Ik ben daar mee gestopt toen ik las "komt uit EU en niet-EU landen". Kortom, ze flikkeren (net zoals bij veel andere goedkope honing) maar wat bij elkaar, mogelijk inclusief nep-honing uit China.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
honging is ook best duur ja
ik heb meestal die van de Lidl en die is erg lekker eigenlijk!
hoe die van de aldi is weet ik niet...
de AH heeft ook euroshopper honing, das ook niet zo heel duur
nog maar een keer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Curiosity het volgende:
Hoeveel calorieen zitten er eigenlijk in honing?.
Ik wil dagelijks een beetje biogarde magere kwark met honing meenemen naar het werk als verantwoord tussendoortje.
Maar is het dat ook?.
Kickje - omdat honing mjummjum is!quote:
Bij de imker. Zijn genoeg adressen op internet te vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kickje - omdat honing mjummjum is!
Waar kun je tegenwoordig nog echte hollandsche honing kopen? Ben al bij verschillende ("natuur")winkels geweest maar het meeste is van buiten Nederland.
http://www.bijenhuis.nl/quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kickje - omdat honing mjummjum is!
Waar kun je tegenwoordig nog echte hollandsche honing kopen? Ben al bij verschillende ("natuur")winkels geweest maar het meeste is van buiten Nederland.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Kipfilet gevuld met geitenkaas, honing en thijm.![]()
Honing in de thee.![]()
Honing in een saladedressing.![]()
Honing in de marinade van de spare ribs.![]()
Honing in andere marinades.![]()
Honing is lekker.![]()
Ik heb zelfs meerdere soorten honing staan.![]()
Goeie tip! thanksquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef The_stranger het volgende:
[..]
http://www.bijenhuis.nl/
Ook met webwinkel, wel even kijken naar de omschrijving of het NL of andere honing is.
Niet zelf geprobeerd hoor, dus geen garantiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |