Driessen dacht ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef raggende_annie het volgende:
miste ff iets daar. weet iemand bart z'n achternaam?
Ze doet echt walgelijk vanavond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef Lieve het volgende:
Als ik Natasia zo zie lachen moet ik steeds aan die heks in sneeuwwitje denken. Die lelijke vrouw van spiegeltje spiegeltje aan de wand
Met haar hoofd zo omhoog gegooid
^quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
0 - Amanda
1 - Natasia
5 - Brian
10 - Huub
75 - Bart
100 - Sylvia
150 - Eric
zegt me niks. hij had het over het zoontje van de baas.quote:
Ze is nu al verlept, tegen de tijd dat ze kids heeft is ze geen MILF meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:00 schreef XiChico het volgende:
Amanda zou wel een lekker MILF zijn, jammer dat ze 19 is.
even opnieuw samenvattendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef evil-me het volgende:
0 voor Amanda onder het mom van je waait met alle winden mee en hij weet niet waarom zij er zit.
1 voor Natasia. bla bla te lang hier en sneer sneer maar natasia merkt het niet plek voor maar een diva. voor bepaalde contacten hoor je in de buitenwereld te zijn. En het is OORLOG
5 voor Brian. Met brian in de buurt kan ie niet winnen. Hij weet niet hoe hij homos ziet. Hij vertrouwt brian niet.
10 voor Huub. Huub heeft er veel en hij besteedt ze goed en hij heeft ze niet nodig.
75 voor Bart. Miljonair eerste uur. hij zal ze nodig hebben. Bart goede eerste indruk.
100 voor Sylvia. reserve opbouwen. Ze verdient ze. Sylvia heeft veel interesse getoond.
150 voor Eric. voor de mooie start.
Jeuh hij vindt Sylvia hip
Echt waar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Brian vond het interessant wat Eric zei. Hij heeft er geen problemen mee.
Brian is door 2 homovrienden grootgebracht.
Ach in de heat of the moment kan een foutje weleens gebeuren toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
Oeps, sorry Avonne.. ik zie dat die van jou toch eerder was.![]()
Ik laat deze nu maar open, anders wordt het zo'n gedoe.![]()
Ik moet denken aan die satanische lach die je aan het einde van Thriller van M. Jackson hoortquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef Lieve het volgende:
Als ik Natasia zo zie lachen moet ik steeds aan die heks in sneeuwwitje denken. Die lelijke vrouw van spiegeltje spiegeltje aan de wand
Met haar hoofd zo omhoog gegooid
och jee .... als Brian ergens geen problemen mee heeft kan het maaaaanden duren eer hij het verwerkt heeft. Met Neentje had hij ook geen probleem zei hij (bijna duizend keer per dag).....quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Brian vond het interessant wat Eric zei. Hij heeft er geen problemen mee.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:04 schreef uitgeslapen het volgende:
Brain is veranderd van een koele stoere antilliaan tot een verward uitziende dommige pispaal...
Precies, de laatste dagen steeds meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:04 schreef uitgeslapen het volgende:
Brain is veranderd van een koele stoere antilliaan tot een verward uitziende dommige pispaal...
Driessenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef raggende_annie het volgende:
miste ff iets daar. weet iemand bart z'n achternaam?
Ja maar hij is er al bijna overheen want hij noemt haar naam nu nog maar 988 keer per dag dus hij is aan de beterende hand.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
och jee .... als Brian ergens geen problemen mee heeft kan het maaaaanden duren eer hij het verwerkt heeft. Met Neentje had hij ook geen probleem zei hij (bijna duizend keer per dag).....
Dan begrijp ik zijn overdreven liefde voor zijn moeder niet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Zijn moeder heeft hem niet grootgebracht, dat waren Joep en Ed.
En het ging hem dus echt niet om de contactpunten. Echt niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vond het raar dat Eric de verkeerde indruk kreeg.
Wat is iedereen toch vreselijk sportief.
En hij is nog wel grootgebracht door 2 homovrienden.
Behalve als ze heel erg close met Brian gaat worden.quote:
Dit gaat leuk worden ... brian die zijn neukertje moet opgevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Natasia en Bart willen Amanda eruit stemmen.
Bart: 'Dan moet jij Brian meekrijgen.'
Natasia: 'Doe ik.'
Waar moet ik heen komen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef nibbieworld het volgende:
whioeww ik ben jarig, vanavond party time!!!
![]()
Het is ook een makkie, lukt me ook!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:03 schreef pronkjewail het volgende:
Ik denk dat Eric Brian echt klem kan lullen....
lukt niet, brian wil d'r voor zich zelfquote:
Ze voelt zich bedreigd, en dit is ook een manier waarop ze zich dan uit, al vaker gezien; als ze weet dat als een furie tekeer gaan geen zin heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
My god, Natasia is ECHT dronken.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Beeegh, Brian doet nu weer zo gewichtig met zijn Mening over hoe Eric de cp heeft verdeeld.
Ik denk dat Eric niet zo onder de indruk is van Brian. Hooguit als sex-object.
Fijn zo!!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Natasia en Bart willen Amanda eruit stemmen.
Bart: 'Dan moet jij Brian meekrijgen.'
Natasia: 'Doe ik.'
Understatement of the yearquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef W-A het volgende:
natas is best irritant zeg
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef nibbieworld het volgende:
![]()
Ja, hij laat anderen praten en komt zelf af en toe met een dodelijke vraag of opmerking...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef Ethel het volgende:
Eric is goed zeg! hij doet het top. Natasia trapt er met open ogen in, en laat zich enorm kennen met haar valse gekir. Brrr.
Gefeliciteerd !!! ... gooi de toastjes maar op tafel ..quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef nibbieworld het volgende:
![]()
Ja, meteen inspelen op Brians egotripperij...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Op basis van hun gedrag, maakt iedereen vandaag een goede beurt bij Eric.
Maar hij heeft veel voorkennis, vandaar zijn puntenverdeling.
Alleen dat argument dat hij Brian wel als concurrent voor de eindzege ziet, en Bart niet, en dat Bart daarom veel meer punten krijgt, is natuurlijk doorzichtig en ongeloofwaardig.
Het wordt nog wel lachen als ze doorkrijgt dat iedereen haar eruit wil stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef Gert het volgende:
en Amanda is een absolute doos die NIETS toevoegt.
Wat wilde hij daarmee bereiken dan volgens jou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen dat argument dat hij Brian wel als concurrent voor de eindzege ziet, en Bart niet, en dat Bart daarom veel meer punten krijgt, is natuurlijk doorzichtig en ongeloofwaardig.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef nibbieworld het volgende:
![]()
Tobbe= dobberquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:07 schreef Borga het volgende:
Dan krijg je idd een harde tobbe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |