Hier ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef Elounda het volgende:
Streams bufferen heel de tijd...
echt waar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
amanda dacht eerst dat ze allemaal voor haar waren. (Ik ook)![]()
Het was zo mooi. Brian heeft volgens mij niets?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef suleika25 het volgende:
Wat zou er in die brief staan van natasia
GAAAAAAAAFFFFFFFFFF!!!!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef Brici het volgende:
Sylvia heeft eeen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL DIK pak post
En daarna Huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef GoldenGuy het volgende:
Syl heeft de meeste kaarten!!!!
waar is scanman als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia heeft 70 kaarten!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft de moeder van NL voor alles wat vies en vuil was uitgescholden tijdens een ruzie met NL. Dat werd hier toen de hemel ingeprezen. Toen NL hem later terugpakte door Hedda voor hoer uit te schelden, was dat not done.
Het is geen kwestie van niet pruimen. Ik pruim wel meer mensen niet in dat huis. Ik vind hem echter niet zo heilig en fantastisch als de meeste mensen hier. Dat is wat anders.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef itsme het volgende:
Het was zo mooi. Brian heeft volgens mij niets?
Dat er werd gevraagd waar zijn stapel was.
En dat hoofd van Natasia. 1 kaart![]()
Dank je. Bij floris doet ie het altijd goed, alleen laat ie mij nu in de steek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Doen het bij mij altijd: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Volgens mij is dat 1 keer gebeurd, Huub was toen dagen lang afgezeken door de meeste anderen en hij heeft inderdaad erna zijn excuses aangeboden en het volgens niet weer gezegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft de moeder van NL voor alles wat vies en vuil was uitgescholden tijdens een ruzie met NL. Dat werd hier toen de hemel ingeprezen. Toen NL hem later terugpakte door Hedda voor hoer uit te schelden, was dat not done.
Het was maar een grapje, en ik snap je punt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Day het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet pruimen. Ik pruim wel meer mensen niet in dat huis. Ik vind hem echter niet zo heilig en fantastisch als de meeste mensen hier. Dat is wat anders.
Huub komt bij mij over als iemand die altijd al in the picture heeft willen staan en dat bij DGK EINDELIJK voor elkaar heeft gekregen. Hij is camerageil, hij is ontzettend denigrerend t.o.v. vrouwen en mensen die minder slim zijn dan hij en hij is arrogant. Allemaal dingen die ik niet trek.
Hoe weet je dat, zei ze dat gewoonquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
amanda dacht eerst dat ze allemaal voor haar waren. (Ik ook)![]()
Ze wilde toch geen negatieve post ontvangen? Nou dan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Brici het volgende:
Natasia heeft geen kaart van wilgo _0-
dat idee had ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij verscheurt natasia d'r post of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |