Dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 08:11 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, Isa, Ik woon volgens mij 10 km bij je schoonouders vandaan, je mag ook bij mij komen logeren als je het niet trekt bij je schoonouders.
IN Boekelo is de zoo nog wel grappig, haaksbergen heb je op zich niet zo heel veel te zien, maar de zuivelhoeve is een prima kaaswinkeltjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook met het fietsen, heb nu met mezelf afgesproken dat ik daarvoor tijd maak in het weekend
Ow, Troel, heb jij nog tips voor leuke dingen (te zien, winkeltjes, zoiets) in Haaksbergen? Ik denk dat dat een mooi doel is voorlopig voor mijn fietstochten
En toen heb je ook een bosje naar schoonpapa en vriendin gestuurd? Wel zo aardigquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik heb net toch iets liefs gedaan.
Een boeket rozen besteld voor mijn ouders. Voor Valentijn, ze hebben tenminsten jaren voor mij gezorgt, en nog steeds
Verder kwam ik straks in de garage, stond daar een doos met boodschappen, en een kaart van schoonpapa en vriendin. Zo lief.
Met valentijn een bos rozen sturenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Dank je gothic-blackie.
Het beschuitje met kaas was heerlijk
Ik heb net toch iets liefs gedaan.
Een boeket rozen besteld voor mijn ouders. Voor Valentijn, ze hebben tenminsten jaren voor mij gezorgt, en nog steeds
Verder kwam ik straks in de garage, stond daar een doos met boodschappen, en een kaart van schoonpapa en vriendin. Zo lief.
Daarbij vind ik het geven van plastic harten nu niet echt de ultieme uiting van liefdequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Ik had het er gisteren nog met leerlingen over.. Waarom zou je nou juist op die dag moeten laten zien dat je zoveel van je liefje houdt..
Dat kan het hele jaar toch? En dat is ook nog eens veel goedkoper
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar zelfs als je niets beters te doen hebt, denk om je geld!
Je geeft regelmatig aan dat je niet zoveel geld hebt, maar vervolgens ga je wel Lush bestellen en dure boeketten, vind je het gek dat je geen geld hebt
Ik neem hem vanuit aaaaaaaaaaaaaaaaaal mijn liefde enquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Dat kan het hele jaar toch? En dat is ook nog eens veel goedkoper
Heb al tijden niets meer gehoord van buzzerquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem hem vanuit aaaaaaaaaaaaaaaaaal mijn liefde enen nog meer
mee naar het theater vanavond
op kosten van buzzer
![]()
hihi dit doet me ergens aan denken. elk jaar zeg ik tegen vriendje: ik doe niet aan valentijn, en dan toch zie je al die kaartjes en dan koop je een kaartje voor hem. en natuurlijk krijg je dan niets terug. en vanacht zat ik: zo een kus voor valentijn (want ik heb me dit jaar echt ingehouden, gewoon echt geen geld) en dan zegt hij: je krijgt morgen een kaartje van me voor valentijn. grumbel doe jij er niets aan dan doet hij er wel iets aan en andersomquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe niks aan Valentijn. Nou ja, een digikaartje naar qltel. Verder vind ik het allemaal maar geldklopperij als ik eerlijk ben.
Genoeg leuke dingen om heen te fietsen de komende tijd, dank jequote:Op woensdag 14 februari 2007 08:25 schreef Troel het volgende:
[..]
IN Boekelo is de zoo nog wel grappig, haaksbergen heb je op zich niet zo heel veel te zien, maar de zuivelhoeve is een prima kaaswinkeltje
Je hebt ook nog het haaksbergerveen (dat ligt richting rekken) en het buursermeertje enzo (richting buurse) daar kun je mooi fietsen!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef octopussy het volgende:
ik heel subtiel in de supermarkt tegen stefan: "weet je wel dat het valentijnsdag is vandaag?"
Stefan: "ja tuurlijk weet ik dat"
en toen...niks
leuk he?
waarom kan ik het dan toch niet laten om naar de plaatjes te kijken..quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik typte iets verkeerds in in google en een hele nieuwe wereld ging voor me open
adipocere.
Het woord bestaat en staat voor een vreemd soort mummificatie na overlijden door vetweefselEn toen zocht ik plaatjes op
En nu heb ik geen zin meer in een toetje. Een ander woord voor een mummie gevormd door adipocere is een soap mummy. Weer wat (ongewenst) geleerd.
wiki-uitleg zonder plaatjes: http://en.wikipedia.org/wiki/Adipocere
curiosity killed the cat-fenomeen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef teigan het volgende:
waarom kan ik het dan toch niet laten om naar de plaatjes te kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |