Dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 08:11 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, Isa, Ik woon volgens mij 10 km bij je schoonouders vandaan, je mag ook bij mij komen logeren als je het niet trekt bij je schoonouders.
IN Boekelo is de zoo nog wel grappig, haaksbergen heb je op zich niet zo heel veel te zien, maar de zuivelhoeve is een prima kaaswinkeltjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook met het fietsen, heb nu met mezelf afgesproken dat ik daarvoor tijd maak in het weekend
Ow, Troel, heb jij nog tips voor leuke dingen (te zien, winkeltjes, zoiets) in Haaksbergen? Ik denk dat dat een mooi doel is voorlopig voor mijn fietstochten
En toen heb je ook een bosje naar schoonpapa en vriendin gestuurd? Wel zo aardigquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik heb net toch iets liefs gedaan.
Een boeket rozen besteld voor mijn ouders. Voor Valentijn, ze hebben tenminsten jaren voor mij gezorgt, en nog steeds
Verder kwam ik straks in de garage, stond daar een doos met boodschappen, en een kaart van schoonpapa en vriendin. Zo lief.
Met valentijn een bos rozen sturenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Dank je gothic-blackie.
Het beschuitje met kaas was heerlijk
Ik heb net toch iets liefs gedaan.
Een boeket rozen besteld voor mijn ouders. Voor Valentijn, ze hebben tenminsten jaren voor mij gezorgt, en nog steeds
Verder kwam ik straks in de garage, stond daar een doos met boodschappen, en een kaart van schoonpapa en vriendin. Zo lief.
Daarbij vind ik het geven van plastic harten nu niet echt de ultieme uiting van liefdequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Ik had het er gisteren nog met leerlingen over.. Waarom zou je nou juist op die dag moeten laten zien dat je zoveel van je liefje houdt..
Dat kan het hele jaar toch? En dat is ook nog eens veel goedkoper
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar zelfs als je niets beters te doen hebt, denk om je geld!
Je geeft regelmatig aan dat je niet zoveel geld hebt, maar vervolgens ga je wel Lush bestellen en dure boeketten, vind je het gek dat je geen geld hebt
Ik neem hem vanuit aaaaaaaaaaaaaaaaaal mijn liefde enquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Dat kan het hele jaar toch? En dat is ook nog eens veel goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |