quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef nibbieworld het volgende:
whioeww ik ben jarig, vanavond party time!!!
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef nibbieworld het volgende:
whioeww ik ben jarig, vanavond party time!!!
![]()
Wat hebben die anderen dan net de hele tijd gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub moet niet zo slijmen.
Brian nog enigszins te vriend houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wilde hij daarmee bereiken dan volgens jou?
Is er al een filmpje van de binnenkomst? Wantquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Filmpje puntenverdeling:
http://www.youtube.com/watch?v=enNcHbMh0O0
(in de pruttelaar)
doet het niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Filmpje puntenverdeling:
http://www.youtube.com/watch?v=enNcHbMh0O0
(in de pruttelaar)
Puntenduiken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub gaan zwemmen.
Zit in de donkere kamer van JoepTubequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is er al een filmpje van de binnenkomst? Want
dat bufferde als een gek
Hahaha hij zou het niet eens als zodanig herkennen denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef _Boo_ het volgende:
Zit ie een gedicht van de gedichten fakes voor te lezen?
.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Huub trouwens qua hyperheid en overdrevenheid niet veel schelen van Natasia... Ik vind hem een toffe gast, maar come on, dit is too much.
Eric is onze vleesgeworden wens om Brian en Natasia het huis uit te krijgen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef Sense het volgende:
Echt geweldig om te zien hoe Brian's machomasker in gruzelementen valt als hij met Eric praat. Dit soort mannen zijn zooooo bang voor homo's![]()
Veeg me opquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef Scrupules het volgende:
confrontaal ... tegen een paal
kraai fraai lawaai![]()
Hoe moet ze dat dan doorkrijgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het wordt nog wel lachen als ze doorkrijgt dat iedereen haar eruit wil stemmen.
http://www.youtube.com/watch?v=OJMdF-I_VTIquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is er al een filmpje van de binnenkomst? Want
dat bufferde als een gek
dank je wel!!! party in Nijmegenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar moet ik heen komen ?![]()
Gefeliciteerd !![]()
![]()
Erg hè meid? Bijna iedere avond komen ze met zoiets, en het wordt áltijd laat. Ik ga een potje oogwallen-crème declareren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Een paar uur geleden nog verrekte ik nog van de slaap. Ik word steeds wakkerderder en voel aan m'n water dat dit weleens een latertje kan worden. Ik wil zien of ze dalijk écht in dat zwembad duiken.
Joh ! het gemiddelde sinterklaasgedicht is hier heilig bijquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef droomkoningin het volgende:
wat een hopeloze poesiealbumversjes schrijft die brainless eigenlijk
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Of zouden eric zijn koffers al in de bosjes liggen.
Happy Bday!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank je wel!!! party in Nijmegen![]()
![]()
![]()
Vanaf hoe laat zijn we welkomquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Volgende vraag is natuurlijk:
Gaat Huub zo ver om met een vent te sexen voor de kijkcijfers!! :p
Je kan wel naar bed gaan, maar a) stel dat je wat míst! en b) je moet heel erg veel bijlezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Erg hè meid? Bijna iedere avond komen ze met zoiets, en het wordt áltijd laat. Ik ga een potje oogwallen-crème declareren.
gefeli!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het een rare gedachte van mij dat als het echt moet ik 'm daar echt voor aan zie?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Hier hetzelfde .... maar is het niet LEUK zo? ... Huubie terug, Eric erbij .... Natasia afgezeken. Heerlijk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Erg hè meid? Bijna iedere avond komen ze met zoiets, en het wordt áltijd laat. Ik ga een potje oogwallen-crème declareren.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Volgende vraag is natuurlijk:
hij mag huub, maar ja als ze misschien samen met syl overblijven, tjaquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
ERic zal ook gevaarlijk zijn voor huub, dit is een valse nicht die gaat over lijken
Idd een geweldige manier om meteen weer een spanning in het huis te krijgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef anno-i-mus het volgende:
REDACTIE ..... Goed bedacht van die contactpunten
Lol, maar ze heeft het waarschijnlijk tegen haar tweede ik...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Borga het volgende:
Komt zdngmw weer aan met ''daar krijg je een hele harde tobbe aan.
Sperti (tegen aambeien) helpt...echt waar! hahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nope.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het een rare gedachte van mij dat als het echt moet ik 'm daar echt voor aan zie?
En dat vindt de rest van de wereld ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Scrupules het volgende:
ik zie amanda denken: please just shoot me
Welnee ... maar zeker de boel vreselijk op stelten zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het een rare gedachte van mij dat als het echt moet ik 'm daar echt voor aan zie?
Gatver! IJsblokjes helpen ook!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sperti (tegen aambeien) helpt...echt waar! haha
Waarom denk je dat Huub zo hyper is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
ERic zal ook gevaarlijk zijn voor huub, dit is een valse nicht die gaat over lijken
Toch een heerlijk idee dat de nieuwe "Alpha male" een crossdressing gay is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric is nog maar net in het huis, maar zijn aanwezigheid is al zeer dominant en bepalend.
Dat laatste doe ik altijd al, alle topics.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan wel naar bed gaan, maar a) stel dat je wat míst! en b) je moet heel erg veel bijlezen![]()
Als Natasia chips eet zit haar iets dwars...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Sug4r het volgende:
Natasia eet weer chips dan komt ze weer aan en kan ze nóg meer afvallen, wordt het zo 35 kilo
bedankt voor de vele felicitaties allemaal, ik ban 28 jaren jong geworden!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat zijn we welkom![]()
![]()
Gefeliciteerd trouwenssssssssssssss
Hoe jong ben je nu geworden.
Welke messteek heeft Natasia niet door dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef Sonique het volgende:
De eerste messteken in de rug van Natasia en bRian zijn al gezet, en allebij hebben ze het niet door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |