quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Lindenbergh z'n contract mag worden ontbonden. Maakt niet uit met welke bosmongool, desnoods ex-lamp of ex-kakkerlijk we daar moeten gaan spelen maar ik hoef hem NOOIT meer in Ajax shirt te zien.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Lindenbergh z'n contract mag worden ontbonden. Maakt niet uit met welke bosmongool, desnoods ex-lamp of ex-kakkerlijk we daar moeten gaan spelen maar ik hoef hem NOOIT meer in Ajax shirt te zien.
Eensch.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Sow, dat was even slikken voor jequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Roger speelt goed. Beste speler aan Ajax kant na Gabri.
Je kan ook niet verwachten dat hij iemand zomaar eruit sprint he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Maduro is inderdaad weer lekker. Tikt ie de bal om te passeren vergeet ie om er achteraan te lopen....hij heeft gewoon het niveau niet, dat moet onderhand toch duidelijk zijn.
Inderdaad. Smoesjes als hij heeft geen vakantie gehad en hij is uit vorm hebben nu wel lang genoeg geduurd. Exit Maduro.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Maduro is inderdaad weer lekker. Tikt ie de bal om te passeren vergeet ie om er achteraan te lopen....hij heeft gewoon het niveau niet, dat moet onderhand toch duidelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |