quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:59 schreef Troel het volgende:
Klinkt lekker als je de tonijn weglaat
Het lijkt me voor jou ook wel een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant zekerheid dat je eindelijk weet wat er aan de hand is en aan de andere kant is de uitslag niet echt positief. Maar eh, gaan we nog een keer naar die sauna bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:05 schreef Riann het volgende:
Dank allemaal gelukkig kan ik er goed over praten met mijn moeder.
En gothic-blackie ik heb de volwassen vorm. (klassieke)
Ja klopt een dubbel gevoel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me voor jou ook wel een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant zekerheid dat je eindelijk weet wat er aan de hand is en aan de andere kant is de uitslag niet echt positief. Maar eh, gaan we nog een keer naar die sauna bij jou in de buurt?
Dat heb ikquote:In ferrofumaraat (ehm, maar dat bedoelde je vast niet )
gefeliciteerd met je vriend ikiskoel. en ook feli met de 3,3 kiloquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Oeh, das balen Isa. Komt er snel weer geld binnen? Toen ik nog niet samenwoonde was ik ALTIJD blut aan het einde van de maand. Ik woonde toen ook in een verschikkelijk duur appartement in de binnenstad, terwijl ik nu anti-kraak woon, dus dat scheelt nogal....
Vanmiddag en vanavond vieren we de verjaardag van mijn vriend. We hebben enorm veel lekkere dingen gehaald. Nu nog proberen om eraf te blijven. Afgelopen week 3,3 kg afgevallen en dat wil ik graag zo houden!
nope ben nog steeds aan het zoeken, en kwam ook elke keer wat tussen, toen was ik ziek, toen ging die dood, en toen ging schoonmams het ziekenhuis in en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks g-b! Heb je al een nieuwe baan trouwens? Of heb ik daar gewoon overheen gelezen?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
vanmorgen op de weegschaal, jawel, 79,9
het is wel lastig voor je de laatste tijd he, typen...quote:Op zondag 18 februari 2007 08:58 schreef Troel het volgende:
stikdiploma
Getalletjes zijn altijd leukquote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
Ten eerste, als je sport, verbrand je vet, en kweek je spieren... Spieren wegen meer dan vet, dus daardoor kan het lijken alsof je weinig afvalt.. Aan je kleren, omtrek van bv. buik en vetmetingen zou je dan wat kunnen zien.
jeetje, wat een verschil zeg! Geen wonder dat je dan dus veel meer kan eten als je sport...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Getalletjes zijn altijd leuk
1 pond spieren kost op een dag 75-150 kcal aan onderhoudskosten.
1 pond vet kost op een dag 3 kcal aan onderhoudskosten.
Hoe meer spieren je hebt; hoe hoger je basaalmetabolisme.
Ik zie in de winkels ook steeds vaker alleen maar kleine maatjes hangen en niet omdat ze daar meer van inkopen, maar omdat de maten vanaf 44 gewoon allemaal al weg zijn. Ik dacht dat het in de kledingindustrie ook om geld verdienen ging. Vaag eigenlijk hè.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:44 schreef teigan het volgende:
Ik had het er gisteren met de verkoopster van Livera over, zij zei dat ze de laatste jaren echt zien dat de vrouwen steeds voller worden, en dat er helemaal niet op ingesprongen wordt door de kledingindustrie...
laat ik het maar hopenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt heel erg gaaf, gothic blackie!En het zal toch wel meevallen met al die oude zakken?
Bedankt voor de tips. Hier heb ik wel wat aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
kip-zonder-kop, het kan dekn ik aan een paar dingen liggen..
Ten eerste, als je sport, verbrand je vet, en kweek je spieren... Spieren wegen meer dan vet, dus daardoor kan het lijken alsof je weinig afvalt.. Aan je kleren, omtrek van bv. buik en vetmetingen zou je dan wat kunnen zien.
Wat het ook kan zijn, is dat je naast het vele sporten te weinig eet. Je lichaam gaat dan in spaarstand, en slaat alles op.. Kijk dus ook even goed of je niet te weinig eet, en voeg er wat aan toe. Een paar boterhammen extra oid..
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Which part of your body that plays a role in weight gain works most like your brain?
A. Your stomach
B. Your heart
C. Your small intestine
D. Your unmentionables
Wat zijn in godsnaam je 'unmentionables'Ik vermoed je geslachtsdelen, maar wat een vreemde manier om dat zo te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hij is verschrikkelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 08:58 schreef Troel het volgende:
Tss, strikdiploma is ook belangrijk hoor![]()
Hij Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn in godsnaam je 'unmentionables'Ik vermoed je geslachtsdelen, maar wat een vreemde manier om dat zo te vragen
Ja, nu willen we natuurlijk ook weten waaromquote:Op maandag 19 februari 2007 09:41 schreef Ymke het volgende:
Ik ben een sukkel
Meer heb ik deze week niet te zeggen![]()
Mompelt iets over slappe muts is en goede voornemens en slappe muts is en en en.........quote:Op maandag 19 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nu willen we natuurlijk ook weten waarom
Ik was ook enigszins verbaasd over de snelheid!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:41 schreef Jojogirl het volgende:
Ow wat balen Ymke, die kleine rotdingetjes gaan vast ook nog overal tussen zitten..
Feli Liejannuh! Na een uur is echt snel, die willen je wel erg graag spreken. Is dat voor Luxemburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |