Oiquote:
Knap bedacht, voor iemand die dronken was.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
woorden kopieren van anderen is wel handig, dan kunnen mensen nog lezen wat ik zeg
nuchter ben ik lang niet
Nee dankje, ben er net vanaf....quote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Iemand een onsje keelpijn overnemen?
Dat had ik al een keer bedacht toen ik nuchter wasquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Knap bedacht, voor iemand die dronken was.
Iemand een onsje keelpijn overnemen?
ok nu weet ik het zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 14:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat had ik al een keer bedacht toen ik nuchter was
En nee bedankt
Voor de mensen die carnaval wel leuk vinden: Foto's
in deventer hebben ze net een grote nieuwe rondweg en dan klaag jij over krappe straatjes...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Sylvana het volgende:
Groter kan in Deventer niet echt, ivm de smalle straatjes, nou was het al af en toe behoorlijk krap
En dat lol hebben dat is wel gelukt
in het centrum wel jaquote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
in deventer hebben ze net een grote nieuwe rondweg en dan klaag jij over krappe straatjes...![]()
ook een zwollenaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:37 schreef DeVinger het volgende:
tvp
als je de voorband plakt heb ik hier een gratis fiets voor je, voeg me anders maar ff toe op msn ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:46 schreef Euc- het volgende:
£%^$^%£$£$
Had ik eindelijk een fiets geregeld, ging ik vanmiddag ff wat eten, kom ik terug, fiets gejat
Ik weet dat ik het al eerder gevraagd had, maar iemand nog een HELE goedkope of gratis fiets staan?
2e handsje dankzij Beelz slechts 70 euri. Zo ff afhalen in Groningenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
Middag
Oeh een Fatboy, das idd wel erg lekker om te relaxen
Alleen jammer dat die dingen beetje duur zijn
Balen dat je weer zonder werk zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
zo en ik zit weer zonder werkde mensen die ziek waren zijn er weer
kan ik weer moven
![]()
en cabaret groep DSB is weer actief..., Huntelaar overnemen voor 9 miljoenhumor hebben ze daar wel in alkmaar
![]()
Kutzooi dude... Al wat anders op het oog?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
kan ik weer moven
![]()
ja ik wacht nog steeds op uitslag van dat bedrijf in zwolle, maar dat duurt me nu allemaal te langquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Kutzooi dude... Al wat anders op het oog?
Ik heb net een sollicitatie verstuurd, eens kijken hoelang het duurt voor ik de afwijzing binnen heb...
maar vanavond verliezen ze van the gunnersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:43 schreef sipper het volgende:
Ajax gaat kapot![]()
Eens per jaar wordt PSV Kampioen!!![]()
![]()
Nee, ik hoop het niet, het is het alleen maar beter voor Nederlandse competitie ( ivm punten op ranglijst --> plekken in Europese competities) dat ze winnen en zover mogelijk komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef WEST het volgende:
[..]
maar vanavond verliezen ze van the gunners![]()
true, behave F'noord die gun ik niks nada nopesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik hoop het niet, het is het alleen maar beter voor Nederlandse competitie ( ivm punten op ranglijst --> plekken in Europese competities) dat ze winnen en zover mogelijk komen
Dus Europees moet je gewoon voor iedere Nederlandse club zijn en hopen dat ze ver komen, anders hebben we strax geen directe CL-plaatsen meer en weinig Uefacup plaatsen en dat zou niet best zijn
Ja maar goed, die bereiken Europees toch niet zoveel, wat dat betreft doet PSV toch wel de beste zaken Europeesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef WEST het volgende:
[..]
true, behave F'noord die gun ik niks nada nopes
Kut zeg! ik had vandaag ook mijn laatste dag. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
kan ik weer moven
![]()
Afgelopen paar dagen echt kut geslapen, halve nacht wakker gelegen enzo, dus hoop dat het nu wat beter gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:16 schreef rudedeltadude het volgende:
ook trusten dan.... nep nachtbrakers
oeh! naar mij?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef MacNificent het volgende:
:d beetje dronken smsjes sturen .. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |