lemming reeksquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
Proat hier bol.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
lemming reeks
Praot hier hol
praot hier dol
proat hier vol
woon je in een hunnebedquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:39 schreef Snakey het volgende:
Het plafond bij ons thuis is zo laag dat wel MOET plat proaten.
je moet ook mindere tijden hebben om de rest te kunnen waarderen opgelost sletjequote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Piovan het volgende:
pff jongen je gaat te ver
echtwaar we hebben bergs riviers aller lei plezier dingen echt het is te goed hier
waarom komen dan altijd veel huilanders hier naar de camping, omdat ze zich erveur schamen?
Waarom woon ik gvd naast een camping
pezu.............quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet ook mindere tijden hebben om de rest te kunnen waarderen opgelost sletje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hajje!
Ik hai vanoavund petazzi gegeate, ut hai goe gesmakt
puik plan jong!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zal ik de carnavalskrant van hier online gooien dat is pas plat proate
Jij bent echt van de Limlollersquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Piovan het volgende:
boh joa de carnevalsgezet
ken hem zellef amper leaze, merja de mos der get veur euver hubbe
pfffffffffffffffffquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij bent echt van de LimlollersIk woon nog net binnen Nederland
kenkervalquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Piovan het volgende:
boh joa de carnevalsgezet
ken hem zellef amper leaze, merja de mos der get veur euver hubbe
holst du eem dein snuuterd dicht,mien jung?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jo wa he-je een greute bek ofhee pisventke
apollo automatiekquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
wei zein de junges uit errenem
eers hebbe we ut kaut en dan weer weherrem
we lopen over ut velperplein
en deur de ketelstraat
en trekke veur een kwertje een wursje uit de automaat
ofzo
phixedquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
holst du de bek eem dicht,mien jung?
ik weet maar das de enige tent waar je denk ik voor een kwartje voedsel kan scoren in ernhemquote:
Eerst inburgeren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Piovan het volgende:
gein ruzie hei makke he
nou moi he!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Geeranne het volgende:
Moi eem!
Ik denk nait da joe mie hailendoal verstoan kenn'.
'T beste moar weer!
![]()
Nee godverdomme! Hest mie verdomme wel heurd jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
du moet'n eem allemoal eempies hard in dien kont genakt word'n
jao dan kan oe beter dat ploatie van Erwin de Vries luustern. Blief met dien pootn van mien poediequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
Hest dat spaigol ploatje van Lucas en Gea heurt? Men das een kut ploat!
Ken die kerol nait jong.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:01 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
jao dan kan oe beter dat ploatie van Erwin de Vries luustern. Blief met dien pootn van mien poedie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Kwinahutis een beetje breezah heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Ik gao moar es verdan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef Tiemie het volgende:
a-j plat kan proaten mot -ej 't neet loaten.
bidd'n is ook in't plat nog altied met 'n Dquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
ik bit nie veur brune bon'n
Ruud.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wa kinderachtig.
*kuch**kuch*
Goffedomme.
Bartke!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
ik bit nie veur brune bon'n
Ot mon!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Geeranne het volgende:
Moi eem!
Ik denk nait da joe mie hailendoal verstoan kenn'.
'T beste moar weer!
![]()
nee tog, doars niks va woar volgens miequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Moj!
Hejje 't al heurd? Zie willen de Olle Grieze weer veur elkenain openstellen! Dat zie der wel wat iezeren paraplu's bie geven veur dij luu dij d'runder lopen!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:36 schreef bolletje_25 het volgende:
Waarwoar zijn Dos37 en 9christenen
Goat hen, vret mangels.quote:
Agrariërs....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef switchboy het volgende:
boeren
keje geen plaat turks dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan dat niet
ja maar waar is kleedje nu heenquote:
die zwerver met dat kleedje altijd!quote:
die is herstikke doot gloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zwerver met dat kleedje altijd!
hed ie bij de haphoek gegeten danquote:
ja, hijs geratelbandquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hed ie bij de haphoek gegeten dan![]()
Wa sidde gaai?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:12 schreef Bizznitch het volgende:
Hoal de bek trut,ik zit te zoepn.
Op jouw account da is joahquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Piovan het volgende:
hut wurd es tied veur ein slotje
moeilijke keuzequote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zwerver met dat kleedje altijd!
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hed ie bij de haphoek gegeten dan![]()
Noemen jullie dat echt plat?quote:
en waar mijn waarde mappy, pretenderen wij dat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef gday het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Noemen jullie dat echt plat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Nou. Nergens. Daarom vraag ik het ook voor de zekerheid, aangezien dit een topic is waar men over het algemeen plat praat, en ik aanneem dat jullie geen Nederlands schreven ... of jullie zijn gewoon slecht in spelling. Dat kan ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar mijn waarde mappy, pretenderen wij dat?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Hallo Leute,
wie geht's? [afbeelding]
Ich habe meine klamotten ausgezieht und jetzt habe ich es kalt, verdammt noch mahl!
Sieg mein Führer im Arsch....neeeeeeeee
Jaaaaa das gibst doch nicht neeeeeeeeeeeDat ahnt wie KölschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEIN KERKRAHDS HABE ICH GESAGT!quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Hallo Leute,
wie geht's? [afbeelding]
Ich habe meine klamotten ausgezieht und jetzt habe ich es kalt, verdammt noch mahl!
Sieg mein Führer im Arsch....neeeeeeeee
Jaaaaa das gibst doch nicht neeeeeeeeeeeJa, denk je echt dat we geloven dat dat Kerkraads is? Man, daar praten ze wel een beetje Duits, maar niet 100% Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:53 schreef MutedFaith het volgende:
Keend deenk noets mie aon miech
Diech wets iech haw vaan ut leve
Diech hobs noe pech gaank toch liever weg
Ut is noe euver us gevech
Kom laot miech noe met ros
Diech wets iech haw vaan ut leve
Iech gaon met m’n vrun feeste in de stad
Iech hob ut nog noets zoe good gehad
Oké oké oké, soms zeggen ze "Jou" in plaats van "Du"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:21 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, denk je echt dat we geloven dat dat Kerkraads is? Man, daar praten ze wel een beetje Duits, maar niet 100% Duits.
Woen neejt ver vaan Kerkrade oaf.... meh kin dat eg neejt verstoon heurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oké oké oké, soms zeggen ze "Jou" in plaats van "Du"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:44 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Woen neejt ver vaan Kerkrade oaf.... meh kin dat eg neejt verstoon heur
Het luk waal, mar mit meujte.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:47 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
En kin stig dan eg Kerkroajs verstoon?
Kins dich efkes taege jpg97 zegke dejjae gein Pruus kals!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Ich woen in Kirchroa
Jajotquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:35 schreef gday het volgende:
[..]
Kins dich efkes taege jpg97 zegke dejjae gein Pruus kals!
Wat is doar met?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:54 schreef Sloavink het volgende:
Kék noar me usérneem!
Hol op, vent, al te soezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef amvrosios het volgende:
platte bagger , kut topic...
Was sagen Sie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jajot
It is jee Pruus néh
Maar wel e biesje Kölsch wa
Maar ect Kirchroatsj is och jans anesj
ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ken't eem' !?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef amvrosios het volgende:
platte bagger , kut topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |