abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46308782
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Lindenbergh z'n contract mag worden ontbonden. Maakt niet uit met welke bosmongool, desnoods ex-lamp of ex-kakkerlijk we daar moeten gaan spelen maar ik hoef hem NOOIT meer in Ajax shirt te zien.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46308807
Nog een spandoek gericht aan Diego btw?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46309754
quote:
Lindenbergh z'n contract mag worden ontbonden. Maakt niet uit met welke bosmongool, desnoods ex-lamp of ex-kakkerlijk we daar moeten gaan spelen maar ik hoef hem NOOIT meer in Ajax shirt te zien.

Wat een eikel die Lindenbergh.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46309758
Lindenbergh

Wome

Maar goed, nog steeds 0-0
Geef mij maar Amsterdam
pi_46309776
Eerlijk is eerlijk, Roger speelt goed. Beste speler aan Ajax kant na Gabri.

Voor de rest zie ik niets wat op Ajax lijkt, maar ja dat had ik ook niet verwacht.
Houd van een lijntje.
pi_46309830
Gewoon heel die wedstrijd verzieken en 0-0 spelen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46309831
Na die rode kaart van Olafje gaat het wel beter. Vurnon is lekker fel . Gabri . Heitinga . Stam . Roger .
pi_46309848
quote:
Eensch.

Wat een boutwedstrijd zeg...
pi_46309862
Wome
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46309909
In Ajax Life stond die monoloog van Maduro dat-ie zelf vindt dat z'n handelingssnelheid omhoog moet. Laten we zeggen dat ik het daar mee eens ben. De tering zeg!
pi_46309911
Vurnon, Donald, Gabri, Stam, Roger een voldoende tot nu toe.

Heitinga ook wel aardig.

We houden dit wss toch niet vol maargoed,
pi_46309928
Ik ben trots op de jongens, behalve op Lindenbergh dan. Met deze omstandigheden toch redelijk eenvoudig stand houden tegen Werder is gewoon prima.

Donald speelt redelijk, Anita valt ook prima in.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46309972
Wel een domme kaart van Stam.

Wie weet wanneer Grygera weer terug is?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46309974
Leve het Duitse voetbal dat weigert een verdediger door te schuiven, trouwens. .
pi_46309989
En de moffen mogen weer alles van de scheids. Fritz hoeft maar 1 keer te doen alsof ie onderuit wordt gehaald en wij worden weer genaaid. Wome mag gewoon met 2 benen op Stam inkomen.
pi_46310000
Elk nadeel heb z'n voordeel: Lindenbergh mag volgend week niet spelen. Joepie!
pi_46310042
Pffff waar blijft leonardo?
pi_46310044
Maduro is inderdaad weer lekker. Tikt ie de bal om te passeren vergeet ie om er achteraan te lopen....hij heeft gewoon het niveau niet, dat moet onderhand toch duidelijk zijn.
pi_46310046
En waarom de neuk schoot Sneijder niet bij die kans waardoor ie later doorspeelt naar Donald die vervolgens langs de bal maait? Godverdomme. Had heel wat meer ingezeten.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:23:12 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46310066
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Roger speelt goed. Beste speler aan Ajax kant na Gabri.
Sow, dat was even slikken voor je

En Sneijder schoot niet, omdat hij dacht de bal beter te geven op Donald. Maar dat was een pisballetje die Donald nooit in had kunnen schieten van die hoek zonder z'n rug te breken.
pi_46310098
Lindenbergh, zet die kerel aub bij het grof vuil neer
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_46310127
Wat mij betreft gaat Anita gewoon op linksback tegen Excelsior, speelt lekker.
pi_46310201
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Maduro is inderdaad weer lekker. Tikt ie de bal om te passeren vergeet ie om er achteraan te lopen....hij heeft gewoon het niveau niet, dat moet onderhand toch duidelijk zijn.
Je kan ook niet verwachten dat hij iemand zomaar eruit sprint he?
Maduro doet het naar omstandigheden gewoon redelijk, hij had ook verdedigend paar goede acties.

Respect voor Roger trouwens. Volgens mij was het altijd een 'nummer 10' maar hij houdt zich prima staande.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46310204
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Inderdaad. Smoesjes als hij heeft geen vakantie gehad en hij is uit vorm hebben nu wel lang genoeg geduurd. Exit Maduro.
pi_46310253
Sinds Lindenbergh eruit is doet Maduro het best aardig, eerste 20 minuten was drama

Rest speelt redelijk
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')