Metallicaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Sitethief het volgende:
Ik voel me fijn
In de afgelopen dagen alles van Metallica, Cat Stevens, Opgezwolle, U2, Bruce Springsteen, Dire Straits, Blues Brothers, gedownload, nu even genieten.
klote dat je geen werk meer hebt, maarja dit wat ik nu doe is niet leuk. maarja tis iets.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:01 schreef annoylikethewind het volgende:
Hola was ik weer eens.
West, gefeliciteerd met je baan! Mwanatabu, congrats met je gesprek! Ik mag ook weer meedoen met de banenwedren, bij ons is t werk op en ben dus vanaf woensdag weer werkloos.... O ja, moet weerd ie ellenlge ww-aanvraag-lijst invullen![]()
je was toch al bezetquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt blij dat we een jongen als nieuwe huisgenoot hebben, erg gezellig hier
Zitten lekker te geinen met zijn 3en
Echt beter dat dat meisje dat als eerste kwam niet kon, deze jongen is stuk leuker
zo hoor je nog es wat over jezelfquote:
naja die keren dat je bent blijven slapen bij iemand in zwolle ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zo hoor je nog es wat over jezelf
hoe kom je daar nou weer bij
k zou wel willen, daar niet van, maar voor zover ik zelf weet ben ik gewoon vrijgezel
dat ik bij iemand blijf slapen wil niet zeggen dak gelijk een relatie heb hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef WEST het volgende:
[..]
naja die keren dat je bent blijven slapen bij iemand in zwolle ofzo![]()
maar ik ga naar bed, tis genoeg geweest voor vandaag![]()
Je eigen principes niet volhouden is een teken van zwakte...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:09 schreef Sylvana het volgende:
Is idd hele avond niks op tv nee
Ik heb mn huisgenoot ff opgegeild, kijken hoelang ik die principes van me nog volhou
Nou slapen
als daar nu gekocht stondquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Sitethief het volgende:
Ik voel me fijn
In de afgelopen dagen alles van Metallica, Cat Stevens, Opgezwolle, U2, Bruce Springsteen, Dire Straits, Blues Brothers, gedownload, nu even genieten.
Dat heb ik gisteren gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ga zo grote schoonmaak houden hier
* Bosbeetle heeft net de keuken aan een grote schoonmaak onderworpen, (quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ga zo grote schoonmaak houden hier
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef swollywood het volgende:
Vanmorgen op het station over de omroepinstallatie:
*dingdong* Over enkele ogenblikken zal binnenkomen op spoor 1, de Sassendonkse Oriëntexpress, herhaling, Over enkele ogenblikken zal binnenkomen op spoor 1, de Sassendonkse Oriëntexpress, ALAAAAAAAAAAF!!!! *dingdong*
nee juist niet, ik ga lekker feesten morgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Yep, tijd om je in huis op te sluiten en een paar dagen niet meer naar buiten te gaan
Idd, maar ik zou vanavond gaan stappenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Yep, tijd om je in huis op te sluiten en een paar dagen niet meer naar buiten te gaan
Tja, geboren en getogen in Groningen waar het motto is: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:27 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
Ik snap niet wat jullie tegen carnaval hebben, lekker feesten is toch altijd goed
Morgen hier eerst optocht, komt ook gewoon door mijn straat heen en voor en na afloop van de optocht is er hier in de straat ook een groot feest met carnavalsmuziek en na de optocht natuurlijk op de Brink ook nog als de prijsuitreiking is en daarna, dus ik ga me wel vermaken iig![]()
![]()
oi das minder!quote:Op zondag 18 februari 2007 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben even naar braboland overgevlogen voor carnaval, ben ik ziekblegh
idd, ik hou wel van een feestje, maar dat carnaval is niks voor mij. Ben een aantal jaar geleden in Den Bosch geweest. Nou zo super vond ik het niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tja, geboren en getogen in Groningen waar het motto is: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Ik ben ook geen type die gaat staan hossen, laat mij maar rustig met een biertje aan de bar staan.
Ik kan niet zo goed tegen al die dwangmatig 'vrolijke' mensen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:27 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
Ik snap niet wat jullie tegen carnaval hebben, lekker feesten is toch altijd goed
quote:
ctrl v carnavalquote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat laatste woord kan ik niks van maken hoor!
woorden kopieren van anderen is wel handig, dan kunnen mensen nog lezen wat ik zegquote:Op zondag 18 februari 2007 19:03 schreef MM-Luna het volgende:
Wow in 12 minuten ontnuchteren, doe je snel Sylvana.
Jaquote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
slaapt zwolle?
hmm... je typt in je slaapquote:
Altijd héquote:Op maandag 19 februari 2007 00:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmm... je typt in je slaap
vandaar die slaapvwerwekkende posts de hele tijdquote:
nee, lig alweer uur wakker, dus er maar ff uit, hopelijk kan ik zo weer slapen danquote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
slaapt zwolle?
Hey JIJ bent gestopt met rokenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Je eigen principes niet volhouden is een teken van zwakte...
Niet uit principequote:
Kom hier dan, ik zorg wel dat je het weer heet krijgtquote:
Oiquote:
Knap bedacht, voor iemand die dronken was.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
woorden kopieren van anderen is wel handig, dan kunnen mensen nog lezen wat ik zeg
nuchter ben ik lang niet
Nee dankje, ben er net vanaf....quote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Iemand een onsje keelpijn overnemen?
Dat had ik al een keer bedacht toen ik nuchter wasquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Knap bedacht, voor iemand die dronken was.
Iemand een onsje keelpijn overnemen?
ok nu weet ik het zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 14:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat had ik al een keer bedacht toen ik nuchter was
En nee bedankt
Voor de mensen die carnaval wel leuk vinden: Foto's
in deventer hebben ze net een grote nieuwe rondweg en dan klaag jij over krappe straatjes...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Sylvana het volgende:
Groter kan in Deventer niet echt, ivm de smalle straatjes, nou was het al af en toe behoorlijk krap
En dat lol hebben dat is wel gelukt
in het centrum wel jaquote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
in deventer hebben ze net een grote nieuwe rondweg en dan klaag jij over krappe straatjes...![]()
ook een zwollenaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:37 schreef DeVinger het volgende:
tvp
als je de voorband plakt heb ik hier een gratis fiets voor je, voeg me anders maar ff toe op msn ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:46 schreef Euc- het volgende:
£%^$^%£$£$
Had ik eindelijk een fiets geregeld, ging ik vanmiddag ff wat eten, kom ik terug, fiets gejat
Ik weet dat ik het al eerder gevraagd had, maar iemand nog een HELE goedkope of gratis fiets staan?
2e handsje dankzij Beelz slechts 70 euri. Zo ff afhalen in Groningenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
Middag
Oeh een Fatboy, das idd wel erg lekker om te relaxen
Alleen jammer dat die dingen beetje duur zijn
Balen dat je weer zonder werk zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
zo en ik zit weer zonder werkde mensen die ziek waren zijn er weer
kan ik weer moven
![]()
en cabaret groep DSB is weer actief..., Huntelaar overnemen voor 9 miljoenhumor hebben ze daar wel in alkmaar
![]()
Kutzooi dude... Al wat anders op het oog?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
kan ik weer moven
![]()
ja ik wacht nog steeds op uitslag van dat bedrijf in zwolle, maar dat duurt me nu allemaal te langquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Kutzooi dude... Al wat anders op het oog?
Ik heb net een sollicitatie verstuurd, eens kijken hoelang het duurt voor ik de afwijzing binnen heb...
maar vanavond verliezen ze van the gunnersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:43 schreef sipper het volgende:
Ajax gaat kapot![]()
Eens per jaar wordt PSV Kampioen!!![]()
![]()
Nee, ik hoop het niet, het is het alleen maar beter voor Nederlandse competitie ( ivm punten op ranglijst --> plekken in Europese competities) dat ze winnen en zover mogelijk komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef WEST het volgende:
[..]
maar vanavond verliezen ze van the gunners![]()
true, behave F'noord die gun ik niks nada nopesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik hoop het niet, het is het alleen maar beter voor Nederlandse competitie ( ivm punten op ranglijst --> plekken in Europese competities) dat ze winnen en zover mogelijk komen
Dus Europees moet je gewoon voor iedere Nederlandse club zijn en hopen dat ze ver komen, anders hebben we strax geen directe CL-plaatsen meer en weinig Uefacup plaatsen en dat zou niet best zijn
Ja maar goed, die bereiken Europees toch niet zoveel, wat dat betreft doet PSV toch wel de beste zaken Europeesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef WEST het volgende:
[..]
true, behave F'noord die gun ik niks nada nopes
Kut zeg! ik had vandaag ook mijn laatste dag. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
kan ik weer moven
![]()
Afgelopen paar dagen echt kut geslapen, halve nacht wakker gelegen enzo, dus hoop dat het nu wat beter gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:16 schreef rudedeltadude het volgende:
ook trusten dan.... nep nachtbrakers
oeh! naar mij?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef MacNificent het volgende:
:d beetje dronken smsjes sturen .. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |