Aangehouden betekent dat je mee naar het politiebureau bent gevoerdquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef Kadoc het volgende:
Regelmatig omdat ik zonder licht rijd.
In dat geval, 1 maal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:32 schreef freiss het volgende:
[..]
Aangehouden betekent dat je mee naar het politiebureau bent gevoerd
LOLquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef mstx het volgende:
Ja, toen ik 12 uur te vroeg rotjes afsteekte. 5 jaar geleden
Ik zit me net te bedenken dat we 1 keer gevlucht zijn voor een politieauto en toen zijn we met de fiets door zo'n hekje gefietst en kon de politie ons niet achtervolgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Hijacking het volgende:
euhm
politie achtervolging op de puch gehadte droog
en ze wouden ons een keer mee nemen omdat ze dachten dat wij een steen op een politie auto hadden gegooid terwijl wij alleen keken hoe turken en nederlanders op de vuist gingen![]()
tsjah en vaak gehad van dat ik mn licht aan moest id moest laten zien en soms tijdens de razzia's met uitgaan mn zakken leeg moest maken
Hehe dat doen alsof ik doof was heb ik ook een keer gedaan maar toen waren er geen vluchtwegen in de buurt en ben ik aangehoudenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef Hijacking het volgende:
haha zo ben ik ook met mijn gare puch de politie ontweken
reden ze zo achter mij aan die lui zo schreeuwen stoppen stoppen
ik deed alsof ik doof was en reed door( ding was te snel niet verzekert geen helm enzovoorts )
Toen gingen ze naast mij rijdenen ging ik wat harder en probeerde ze mij zachtjes af te snijden maar gelukkig kende ik de buurt daaro dus kon ik ook op zo'n pad waar je alleen met de fiets op kunt en was ik ze kwijt
![]()
vind je het gek met dat criminele hoofd van jequote:
had ik een keer toen ik dronken wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Sjibble het volgende:
Hehe, wegrennen voor de politie als je ze ziet zonder een reden, die is erg goed.
Gaan ze voor niks achter je aan
En dan nog kunnen ontsnappen
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
Te vaak
één keer omdat we met een groep enorm hard weg gingen rennen toen er een politie-auto de straat in kwam rijden...gewoon voor de lol...Daar waren ze niet van gedient en mochten we in het vervolg niet doen![]()
Verder:
- Door rood fietsen
- 2x Alcoholcontrole (maar mocht wel doorrijden hoor)
- Op een scooter zonder helm
- Bellen achter het stuur (2 meter verder ging ik parkeren, maar ik pakte op terwjil ik nog reed, dat mocht niet)
Wat krijgen we nou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
vind je het gek met dat criminele hoofd van je
En wat voor wonderpas heb je dan!?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:05 schreef sanni het volgende:
Wie is niet weleens door de Politie aangehouden? Ja ik dus ook maar mag meestal
als ik mijn pas laat zien gelijk doorrijden![]()
![]()
haha wat voor crimineel ben jij danquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:16 schreef mrdjey het volgende:
ff kijken hoor of ik ze nog allemaal weet.
- Schieten met luchtbucks op mensen die hun hond uit laten.
- Het (bijna) in de brand steken van m'n school
- Fietsen zonder licht
- Slingeren over de weg/ tevens niet stoppen voor de politie
- Met vrienden auto klem rijden van andere vriend (politie in onopvallende auto grr)
- Alcohol controle (meerder malen)
En vast toen ik jonger was nog wel een aantal keer voor kattekwaad maar die weet ik niet meer.
Ik met de politie op een begraafplaatsquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef Beach het volgende:
Zelfs een keer een nachtje mogen doorbrengen op het bureau![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik met de politie op een begraafplaats![]()
Dat is opgepakt..quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:32 schreef freiss het volgende:
[..]
Aangehouden betekent dat je mee naar het politiebureau bent gevoerd
Staandehouden, iemand kort ophouden en vragen naar diens personaliaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is opgepakt..
Aangehouden ben je al als ze je aanspreken op je gedrag en om ID vragen enzo..
Verder ben ik nog nooit gepakt bij mn criminele escapade's..
Ik fiets bijna altijd zonder licht, fiets vaak door rood, rij 9 van de 10 keer te hard in de auto en heb nog nooit wat te maken gehad met de politiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef VlaDje het volgende:
Denk dat er weinig types zijn (op de huismusjes na) die nog nooit iets te maken hebben gehad met de politie...
Iedereen fietst wel eens zonder licht of trapt wel eens een tuinhek omver toch
Woon je in Sinttruidensjipsingboermussel ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik fiets bijna altijd zonder licht, fiets vaak door rood, rij 9 van de 10 keer te hard in de auto en heb nog nooit wat te maken gehad met de politie.
Sommige mensen hebben gewoon geluk.
In Breda, niet erg ver van het centrum.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Woon je in Sinttruidensjipsingboermussel ofzo![]()
Bofkont!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik fiets bijna altijd zonder licht, fiets vaak door rood, rij 9 van de 10 keer te hard in de auto en heb nog nooit wat te maken gehad met de politie.
Sommige mensen hebben gewoon geluk.
En de taalpolitie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Fietslicht
Vechtpartijen
Geluidsoverlast
Gejatte Fietsen.
Knockout door Drank.
Dat soort dingetjes
Geweldig leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je blijft het leuk vinden he?
Als je het zelf maar leuk vindt.quote:
JE DEED VINDT PER ONGELUK GOED!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je het zelf maar leuk vindt.
anti-climax voor je of niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JE DEED VINDT PER ONGELUK GOED!!!!!!!!!
Leugenaar, je bent zwart man.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee.
Regels moeten overtreden wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:46 schreef Mikkie het volgende:
Staande gehouden voor snelheid. Mee naar het bureau voor een verklaring enzo. Beetje jammer
Vertel eens wat voor pas dat dan is?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:05 schreef sanni het volgende:
Wie is niet weleens door de Politie aangehouden? Ja ik dus ook maar mag meestal
als ik mijn pas laat zien gelijk doorrijden![]()
![]()
donald duck pasquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Vertel eens wat voor pas dat dan is?
Je beveiligingspas zeker?![]()
Ik heb ook wel eens met een rotje afgesproken, dat was echt een knallerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:27 schreef saban het volgende:
- Op eem 50km/u ging ik volgens politie 70km/u en ik was aan het slingeren. Geen boete.
- Geparkeerd op Prive Terrein, waarschuwing. Geen boete.
- Rotjes afspreken. Geen boete.
- Fietsen waar dat niet mag. Geen boete.
Dit was het denk ik
heet jij tom?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een rotje afgesproken, dat was echt een knaller
Gelukkig nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |