Erg hè meid? Bijna iedere avond komen ze met zoiets, en het wordt áltijd laat. Ik ga een potje oogwallen-crème declareren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Een paar uur geleden nog verrekte ik nog van de slaap. Ik word steeds wakkerderder en voel aan m'n water dat dit weleens een latertje kan worden. Ik wil zien of ze dalijk écht in dat zwembad duiken.
Joh ! het gemiddelde sinterklaasgedicht is hier heilig bijquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef droomkoningin het volgende:
wat een hopeloze poesiealbumversjes schrijft die brainless eigenlijk
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Of zouden eric zijn koffers al in de bosjes liggen.
Happy Bday!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank je wel!!! party in Nijmegen![]()
![]()
![]()
Vanaf hoe laat zijn we welkomquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Volgende vraag is natuurlijk:
Gaat Huub zo ver om met een vent te sexen voor de kijkcijfers!! :p
Je kan wel naar bed gaan, maar a) stel dat je wat míst! en b) je moet heel erg veel bijlezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Erg hè meid? Bijna iedere avond komen ze met zoiets, en het wordt áltijd laat. Ik ga een potje oogwallen-crème declareren.
gefeli!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het een rare gedachte van mij dat als het echt moet ik 'm daar echt voor aan zie?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Hier hetzelfde .... maar is het niet LEUK zo? ... Huubie terug, Eric erbij .... Natasia afgezeken. Heerlijk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Erg hè meid? Bijna iedere avond komen ze met zoiets, en het wordt áltijd laat. Ik ga een potje oogwallen-crème declareren.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Volgende vraag is natuurlijk:
hij mag huub, maar ja als ze misschien samen met syl overblijven, tjaquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
ERic zal ook gevaarlijk zijn voor huub, dit is een valse nicht die gaat over lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |