Sommeren, is dat tegels door de ruiten gooien?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef golfer het volgende:
Hij is dus al door de woningstichting gesommeerd die tuin te onderhouden.
Zo krijg je je buren ook wegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef Palomar het volgende:
Denk dat dit verhaal nig een staartje krijgt nl. dat dat wijf zijn deur in de fik heeft gestoken en kogels en stenen door zn ruit heeft geschoten/gegooid
Best wel een zielige eenzame man, denk ik.quote:
Hij heeft heule dikke vrienden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Best wel een zielige eenzame man, denk ik.
Naar wens?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Piles het volgende:
Psst veldmuis: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Rijdenderechter![]()
Een doos...of beter nog...een verhuisdoos!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Suuz_ het volgende:
bedenk hier watvoor woning beter bij zijn levensstijl past!
Ja maar mien suiker!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Suuz_ het volgende:
oke een verhuisdoos maar wel zonder gezamelijk halletje want die gaat ie echt niet 's morgens vroeg schoonvegen!
ik had deze week niet echt heel erg dat haat gevoel...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kon wel eieren gooien naar die 2 vrouwen. Wat een doodskoppen.
Was ook zeker voor die buurman.
Dat terreur zal wel gedaan zijn door de vrienden van de kleindochter. Wat al meteen een sloerie leek.
was dit de briljante samenvatting van deze aflevering waar wij op zaten te wachten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef weasel85 het volgende:
'ja maar ik ben door mijn benen gegaan' 'ja maar ik heb diabetes II, dus ik kan dit werk niet doen' 'ja, oke, ik zal het opruimen' 'ja, ik was er al mee bezig' 'het is zooo nat... onmogelijk om in te werken' 'meneer har! gaat u mijn tuin eens uit onmiddelijk'
omg... kansloos xD
Inderdaad. Nu nog hekel aan die buren. Vooral die dikke dochter met der kut hoofd. Ik was volgens mij als enigste voor de buurmanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Perun het volgende:
Wat had die gast voor aparte 'levensstijl' dan? Volgens mij had hij eerder niet echt een leven.
Lijkt me ook totaal niet iemand die agressie oproept, beetje vreemde uitspraak dus dat hij verplicht wordt te verhuizen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb nu al zin in de zomer, dat ie met z'n hoedje rond gaat lopen.
Je bent geweldigquote:
http://www.ncrv.nl/vakantierechter:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb nu al zin in de zomer, dat ie met z'n hoedje rond gaat lopen.
quote:De Vakantierechter wordt voorlopig niet meer uitgezonden. Wanneer er nieuwe afleveringen op televisie op komen, wordt u daarover op deze plek geïnformeerd.
Dan mag je ook verhuizenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef Adfundum het volgende:
Ik heb ook zo'n tuin. Geen suiker, gewoon geen zin.
Misschien in de zomer weer? Wel tof dat de uitzendingen online staan! Morgen kijken!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
[..]
http://www.ncrv.nl/vakantierechter:
[..]
Dat was erg toen Ik had ook echt dat haat gevoelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik had deze week niet echt heel erg dat haat gevoel...
andere weken was dat vele malen erger...*denkt aan "ik mot dat hekske niet ik kan gin veranderingen aan"*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |