In de zin dat Huub geen problemen heeft met Bart, maar Bart wel degelijk met Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef Taurus het volgende:Dit vind ik dan dus ook weer gelul. Ik geloof er niets van dat Huub serieus er in mee zou gaan Syl er bijvoorbeeld uit te stemmen (dat kan nu ook niet meer met Eric erin, denk niet dat die daarin mee gaat). En met Sylvia en Eric en misschien later ook wel met Amanda erin heeft Huub echt helemaal niets te vrezen. Dus hoezo valkuil?
Op welke manier zou dat kunnen?
Ja, maar dit geloof ik dus niet. Ik denk dat Huub weet dat hij het eerst bij Sylvia moet zoeken en vervolgens pas bij Bart. Hij is puur uit op een grotere groep creeeren zodat Natasia en Brian er ooit 's uit komen te liggen. Bart bij hun groepje kan ruzie onder Natasia en Brian veroorzaken, het is in ieder geval al 'n stap de goeie richting uit. Huub is echt niet gek, die weet echt wel dat hij en Sylvia het sterkst samen zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik denk: Bart weet dat Huub ook iedereen er zo snel mogelijk uit wil hebben. Bart doet de laatste tijd alsof hij het goed met Huub kan vinden en heeft zelfs zogenaamd een pact met hem gesloten. Zodra Bart denkt dat Huub hem echt vertrouwt gaat hij voorstellen om Sylvia eruit te stemmen. Huub zal daar eerder in mee gaan als hij Bart dus vertrouwt en denkt dat Bart hem nooit weg zal stemmen. En als Sylvia weg is, is Huub natuurlijk een maand later de klos.
Degene die begonnen is met het betrekken van de familieleden bij het spel is Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:58 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't trouwens écht belachelijk en lager dan 't laagste wat Huub ooit heeft geflikt dat die ex en zus van Huub er steeds bij betrokken worden. Dat is echt laag en belachelijk.
was het ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Ning het volgende:
Brian heeft meerdere malen verteld dat Huub zijn zus coke gebruikt. (of ze ook gebruikt zal denk ik wel niet)Het zal wel een behoorlijke felle brief zal zijn.
Maar dan nog kan Bart dat niet in z'n eentje. Dus ik zie vooralsnog geen problemen. Er gaat dan sowieso redelijk wat tijd overheen en tegen die tijd kan Huub allang weer wat meer te weten zijn gekomen, bijvoorbeeld door 'n weekje vakantiequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:00 schreef Bagheera het volgende:
[..]
In de zin dat Huub geen problemen heeft met Bart, maar Bart wel degelijk met Huub.
Huub ziet dat niet, die ziet ze beiden intelligent zijn (met Syl en Eric) en ziet dat als een band (tegen de domme trash-mensen). Huub benadert Bart, Bart laat niet het achterste van zijn tong zien, en steekt misschien op een gegeven moment een mes in Huubs rug. Daar zie ik Bart helaas wel voor aan. Hij heeft iets geniepigs.
Niet mee eens. Natasia wel maar Brian zit er wel mee hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Toch blijft Brian er rustig onder, die brief lijkt hem geen lor te boeien
Dat kan van de Diazepam komen, dat vlakt emoties af. Daarom zal hij ze wel moeten slikken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Toch blijft Brian er rustig onder, die brief lijkt hem geen lor te boeien
Mja, daarom zei ik ook LIJKT hahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet mee eens. Natasia wel maar Brian zit er wel mee hoor.
Dat klopt en dat is ook niet correct..quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Degene die begonnen is met het betrekken van de familieleden bij het spel is Huub.
Good point, maar daar heeft hij wel uitgebreid zijn excuses voor aangeboden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Degene die begonnen is met het betrekken van de familieleden bij het spel is Huub.
Oh, ik baseer alles op ongeveer afgelopen maand, wat heeft hij gezegd dan? Want ik vind dit soort dingen echt ver gaan. Beneden alle niveau, ik snap ook niet dat die mensen in dat huis en buiten het huis zich daar iets van aantrekken. Zo fel worden van "Hedda is 'n hoer" vind ik 'n raar contrast met die vermeende intelligentie van Huub hoor. Mij zou 't geen ruk interesseren wat die relatief 'vreemden' te zeggen hebben over mijn familieleden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Precies en het blijven doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Good point, maar daar heeft hij wel uitgebreid zijn excuses voor aangeboden.
Iets waarvoor NL en Brainless het fatsoen en de klasse missen.
Huub zegt wel vaker dingen waarvoor hij achteraf zijn excuses aanbiedt, maar ondertussen is het wel gezegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Good point, maar daar heeft hij wel uitgebreid zijn excuses voor aangeboden.
Iets waarvoor NL en Brainless het fatsoen en de klasse missen.
Half (nou ja, een hoop...) uitgaand nederland gebruikt tegenwoordig kook. Dus zo bijzonder is dat nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Ning het volgende:
Brian heeft meerdere malen verteld dat Huub zijn zus coke gebruikt. (of ze ook gebruikt zal denk ik wel niet)Het zal wel een behoorlijke felle brief zal zijn.
Bij NL nadat die al weken het bloed onder de nagels van Huub had uitgepeuterd. En daar volgens mij ook al eens de familie van Huub bij had gehaald.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Vertel, vertel.....quote:
Nadeel is als er een sanctie op komt dat Natasia ook niet meer aangesproken mag worden dat ze haar kids in de steek laatquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend worden. Zoiets zou zo'n Redactie niet moeten toestaan.. walgelijk
Jij pruimt Huub gewoon nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef Day het volgende:
[..]
Huub zegt wel vaker dingen waarvoor hij achteraf zijn excuses aanbiedt, maar ondertussen is het wel gezegd.
Hij kon van mij naar z'n moer met z'n excuses.
Hij heeft de moeder van NL voor alles wat vies en vuil was uitgescholden tijdens een ruzie met NL. Dat werd hier toen de hemel ingeprezen. Toen NL hem later terugpakte door Hedda voor hoer uit te schelden, was dat not done.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oh, ik baseer alles op ongeveer afgelopen maand, wat heeft hij gezegd dan?
Tegen Nathanael: "Ik pis op je moeder".quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oh, ik baseer alles op ongeveer afgelopen maand, wat heeft hij gezegd dan?
Ben ik mee eens, en nu dat balletje een keer aan het rollen is: rolt het lekker door en maakt iedereen zich daar schuldig aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft de moeder van NL voor alles wat vies en vuil was uitgescholden tijdens een ruzie met NL. Dat werd hier toen de hemel ingeprezen. Toen NL hem later terugpakte door Hedda voor hoer uit te schelden, was dat not done.
capje iemand??quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:09 schreef itsme het volgende:
Brian heeft geen stapel. dat meen je niet waar is je fanmlla vraagt iemand
syl heeft een enorme stapel
De familieleden horen er hoe dan ook buiten te blijven. Die hebben niet gekozen voor dit spel! En NL had Huub's achternaam gezegd en die was allang bekend bij de streamers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Bij NL nadat die al weken het bloed onder de nagels van Huub had uitgepeuterd. En daar volgens mij ook al eens de familie van Huub bij had gehaald.
Het is gewoon zwak van Brian om niet met een eigen plan te komen maar gewoon denkt Huub Jaloers te maken met te zeuren over Hedda en over zijn zus. Huub gebruikt tenminste nog Nena die zelf ook voor deelname aan het programma had gekozen. Hedda en Zus niet. Sterker nog Hedda had aan Huub aangegeven zich niet een gezicht te willen geven in het programma. De hele aktie van Brian was dom... maar dat opzich is niet vreemd.
Hier ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef Elounda het volgende:
Streams bufferen heel de tijd...
echt waar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
amanda dacht eerst dat ze allemaal voor haar waren. (Ik ook)![]()
Het was zo mooi. Brian heeft volgens mij niets?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef suleika25 het volgende:
Wat zou er in die brief staan van natasia
GAAAAAAAAFFFFFFFFFF!!!!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef Brici het volgende:
Sylvia heeft eeen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL DIK pak post
En daarna Huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef GoldenGuy het volgende:
Syl heeft de meeste kaarten!!!!
waar is scanman als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia heeft 70 kaarten!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft de moeder van NL voor alles wat vies en vuil was uitgescholden tijdens een ruzie met NL. Dat werd hier toen de hemel ingeprezen. Toen NL hem later terugpakte door Hedda voor hoer uit te schelden, was dat not done.
Het is geen kwestie van niet pruimen. Ik pruim wel meer mensen niet in dat huis. Ik vind hem echter niet zo heilig en fantastisch als de meeste mensen hier. Dat is wat anders.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef itsme het volgende:
Het was zo mooi. Brian heeft volgens mij niets?
Dat er werd gevraagd waar zijn stapel was.
En dat hoofd van Natasia. 1 kaart![]()
Dank je. Bij floris doet ie het altijd goed, alleen laat ie mij nu in de steek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Doen het bij mij altijd: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Volgens mij is dat 1 keer gebeurd, Huub was toen dagen lang afgezeken door de meeste anderen en hij heeft inderdaad erna zijn excuses aangeboden en het volgens niet weer gezegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Day het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, en ik snap je punt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Day het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet pruimen. Ik pruim wel meer mensen niet in dat huis. Ik vind hem echter niet zo heilig en fantastisch als de meeste mensen hier. Dat is wat anders.
Huub komt bij mij over als iemand die altijd al in the picture heeft willen staan en dat bij DGK EINDELIJK voor elkaar heeft gekregen. Hij is camerageil, hij is ontzettend denigrerend t.o.v. vrouwen en mensen die minder slim zijn dan hij en hij is arrogant. Allemaal dingen die ik niet trek.
Hoe weet je dat, zei ze dat gewoonquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
amanda dacht eerst dat ze allemaal voor haar waren. (Ik ook)![]()
Ze wilde toch geen negatieve post ontvangen? Nou dan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Brici het volgende:
Natasia heeft geen kaart van wilgo _0-
dat idee had ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij verscheurt natasia d'r post of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |