP een optie geeft om de vindbaarheid op postcode op advertentieniveau uit te zetten.
quote:Dit schilderij is vrij groot; 120 x 80cm ( zonder lijst gemeten) en geschilderd in olieverf op paneel.
Prachtige, warme kleuren en aan dit schilderij zit een bijzonder verhaal vast...dat hoort u nog.
Het heeft ook de media gehaald en u krijgt dat er natuurlijk bij als u haar koopt!
Haar gezicht en lichaam zijn werkelijk heel mooi zacht geschilderd. De schilder is vrij bekend en heeft uiteraard gesigneerd. Mét lijst.
Haar kleding is erg schaars en het geheel heeft een broeierige uitwerking.
Alstublieft geen onzinbiedingen en graag alleen serieuze mensen.
Kan afgehaald worden.
Let wel: ...de fotokwaliteit is helaas niet goed, in werkelijkheid is het portret zeer helder!
Das toch leuk voor je verzameling?quote:
dat kan ook, als je bij je instellingen geen postcode invult kom je niet op de lijst te staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef Aventura het volgende:
Dit roept bij mij wel vragen op. Zo konden alleen in dit topic een paar mensen al de aangeboden waren aan bepaalde buren verbinden. Ik kan me voorstellen dat veel adverteerders dit helemaal niet prettig vinden. Netjes zou zijn als MP een optie geeft om de vindbaarheid op postcode op advertentieniveau uit te zetten.
De link doet niet wat hij moet doen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef Muck het volgende:
Wtf, mijn buren proberen een schilderij van corneille te verkopen
voor 14.000 euro
hier
Dit doek schilderde corneille tijdens een logeertijd bij oa
kunsthandel Delaive in amsterdam. Hij schilderde meerdere damesportretten.
Dit werk is uniek en perfecte conditie.
Vanzelfsprekend discrete afhandeling .
Kijken in Arnhem op verzoek
Met nieuwe lijst is het formaat 78 x 88 cm
lelijk zeg
verder nog een antieke tafel met stoelen en een samsung E900
vreemd! nou ja, dan maar zonder linkje, het is toch een lillijk dingquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
De link doet niet wat hij moet doen...![]()
jij woont in de buurt van een haven ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:05 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Lederen balletschoenen zwart mt 38
¤ 10,00
te koop 1200 dakpannen![]()
Bieden
zeilboot
T.e.a.b.
stalen kajuitboot met 8 pk yamaha buitenboordmoter
¤ 1.200,00
Ik ben vandaag jarig en op zoek naar een lief herplaatsadres![]()
![]()
N.o.t.k
waarom zoek je op gatverdamme?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef veldmuis het volgende:
In de buurt:
http://www.marktplaats.nl(...)Freturn%3Gatverdamme!!!!!!
quote:
Op de Italiaanse camping INTERNATIONAL, aan het meer van Lugano en op 1 kilometer afstand van het gezellige plaatsje Porlezza, staat ons compleet ingerichte 4-persoons vakantieverblijf ( 2 volwassenen en 2 kinderen ). De camping bevindt zich in een prachtige omgeving op de grens van Zwitserland en Italië, omringt door de imposante uitlopers van de Alpen. De afstand Utrecht-Porlezza is plm. 975 km.
Deze ideale autovakantie heeft alles binnen handbereik:
vele ( berg ) wandelroutes in de mooie natuur voor zowel ....etc....etc.
quote:ik heb een monitor nodig en een computer groeten richard
de monitor is belangrijker dan de computer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef ACT-F het volgende:
Bij mij in de straat helemaal niets, maar wel in de buurt. Toch wel grappig als je die mensen kent:
[..]
[..]
![]()
Er stond een soort session-ID achtige reeks maar dan veel langer dus ik denk ik typ gatverdamme om het kort te houden daar zocht ik niet op dus junkiesietzequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waarom zoek je op gatverdamme?
1 straat verderop .quote:Aangeboden een mooie, zwarte Eurostar rijbroek. Zware, katoenen kwaliteit. Het is maat 84, dus ongeveer maat 42.
De broek is weinig gedragen, en nog in een prima staat. Alleen het ritsje van het steekzakje is stuk.
Nieuw heeft deze broek Euro 99,- gekost, maar hij is mij helaas te groot.
Eventuele verzendkosten voor rekening koper.
Echte zirkonia'squote:Mooie V-ring van 18 krt goud. Met zirkonia's. 20 mm
Aangetekend verzenden aanbevolen!
Erg handig een 1 Gb zip drivequote:Sparq externe zipdrive, geheel compleet met een 1GB schijf, XP software en in perfecte staat.
Exclusief verzendkosten
zat ik ook al aan te denken ja...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:57 schreef ach het volgende:
handig voor inbrekers
Als je de gemiddelde advertentie bekijkt hoef je je echt geen zorgen te maken over waardevolle goederenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
zat ik ook al aan te denken ja...
iedereen weet nu dat mijn buren een schilderij van 14.000 euro in huis hebben, das toch helemaal niet slim van marktplaats?
nee okee, daar heb je een puntquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde advertentie bekijkt hoef je je echt geen zorgen te maken over waardevolle goederen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |