SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Kwinahutis een beetje breezah heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Ik gao moar es verdan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef Tiemie het volgende:
a-j plat kan proaten mot -ej 't neet loaten.
bidd'n is ook in't plat nog altied met 'n Dquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
ik bit nie veur brune bon'n
Ruud.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wa kinderachtig.
*kuch**kuch*
Goffedomme.
Bartke!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
ik bit nie veur brune bon'n
Ot mon!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Geeranne het volgende:
Moi eem!
Ik denk nait da joe mie hailendoal verstoan kenn'.
'T beste moar weer!
![]()
nee tog, doars niks va woar volgens miequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Moj!
Hejje 't al heurd? Zie willen de Olle Grieze weer veur elkenain openstellen! Dat zie der wel wat iezeren paraplu's bie geven veur dij luu dij d'runder lopen!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:36 schreef bolletje_25 het volgende:
Waarwoar zijn Dos37 en 9christenen
Goat hen, vret mangels.quote:
Agrariërs....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef switchboy het volgende:
boeren
keje geen plaat turks dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan dat niet
ja maar waar is kleedje nu heenquote:
die zwerver met dat kleedje altijd!quote:
die is herstikke doot gloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zwerver met dat kleedje altijd!
hed ie bij de haphoek gegeten danquote:
ja, hijs geratelbandquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hed ie bij de haphoek gegeten dan![]()
Wa sidde gaai?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:12 schreef Bizznitch het volgende:
Hoal de bek trut,ik zit te zoepn.
Op jouw account da is joahquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Piovan het volgende:
hut wurd es tied veur ein slotje
moeilijke keuzequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |