abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46277538
quote:
Tweede Kamerlid Geert Wilders is vorige week bedreigd met een zelfmoordaanslag. Twee jongemannen zouden het plan hebben om Wilders neer te schieten en vervolgens een busje vol explosieven bij de politicus tot ontploffing te brengen. Daarbij moesten ,,veel onschuldigen omkomen in de enorme choas''.

Waarschuwing

Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan. Een waarschuwing voor de geplande aanslag in Den Haag of Amsterdam kwam eind vorige maand binnen via Meld Misdaad Anoniem. Deze week is via dat meldpunt een soortgelijke, maar minder gedetailleerde doodsbedreiging geuit. Opmerkelijk is dat de dreigementen bekend worden via telefoontjes naar Meld Misdaad Anoniem.

Explosieven

In de eerste, zeer concrete, waarschuwing wordt gesproken over een aanslag begin februari. Daarbij zou een wit bestelbusje gevuld met vijfhonderd tot zeshonderd kilo explosieven ontploffen naast de voorman van de Partij voor de Vrijheid, die eerst moest worden neergeschoten. De bestuurder van het busje zou op Wilders inrijden en het voertuig zelf tot ontploffing brengen.

Leger

De daders zouden de explosieven hebben verkregen via een contact bij het leger. Op de laatste maandag van januari zou een van hen het overige materiaal voor de aanslag, zoals bedrading, hebben gekocht bij een filiaal van de klusketen Gamma in Den Haag. Ook zou hij diverse malen op verkenning zijn geweest op het Binnenhof.

Wraak

De daders zijn volgens de melder geen fundamentalisten, maar willen ,,gewoon wraak''. Wilders wordt al tijden zwaar beveiligd wegens vele ernstige bedreigingen en zegt dat dreigementen aan zijn adres zijn verdubbeld sinds zijn partij negen zetels behaalde tijdens de Kamerverkiezingen in november.

http://www.nu.nl/news/975(...)Wilders_beraamd.html

Met zijn provocaties roept hij juist die mensen op...
Maar dit is niet betrouwbaar ... dit hoort nog steeds onder zijn haatpropoganda...
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46277637
Ik ben blij dat je ons waakzaam houdt jegens de heer Wilders, Meki.
  Donald Duck held dinsdag 13 februari 2007 @ 22:15:46 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46277661
Ze laten zich weer van hun beste kant zien. In plaats van nou een open brief te sturen waarin ze uitleggen dat ze het niet eens zijn met zijn standpunten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46277728
Geen idee wat die radicale moslims hiermee willen bereiken. Het enige wat ze mogelijk kunnen bereiken is dat de samenleving een nog slechter beeld krijgt van de Islam. Na Geert Wilders zou er dan weer iemand anders opstaan, en zou de PVV nog meer zetels halen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:17:53 #5
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46277783
Och hij geeft tenminste redenen voor zijn provocaties, als de mensen niet zo reageerden hoef hij ook niet zulke standpunten aan te nemen.

Als die mensen die zulke acties plannen of zo tegen hem zijn ook eens wat onderzoek doen naar zijn standpunten door bijvoorbeeld zijn boeken te lezen zullen ze overigens wel wat milder omgaan met de zaak.
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_46277791
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze laten zich weer van hun beste kant zien. In plaats van nou een open brief te sturen waarin ze uitleggen dat ze het niet eens zijn met zijn standpunten.
Geert Wilders wel die laat natuurlijk zich zien van zijn beste kant he
pi_46277833
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar dit is niet betrouwbaar ... dit hoort nog steeds onder zijn haatpropoganda...
mmja nee hij verzint het en dat zouden Moslims nooit doen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  Donald Duck held dinsdag 13 februari 2007 @ 22:18:52 #8
46149 __Saviour__
pi_46277839
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef Meki het volgende:
Wilders' acties zijn alleen maar woorden. Hij bedreigt niemand met de dood.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:19:21 #9
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46277871
Ohja en met je

Meki
Palestine-4-ever

Rot dan op als het je niet bevalt.. dank u
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_46277878
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Gebleekte het volgende:
Geen idee wat die radicale moslims hiermee willen bereiken. Het enige wat ze mogelijk kunnen bereiken is dat de samenleving een nog slechter beeld krijgt van de Islam. Na Geert Wilders zou er dan weer iemand anders opstaan, en zou de PVV nog meer zetels halen.

Het zou heel slecht en diep schamend zijn als PVV meer zetels krijgt... wie neemt deze racist nou serieus juist 640.000 mensen die het eens zijn dat de Koran moet worden verscheurd
pi_46277910
quote:

[..]

Jij als ingeburgerde allochtoon hebt niets van hem te vrezen en hebt er baat bij dat je iets minder ingeburgerde collegae aangepakt worden
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46277918
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wilders' acties zijn alleen maar woorden. Hij bedreigt niemand met de dood.

Hij bedreigt alle moslims
pi_46277967
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Jij als ingeburgerde allochtoon hebt niets van hem te vrezen en hebt er baat bij dat je iets minder ingeburgerde collegae aangepakt worden

Jawel want als ik geen Koran verscheur moet ik het land uit
  Donald Duck held dinsdag 13 februari 2007 @ 22:21:23 #14
46149 __Saviour__
pi_46277984
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Meki het volgende:
Hij bedreigt alle moslims
citeer even de exacte quote van wilders waarin hij zegt dat moslims dood moeten of ze op enige andere manier fysiek bedreigt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:21:25 #15
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46277986
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Het zou heel slecht en diep schamend zijn als PVV meer zetels krijgt... wie neemt deze racist nou serieus juist 640.000 mensen die het eens zijn dat de Koran moet worden verscheurd
Niet helemaal, maar een deel. Mein kampf is verboden maar de Koran mag wel..
pi_46278021
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef BunnyHunter het volgende:
Ohja en met je

Meki
Palestine-4-ever

Rot dan op als het je niet bevalt.. dank u

Zeg dat tegen alle LANDEN-icons

Donald Duck held dinsdag 13 februari 2007 @ 22:22:07 #17
46149 __Saviour__
pi_46278039
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Meki het volgende:
Jawel want als ik geen Koran verscheur moet ik het land uit
Nóg niet, pas als Wilders opperpremier is, over een jaartje of 10
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46278071
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

En de bijbel en de Thoraa en de Talmoed
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:22:50 #19
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46278084
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news/975(...)Wilders_beraamd.html

Met zijn provocaties roept hij juist die mensen op...
Tuurlijk je hebt helemaal gelijk, omdat:
a) het zijn eigen schuld is, want door zijn provocaties roept hij mensen op om hem en nog tientallen andere onschuldige slachtoffers te doden
b) het gewoon niet waar is, want Wilders liegt altijd

Tot zover het verknipte wereldbeeld van Meki.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:25:30 #20
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46278240
quote:

[..]

Hmmm nu je het zegt. Vreemd eigenlijk.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46278288
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Doe ik, als ze zeuren over hoe slecht wilders wel niet is. Terwijl het land waar ze zo trots op zijn nog altijd oorlog voert jegens een ander geloof

Hahah
en Wilders niet die voert geen oorlog/hetze tegen een geloof
pi_46278501
quote:

[..]

Gek eigenlijk, in beide word verteld over het uitroeien van sommige bevolkingsgroepen. Mein Kampf zijn de Joden de lul, en in de Koran iedereen die niet in Allah geloofd..
pi_46278549
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Gek eigenlijk, in beide word verteld over het uitroeien van sommige bevolkingsgroepen. Mein Kampf zijn de Joden de lul, en in de Koran iedereen die niet in Allah geloofd..

en in de Bijbel ? Talmoed en Thora ??
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:32:09 #24
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46278621
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahah
en Wilders niet die voert geen oorlog/hetze tegen een geloof
Wilders voert oorlog tegen de problemen die er in dit land zijn. Problemen kun je pas oplossen als je toevoer van nieuwe problemen stop zet.

Verder voert wilders oorlog tegen alles wat onze leefwijze wil ondermijnen. Terwijl gebleken is dat hun cultuur in andere landen en in ons land niet beschaaft kunnen redeneren.

Wilders wil de moslims in ons land helpen. Maar hij wil niet de Islam helpen.
pi_46278691
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat nou racist, hij heeft bepaalde standpunten die jou niet aanstaan. Maar dat maakt hem nog geen racist. Denk je dat ik niet benadeelt word door de pauper PVDA, noem ik die lui ook racisten?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_46278709
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Wilders voert oorlog tegen de problemen die er in dit land zijn. Problemen kun je pas oplossen als je toevoer van nieuwe problemen stop zet.

Verder voert wilders oorlog tegen alles wat onze leefwijze wil ondermijnen. Terwijl gebleken is dat hun cultuur in andere landen en in ons land niet beschaaft kunnen redeneren.

Wilders wil de moslims in ons land helpen. Maar hij wil niet de Islam helpen.
Welke problemen zijn er ?? dan
Wilders wilt moslims helpen ?? Door de heilige boek te schuren ???

Laat Wilders zichzelf helpen met het beveiligen
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:34:33 #27
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46278786
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Meki het volgende:

[..]

en in de Bijbel ? Talmoed en Thora ??
Ja in de bijbel roepen ze op mensen te doden die niet geloven , kerel de bijbel is een Disney verhaaltje voor Ouderen.

Ik ben trouwens van mening dat elk geloof geen nut meer heeft in onze samenleving.
pi_46278888
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Ja in de bijbel roepen ze op mensen te doden die niet geloven , kerel de bijbel is een Disney verhaaltje voor Ouderen.

Ik ben trouwens van mening dat elk geloof geen nut meer heeft in onze samenleving.

De talmoed wel .. Maar hoor je Wilders daarover
Hoor ik jou daarover ??-

Dat is het Bijbel is geschreven door een persoon hetzelfde net als Talmoed
De Koran is uitgebracht vanuit de hemel
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:36:28 #29
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_46278902
Ik ben een paar maanden afwezig geweest en het eerste wat me opvalt is Meki's taalgebruik. Het is stukken beter geworden!

Meki, jij lieve knuffelallochtoon, fijn dat je er bent en nu ook nog eens onze mooie taal hebt geleerd.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:38:40 #30
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46279033
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Welke problemen zijn er ?? dan
Wilders wilt moslims helpen ?? Door de heilige boek te schuren ???

Laat Wilders zichzelf helpen met het beveiligen
Ik raad je aan om het boek van wilders te lezen. "Kies voor vrijheid" Waarin hij vertelt over zijn beweeg redenen en welke problemen er in nederland zijn.

Daarna zou ik van Pim Fortuyn " De islamisering van onze cultuur " lezen. Deze is iets wat gedateerd maar bevat nogaltijd een goede uitleg van het grootste probleem waar ons land nog steeds mee zit.
pi_46279096
quote:

[..]

Ik heb ooit een docu gezien over de heer Wilders en hij is heel erg aardig!
Velen zien dit niet en horen enkel wat ze willen horen?
Is jan maat ook ooit bedreigd?
Hoe kan het dat dit nu wel gebeurd en toendertijd niets?

Daarbij in de landen waar dit soort mensen vandaan komen, discrimineren zij zelf nog het hardst,
vooral de buitenlanders zijn daar puur uitschot!
Dus (denkt men hier? ) als je, je verveeld ga je dit soort idiote dingen bedenken?
Get a Life!
Dit roept enkel meer weerstand op += dus geen slimme actie van ze!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_46279100
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:37 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ja, en zo heb je ook andere partijen die zich richten tegen de Christen Unie. Nou en? Loop ik die lui nu ook te bedreigen?

Zo'n kansloos primitief volk he, werkelijk waar.

Geen enkele politici heeft het alleen over Bijbel of Christenen of Christendom
pi_46279156
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Ik raad je aan om het boek van wilders te lezen. "Kies voor vrijheid" Waarin hij vertelt over zijn beweeg redenen en welke problemen er in nederland zijn.

Daarna zou ik van Pim Fortuyn " De islamisering van onze cultuur " lezen. Deze is iets wat gedateerd maar bevat nogaltijd een goede uitleg van het grootste probleem waar ons land nog steeds mee zit.

Juist die boeken moeten we schuren wegens het haat zaaien tegen andersman culturen en geloof en afkomsten
pi_46279302
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Geen enkele politici heeft het alleen over Bijbel of Christenen of Christendom
Misschien spreek ik mijzelf nu tegen, maar daar zal je ook geen bedreigende teksten jegens niet gelovigen in vinden. En aan dat geloof klampen mensen zich al eeuwen niet meer zo absurt vast als aan de islam. En volgens mij was de moord op Theo in de zogenaamde naam die jij nu loopt te verdedigen.

Maar wij kennen je onderhand wel hier op Fok! meki, ik snap ook eigenlijk niet waarom ik met je in discussie ga.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:43:34 #35
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46279321
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders is nu Hitler in jaren 1930

Alleen over Moslims hoe slecht ze zijn hoe slecht de profeet is hoe slecht hun boek zijn
Hitler had hetzelfde maar koos een andere doelgroep Joden.
Hitler wou alle joden dood hebben omdat zei de reden zouden zijn dat de duitsers arm waren en etc.
Wilders wil zoals eerder gezegt de moslims in nederland helpen met het op het zelfde welstands niveau te komen als elke andere inwoner van nederland.

Zoals ik al eerder zei. Wilders wil de Moslim ( de individu dus als persoon) helpen. Maar neit de Islam want dat geloof gaat nu eenmaal tegen al onze standaarden/normen en waarden in zoals wij die gewent zijn in nederland. En dat hoeven wij niet te accepteren van mensen die zichzelf nogaltijd opblazen in hun eigenland omdat hun grote god dat goed vind.
pi_46279561
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Meki ik raad je aan om eens iets meer te lezen over meneer Wilders voor je onzin neertikt,
je bent nu iemand aan het demoniseren zoals ook toentertijd gebeurde met meneer Fortuyn!!!!!!!!!!!!!!!!
Wake up!
Pim had nooit en nooit zulke uitspraken gemaakt wat Wilders nu heeft gedaan
pi_46279841
Meki, hoeveel kerken staan er in Marokko, hoeveel Christenen willen Iman Mohammed bladiebla opblazen in Marokko? Hoeveel Joden staan er in Casablanca op de straathoek mensen lastig te vallen, hoeveel Joden zitten er in de bak in Turkije, en zo kan ik dus nog wel even doorgaan.

Je moet je oogkleppen afdoen en gewoon lekker er vanuitgaan dat je je als geintegreede Moslim je geen zorgen hoeft te maken, als kut Marokkaan die zich misdraagt en zich niet aan wil passen dus wel, en terecht en dat zou jij ook moeten vinden Geen kut Marokkanen, geen Wilders
pi_46279955
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
Meki, hoeveel kerken staan er in Marokko, hoeveel Christenen willen Iman Mohammed bladiebla opblazen in Marokko? Hoeveel Joden staan er in Casablanca op de straathoek mensen lastig te vallen, hoeveel Joden zitten er in de bak in Turkije, en zo kan ik dus nog wel even doorgaan.

Je moet je oogkleppen afdoen en gewoon lekker er vanuitgaan dat je je als geintegreede Moslim je geen zorgen hoeft te maken, als kut Marokkaan die zich misdraagt en zich niet aan wil passen dus wel, en terecht en dat zou jij ook moeten vinden Geen kut Marokkanen, geen Wilders
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_46280034
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Sjonnjoop het volgende:

Onzin de joden en christenen worden bescherm door de Koning Mohammed 6

Marokko kent subsidie voor kerken om te bouwen Marokko kent een sterk terrorismebestrijding dus over Marokko kan je niks zeggen.

Oogkleppen afdoen waarvoor ??
Wilders heeft het alleen continu over ons hij gooit ons in een hoop en beschuldigt als terroristen
en dan nu onze boek gaan scheuren omdat de boek hem niet aanstaat ??.

ik maak me juist zorgen wat er over 10 jaar hier gebeurt
wordt dit nou Amsterdam of een vernietiginskamp
pi_46280213
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Meki het volgende:

Omdat het boek haatdragende teksten bevat jegens niet islamitisch gelovigen. Daarom, en als je mijn stuk van dat Marokko forum hebt gelezen, snap je misschien ook waarom. Er zijn dus bepaalde mensen die de koran nogal serieus nemen, en dat is vrij gevaarlijk met die bedreigende teksten erin.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:01:33 #41
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46280220
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat wou is pas in 1940 ik heb het over jaar 1930

Wilders wilt alle Moslims hier weg hebben. Hij schildert Moslims als terroristen en moeten verplicht de koran verscheuren anders worden ze gedeporteerd

Hitler is ook zo begonnen hoe Wilders nu is. Hij heeft het nog niet over dood hebben.
zullen we het niet eens over je deporteren opmerking hebben want die slaat nergens op.

En als je denkt dat hitler ook begonnen is zoals wilders nu, dan zou ik maar wat minder geschiedenis lessen spijbelen die wij belasting betalers voor jou betalen.
pi_46280258
Als je je geen zorgen wil maken moet je iets rechts, bv Wilders stemmen/steunen die de rotte appels uit de Moslim poel vist. Bij mij in de buurt wonen ook Marokkanen, hebben gewoon een baan en lopen niet te kutten, niemand die hun wil deporteren, ook Wilders niet.
pi_46280286
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Omdat het boek haatdragende teksten bevat jegens niet islamitisch gelovigen. Daarom, en als je mijn stuk van dat Marokko forum hebt gelezen, snap je misschien ook waarom. Er zijn dus bepaalde mensen die de koran nogal serieus nemen, en dat is vrij gevaarlijk met die bedreigende teksten erin.
Wilders richt zich niet op die mensen op Marokko.nl
Maar Wilders richt zich op het gehele Islam en het gehele groep Moslims
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:03:55 #44
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46280322
Wilders heeft het trouwens niet de hele tijd over jullie.

Ten eerste heeft hij een breed programma waar ook de zorg en school veel aandacht krijgt. Deze punten komen aleen niet in de media omdat de media dat minder interesant vind.

Ten tweede als jij vind dat wilders het aleen maar over "ons" heeft dat ben jij duidelijk iemand toch iets doet waar heel veel nederlanders op tegen zijn want anders hoef jij je neit aangesproken te voelen.
pi_46280326
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
Als je je geen zorgen wil maken moet je iets rechts, bv Wilders stemmen/steunen die de rotte appels uit de Moslim poel vist. Bij mij in de buurt wonen ook Marokkanen, hebben gewoon een baan en lopen niet te kutten, niemand die hun wil deporteren, ook Wilders niet.

Niemand .. Wie zorgt steeds aanvallen tegen de Moslims ??
van wie moeten we verplicht Koran scheuren
pi_46280417
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef BunnyHunter het volgende:
Wilders heeft het trouwens niet de hele tijd over jullie.

Ten eerste heeft hij een breed programma waar ook de zorg en school veel aandacht krijgt. Deze punten komen aleen niet in de media omdat de media dat minder interesant vind.

Ten tweede als jij vind dat wilders het aleen maar over "ons" heeft dat ben jij duidelijk iemand toch iets doet waar heel veel nederlanders op tegen zijn want anders hoef jij je neit aangesproken te voelen.

ik vind het niet , het is zo .

Ik voel me aangesproken omdat ik Moslim ben
en ik lees ook de Koran. en ben nooit iets onmenselijk tegen gekomen.

en dan moet ik nu verplicht koran scheuren ??
pi_46280430
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Niemand .. Wie zorgt steeds aanvallen tegen de Moslims ??
van wie moeten we verplicht Koran scheuren
Welke aanvallen ? Je bedoelt de dialoog die Marokkanen niet aan durven gaan vs het omleggen en bedreigen van Nederlanders die hun mond open doen?
pi_46280484
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

zullen we het niet eens over je deporteren opmerking hebben want die slaat nergens op.

En als je denkt dat hitler ook begonnen is zoals wilders nu, dan zou ik maar wat minder geschiedenis lessen spijbelen die wij belasting betalers voor jou betalen.
Toch is het zo.

Onze vrijheden worden ingekort . ( wens Wilders )
wie niet Koran scheurt wordt gedeporteerd ( wens Wilders )
pi_46280526
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Welke aanvallen ? Je bedoelt de dialoog die Marokkanen niet aan durven gaan vs het omleggen en bedreigen van Nederlanders die hun mond open doen?

aanvallen niet zo bedoeld.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:07:56 #50
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_46280537
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Meki het volgende:
Onzin de joden en christenen worden bescherm door de Koning Mohammed 6

Marokko kent subsidie voor kerken om te bouwen Marokko kent een sterk terrorismebestrijding dus over Marokko kan je niks zeggen.
http://www.amnesty.nl/landen_jaarboek/9033
quote:
Oogkleppen afdoen waarvoor ??
Wilders heeft het alleen continu over ons hij gooit ons in een hoop en beschuldigt als terroristen
Niet het gehele boek maar de politieke context.
Wellicht ben je niet zo bedreven in het volgen van het geo-nieuws. Maar er zijn polieke islamitische stromingen actief die nogal ver gaan om hun beweegredenen kracht bij te zetten. Libanon, Algerije, Pakistan, Afganistan, Irak you name it.
quote:
ik maak me juist zorgen wat er over 10 jaar hier gebeurt
wordt dit nou Amsterdam of een vernietiginskamp
Stel je niet zo aan....
pi_46280614
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

http://www.amnesty.nl/landen_jaarboek/9033
[..]

Niet het gehele boek maar de politieke context.
Wellicht ben je niet zo bedreven in het volgen van het geo-nieuws. Maar er zijn polieke islamitische stromingen actief die nogal ver gaan om hun beweegredenen kracht bij te zetten. Libanon, Algerije, Pakistan, Afganistan, Irak you name it.
[..]

Stel je niet zo aan....

Denk je nou echt Wilders het politiek contect bedoelt ??.

Wilders heeft met die landen niks te maken dat heeft de UN wel iets mee te maken.
Wilders moet zich inzetten voor de problemen in Nederland En Nee Islam is geen probleem maar criminaliteit
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:10:12 #52
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46280642
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

ik vind het niet , het is zo .

Ik voel me aangesproken omdat ik Moslim ben
en ik lees ook de Koran. en ben nooit iets onmenselijk tegen gekomen.

en dan moet ik nu verplicht koran scheuren ??
Als ten eerst al eens niet elke keer in de slachtoffer rol springt in een discussie en ook openstaat voor wat wij aan proberen te reiken wat buiten jou gedachten veld valt dan waren er al wat minder problemen.

Niemand draagt jou verplicht op om de koran te verscheuren. Wilders geeft aleen aan dat delen van de koran niet overeen komen met de normen en waarden die wij in nederland(en andere westerse landen) hebben.

Dit is geen gek iets aangezien andere boeken die buiten onze normen en waarden vallen ook verboden worden.

Dat wilders die graag met sterke woorden naar buiten breng is slechts een campagne truuk. Dat is de manier hoe hij zich wil profileren tegen over het nederlandse volk. Als een sterk iemand die op zijn stand punten staat. En dat heeft hem geen slecht gedaan als je kijkt naar de zetels die hij gewonnen heeft.

Dat heet domweg marketing. En als de moslims ook aan slimme marketing doen en zich in nederland profileren als begrip vol en met de wil samen verder te leven was het dus allemaal weer neit nodig om een wilders te hebben hier. Want dan zou geen hond daar op stemmen.
pi_46280685
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Toch is het zo.

Onze vrijheden worden ingekort . ( wens Wilders )
wie niet Koran scheurt wordt gedeporteerd ( wens Wilders )
Mijn vrijheden zijn al ingekort met dank aan een stel moslims
pi_46280739
Ach Ach ondanks ik wel vind dat je alle berichten qua aanslagen serieus moet nemen zet ik hier mijn grote vraagtekens bij.

1) Anoniem gemeld en uit het verhaal kan ik niet opmaken of de namen van de daders ook bekend zijn.

2) Eerst iemand dood schieten om vervolgens erop in te rijden en dan explosieven tot ontploffing laten komen. Ik vermoed dat bij de eerste schoten iedereen wel een veilige haven kiest waardoor een Busje met explosieven te laten ontploffen weinig meer uit haalt. Beetje vage planning voor een aanslag.

Daarnaast

Wilders heeft aangifte en wat kan de politie van dit verhaal bevestigen??

Voordat we alles en iedereen weergaan beschuldigen zie ik nog een aantal opties.

Valse Melding?
Iemand heeft wat opgevangen van Mensen,maar waren die werkelijk dat van plan?
Het is gewoon waar en we zullen het later krijgen te horen als ze opgepakt zijn?

Ik heb het gevoel dat dit verhaal erg rammelt, maar het is aan de politie om dit uit te zoeken. Dit soort zaken moet de Politie wel ten allertijden serieus nemen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:12:18 #55
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46280747
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders heeft met die landen niks te maken dat heeft de UN wel iets mee te maken.
Wilders moet zich inzetten voor de problemen in Nederland En Nee Islam is geen probleem maar criminaliteit
de cijfers beweren hard dat er meer criminaliteit zit in bepaalde bevolkings groepen.
Links wil die groepen nog meer dood knuffelen.(dat lost niets op hebben we gezien de afgelopen jaren)
Wilders wil de grenzen dicht gooien en die mensen helpen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:16:42 #56
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_46280946
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:09 schreef Meki het volgende:
Mwah, ik las vandaag een heel stuk in een krant over G.W. Persoonlijk kan ik geen hoogte krijgen van die gast. Lijkt een beetje op de salami-techniek door stukjes bij beetjes vrijheden af te pakken.
quote:
Niet (helemaal) waar. NY, Madrid, Londen, Istanboel alweer vergeten.
quote:
Er komen anders genoeg krasse uitspraken in de media, die wel wat hulp kunnen gebruiken. Maar goed deze draaiknop kan ik voor elk geloof toepassen. Dus zo idioot is je stelling nog niet.
pi_46281140
Dit is ook een leuke Meki:

http://www.ynetnews.com/E(...)06,L-3357552,00.html

Former head of Israel's intelligence service tells Portuguese newspaper it would take at least 25 years before battle against fundamentalist terrorism is won; says nuclear strike by Muslim terrorists 'very likely'

Stel nou he dat jouw collega Moslims Amsterdam kiezen voor hun vieze bom en je halve familie loopt toevallig in de buurt, had je dan niet stiekem gehoopt dat Nederland met harde hand "Wilders stijl" als je het zo wilt noemen, alle extremistjes deporteerd had?
pi_46281427
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dit is ook een leuke Meki:

http://www.ynetnews.com/E(...)06,L-3357552,00.html

Former head of Israel's intelligence service tells Portuguese newspaper it would take at least 25 years before battle against fundamentalist terrorism is won; says nuclear strike by Muslim terrorists 'very likely'

Stel nou he dat jouw collega Moslims Amsterdam kiezen voor hun vieze bom en je halve familie loopt toevallig in de buurt, had je dan niet stiekem gehoopt dat Nederland met harde hand "Wilders stijl" als je het zo wilt noemen, alle extremistjes deporteerd had?
Ten eerste :
Moslims zijn geen terroristen - Maar terroristen zijn varkens.

Ten tweede
Laat Wilders zich daarop richten en dat voorkomen in plaats van toejuichen en ze een reden geven daarvoor
Laat Wilders dan maar zorgen dat die niet alle Moslims in een hoop gooit

dan kunnen we zaken doen als Wilders geen rasechte racist is
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:28:10 #59
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46281485
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders verplicht het juist en als je het niet doet wordt je gedeporteerd.
Waarom stemmen er dan 640.000 mensen op Wilders met zo extreministische ideeeen
ik dacht dat ze tegen extreministen waren
Omdat deze mensen nu toch eens op willen komen voor hun eigen veiligheid.

Fijn dat je overal zo inhoudelijk op reageert. Mijn discussie met jou is gesloten tot je eindelijk eens wat meer kennis neemt van de dingen waar je zo graag over praat.

Ohja edit.

Wilders gooit niet alle moslims op 1 hoop. Hij geeft aleen aan de het geloof wat de moslims aan hangen, de islam, te vaak het niet gewenste soort mensen voort brengt waar wij in nederland mee willen samen leven.
pi_46281504
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders verplicht het juist en als je het niet doet wordt je gedeporteerd.
Waarom stemmen er dan 640.000 mensen op Wilders met zo extreministische ideeeen
ik dacht dat ze tegen extreministen waren
hoezo extremistische uitspraken.

het zijn juist de acties en de uitspraken vanuit de islam die mensen niet prettig doet voelen.
gooi homos van een flat af, vermoord cabaretiers, vermoord iedereen die commentaar heeft op de islam, blijf-van-mijn-lijf huizen die vol zitten met moslima's, moslima's die vermoord worden omdat ze een niet goedgekeurde relatie hebben etc.
pi_46281572
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Ten eerste :
Moslims zijn geen terroristen - Maar terroristen zijn varkens.

Ten tweede
Laat Wilders zich daarop richten en dat voorkomen in plaats van toejuichen en ze een reden geven daarvoor
Laat Wilders dan maar zorgen dat die niet alle Moslims in een hoop gooit

dan kunnen we zaken doen als Wilders geen rasechte racist is
Je kan het wel blijven ontkennen, maar het zijn toch echt Moslim terorristen die het Westen en dus ook jou en je familie en vrienden enz. bedreigen, geen Joden, geen Hindoes, geen Tibetaanse Monniken.
pi_46281635
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef NietLullig het volgende:

[..]

hoezo extremistische uitspraken.

het zijn juist de acties en de uitspraken vanuit de islam die mensen niet prettig doet voelen.
gooi homos van een flat af, vermoord cabaretiers, vermoord iedereen die commentaar heeft op de islam, blijf-van-mijn-lijf huizen die vol zitten met moslima's, moslima's die vermoord worden omdat ze een niet goedgekeurde relatie hebben etc.

oow en wij voelen ons zeker prettig in Wilders uitspraken
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:35:31 #63
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46281857
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Veiligheid ?? doe je dat tegenwoordig provocerend ??
Jij vind dus dat mensen die zich niet veilig voelen in nederland er maar gewoon bij neer moeten leggen want ja jullie doen toch wat jullie willen.

Doodknuffelen helpt niet. en daarnaast gaat wilders er veel dieper erop in als die bovenste laag van media aandacht die jij mee krijgt. Als je echt mee wil praten verdiep je er dan wat meer in.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:37:04 #64
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46281951
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee dat kunnen jullie pas doen als ik weiger de Koran te verschuren
Lees de berichten ook eens en dan probeer je ze te begrijpen en dan plaats je een reactie.. Er staat nergens dat hij je uit wil zetten. Hij zegt dat als je het niet bevalt dat je zelf mag gaan. Wij houden je niet tegen.
pi_46281984
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Meki het volgende:

[..]

oow en wij voelen ons zeker prettig in Wilders uitspraken
het zijn je palestijnse broeders en vriendjes die overal verderf zaaien.
die achterlijk imams komen vaak uit de meest extremistische landen om hier weer een complete gemeenschap te winnen voor de jihad.

doe daar eens wat aan.

en wat the fuck is dat trouwens met moslims en palestijnen?

als een of andere achterlijke hollandse sufkut 20 kilo heroine uit china wil smokkelen en de doodstraf krijgt dan gaat heel nederland toch ook niet massaal aanslagen plegen op de lokale chinees?

what the fuck hebben jullie met palestijnen?
ja het zijn veelal terroristische moslims die jullie zwart maken.
jij en je andere vriendjes komen uit de zandbak van noord afrika. niet palestina.
zie bijna nooit een moslim hier die het eens opneemt voor de joden of genuanceerd is terwijl je binnen de nederlandse autochtone gemeenschap zowel voor als tegenstanders zijn (maar waarbij men toch bijna altijd de laffe aanslagen van de palestijen afkeurt)
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:39:53 #66
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46282101
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

En die terroristen zijn... Moslim
Dat de terroristen moslim zijn wil niet zeggen dat elke moslim een terrorist is.

maar ik hoor geen moslim in nederland zeggen dat het fout is wat ze doen. In tegen deel ze schreeuwen het uit dat de terroristen geweldig zijn. dat die kerel die van gogh vermoord geweldig is.

en dan klaag jij over 1 wilders..
pi_46282177
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:39 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Dat de terroristen moslim zijn wil niet zeggen dat elke moslim een terrorist is.

maar ik hoor geen moslim in nederland zeggen dat het fout is wat ze doen. In tegen deel ze schreeuwen het uit dat de terroristen geweldig zijn. dat die kerel die van gogh vermoord geweldig is.

en dan klaag jij over 1 wilders..
Bron ?? over goedkeuring van aanslagen ?? in een westerse land ? en geen israel
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:42:09 #68
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46282222
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Richt Wilders zich tot veiligheid ??
Wilders richt zich alleen wat Israel hem te zeggen hebt

Richt chaos in Nederland met je uitspraken
veel plezier met je deportatie ik zou al beginnen met scheuren als ik jou was anders komt de grote boze wilders en die zet je het land uit(wat je eigenlijk niet erg moet vinden).
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:43:36 #69
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_46282299
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron ?? over goedkeuring van aanslagen ?? in een westerse land ? en geen israel
heel marok.nl, en anderen fora. De berichten en signalen komen overal vandaan. Toendertijd was ik genoeg tegen gekomen.

teksten als.

Dat varken heeft zijn verdiende loon gekregen.

waren meer regelmaat dan uitzondering
pi_46282393
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

heel marok.nl, en anderen fora. De berichten en signalen komen overal vandaan. Toendertijd was ik genoeg tegen gekomen.

teksten als.

Dat varken heeft zijn verdiende loon gekregen.

waren meer regelmaat dan uitzondering
neem je de teksten als individu of spreek je alle Moslims hierop
iemand van een forum kan ook een rellende mafkees zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')