Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes. Andere wc kopen lijkt me.
Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes. Andere wc kopen lijkt me.
Nou het ziet er misschien lollig uit, maar het is het niet echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef bramos-elvis het volgende:
hahaha, prachtig
Drollen begraven in toiletpappier welllicht
Op kantoor hebben we van die ingebouwde dingenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.
ONZ is ergens anders!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef JamesBrowny het volgende:
-
Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.
Thuis heb ik er ook wel last van, maar in mindere mate, na 2 keer doortrekken is het dan wel weg, soms een 3e keer nodig. Wc's vervangen is niet echt een optie ben ik bang, zeker niet op mijn werk.
Nou, dat valt dus nog wel mee, je moet alleen soms 7 keer doortrekken waardoor je gewoon vijf minuten langer op het toilet aanwezig bent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.![]()
Ik denk dat jij niet snapt dat dit topic geen ONZ-topic is, anders had ik het daar namelijk echt wel geplaatst.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef JamesBrowny het volgende:
Dan heb je dit topic op de verkeerde plek neergezet!
Prima! Dan open er een topic over om er lekker over te discussieren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Ow, dus als het over poep gaat is het niet serieus? Wat een onzin zegquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Niet omdat het over poep gaat, maar omdat je een probleem beschrijft waarvan je bij voorbaat al kan bedenken dat er stomme reakties op komen en dat mensen daar ook geen oplossing voor weten omdat zequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als het over poep gaat is het niet serieus? Wat een onzin zeg![]()
Had ik er beter een foto bij moeten plaatsen, of een filmpje moeten maken hoe lang ik moet wachten tot alle drollen verdwenen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |