Idd een geweldige manier om meteen weer een spanning in het huis te krijgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef anno-i-mus het volgende:
REDACTIE ..... Goed bedacht van die contactpunten
Lol, maar ze heeft het waarschijnlijk tegen haar tweede ik...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Borga het volgende:
Komt zdngmw weer aan met ''daar krijg je een hele harde tobbe aan.
Sperti (tegen aambeien) helpt...echt waar! hahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Erg hè meid? Bijna iedere avond komen ze met zoiets, en het wordt áltijd laat. Ik ga een potje oogwallen-crème declareren.
Nope.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het een rare gedachte van mij dat als het echt moet ik 'm daar echt voor aan zie?
En dat vindt de rest van de wereld ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Scrupules het volgende:
ik zie amanda denken: please just shoot me
Welnee ... maar zeker de boel vreselijk op stelten zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het een rare gedachte van mij dat als het echt moet ik 'm daar echt voor aan zie?
Gatver! IJsblokjes helpen ook!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sperti (tegen aambeien) helpt...echt waar! haha
Waarom denk je dat Huub zo hyper is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
ERic zal ook gevaarlijk zijn voor huub, dit is een valse nicht die gaat over lijken
Toch een heerlijk idee dat de nieuwe "Alpha male" een crossdressing gay is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric is nog maar net in het huis, maar zijn aanwezigheid is al zeer dominant en bepalend.
Dat laatste doe ik altijd al, alle topics.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan wel naar bed gaan, maar a) stel dat je wat míst! en b) je moet heel erg veel bijlezen![]()
Als Natasia chips eet zit haar iets dwars...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Sug4r het volgende:
Natasia eet weer chips dan komt ze weer aan en kan ze nóg meer afvallen, wordt het zo 35 kilo
bedankt voor de vele felicitaties allemaal, ik ban 28 jaren jong geworden!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat zijn we welkom![]()
![]()
Gefeliciteerd trouwenssssssssssssss
Hoe jong ben je nu geworden.
Welke messteek heeft Natasia niet door dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef Sonique het volgende:
De eerste messteken in de rug van Natasia en bRian zijn al gezet, en allebij hebben ze het niet door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |