Ff...?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ik ga ook maar ff slapen denk ik.....![]()
Klopt, Eric is niet alleen homo, hij is ook nog intelligent...twee dodelijke wapens die hij tegen Brian kan inzetten. De eerste daar die Brian bekijkt met de juiste blik: vertel het maar knul, kom maar op, je maakt totaal geen indruk op mij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eric is onze vleesgeworden wens om Brian en Natasia het huis uit te krijgen....
'mannelijke' diva's zijn geen match voor 'vrouwelijke' diva's. Een rel-nicht kan absoluut vele malen erger zijn dan bijvoorbeeld Natasia! Komt er nog bij dat deze 'rel-nicht' ook nog eens hersens blijkt te hebben. De eerste messteken in de rug van Natasia en bRian zijn al gezet, en allebij hebben ze het niet door...
Dit gaat leuke TV opleveren, Ik hoopp alleen dat Huub bereid is een staphje terug te doen en het podium even wil verlaten voor deze eric-Acties.
Vandaar ook die 10 punten 'Ik geloof dat je wel even voort kunt de komende tijd' En de 'bonding' met Sylvia laat zien dat hij 'one of them' is...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch een heerlijk idee dat de nieuwe "Alpha male" een crossdressing gay is.![]()
't was zó leuk ! ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
De puntenverdeling was wel raak volgens mij.
Ehh...moet je niet wakkerblijven dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
wakker blijven jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
* Sonique moet aan BB6 denken, en dat is niet goed...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:21 schreef pronkjewail het volgende:
Eriks koffers zijn er. Wel lachen als er ineens avondjurken uitkomen!
Zou ik maar niet doen, anders moet je zoveel cossen doorlezen morgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wel in stijl heahquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
hij heeft een roze boxer aan!!!!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
hij heeft een roze boxer aan!!!!
U is model?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sperti (tegen aambeien) helpt...echt waar! haha
Rare werktijden hebben jullie dan.... trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Natasia heeft de messteek zeker wel door, alleen ze wuift hem weg als irrelevant en "we gaan samen veel lol beleven" en "bereid je maar voor op een leuke tijd hier in dit huis" wink wink nutch nutch.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke messteek heeft Natasia niet door dan?
En welke messteek is aan Brian uitgedeeld?
Is goed, ik neem 't wel over.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
De valse opmerkingen over haar gewicht, haar theorie, haar rijbewijs en nog wat dingen die ik nu even niet meer weet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke messteek heeft Natasia niet door dan?
En welke messteek is aan Brian uitgedeeld?
Je wallen glimden wel mooi:) Ik gebruik nu ander spul..maar huismerk etos is erg goed..je voelt je ogen strak trekken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
U is model?![]()
Nee joh, is allang weer achterhaald, was een hoax.
Als ie te zien was, welquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
Is het nog iemand gelukt om die beroemde 23 cm te cappen)
Dit werd erg prettig duidelijk toen Brian Eric op een gewichtige toon ging vertellen waarom hij zich kon vinden in zijn contactpuntenverdeling. Eric hield het nog net beleefd, maar straalde uit: like I fucking care.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Sense het volgende:
Klopt, Eric is niet alleen homo, hij is ook nog intelligent...twee dodelijke wapens die hij tegen Brian kan inzetten. De eerste daar die Brian bekijkt met de juiste blik: vertel het maar knul, kom maar op, je maakt totaal geen indruk op mij.
Syl zei toch ook dan moet je er wat aan doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia wordt er zóóóó moe van dat ze altijd target is. Gut, hoe zou dat nou toch komen? Mensen moeten zich altijd aan haar optrekken ... vindt Natasia.
ow was je er nog dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
is nieuw, denk ikquote:
hehehe...heerlijk he...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit werd erg prettig duidelijk toen Brian Eric op een gewichtige toon ging vertellen waarom hij zich kon vinden in zijn contactpuntenverdeling. Eric hield het nog net beleefd, maar straalde uit: like I fucking care.![]()
Ik vind haar vanavond wel relatief leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef Kinga het volgende:
Natasia gaat weer verder met krijsen.
Daar ben ik al, en nu???quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank je wel!!! party in Nijmegen![]()
![]()
![]()
Die heeft ze allemaal wel dóór hoor. Je moet Natasia ook weer niet onderschatten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef noa84 het volgende:
[..]
De valse opmerkingen over haar gewicht, haar theorie, haar rijbewijs en nog wat dingen die ik nu even niet meer weet...
ja jullie ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
denk het ook ja...maar happy valentine dus iedereen![]()
ik kan haar eigenlijk goed hebben, nu.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Nataisa ZO irrtant nu, dat het lachwekkend is...
Echt....
Go Sylquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Syl zei toch ook dan moet je er wat aan doen
Ik vind haar prima te pruimen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef choepachoep het volgende:
wat heeft die nasty vandaag echt
geven jullie haar coke tegenwoordig DGK_redactie?
OMG, ik vind haar nog irritanter dan normaal...zó overdreven allemaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar vanavond wel relatief leuk.
Ze gaf zelf aan dat ze aangeschoten is.
Die voelt nix meer door de alcohol johquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Had Natasia geen slaap? ... en errug veel rugpijn? .... of had ze daar alleen last van toen Carlos er was ... m.a.w. ... je nest in kreng
quote:
En wat ga je doen om hem prettig te maken dan voor mij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Ja, prettige valentijnsdag iedereen. Of zoiets.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar vanavond wel relatief leuk.
Ze gaf zelf aan dat ze aangeschoten is.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan haar eigenlijk goed hebben, nu.
Ze is in haar intelligentere bui
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind haar prima te pruimen!
Sorry.![]()
Nou, misschien heb je wel gelijk ja. Maakt ook niet uit, blijft leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft ze allemaal wel dóór hoor. Je moet Natasia ook weer niet onderschatten.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:33 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
AmanDEL slaapt al vanaf het begin in dat rare jurkje van d,r..
Kan ze leuk combineren met de vieze onderbroek van Nataas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |