abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46287209
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 08:11 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, Isa, Ik woon volgens mij 10 km bij je schoonouders vandaan, je mag ook bij mij komen logeren als je het niet trekt bij je schoonouders.
Dat is niet eens zo'n slecht idee

Sushi als ontbijt: beetje vreemd. Maar het moest op
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:25:38 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_46287311
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef omearos het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook met het fietsen, heb nu met mezelf afgesproken dat ik daarvoor tijd maak in het weekend

Ow, Troel, heb jij nog tips voor leuke dingen (te zien, winkeltjes, zoiets) in Haaksbergen? Ik denk dat dat een mooi doel is voorlopig voor mijn fietstochten
IN Boekelo is de zoo nog wel grappig, haaksbergen heb je op zich niet zo heel veel te zien, maar de zuivelhoeve is een prima kaaswinkeltje
Je hebt ook nog het haaksbergerveen (dat ligt richting rekken) en het buursermeertje enzo (richting buurse) daar kun je mooi fietsen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:18:26 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_46287972
Terugvindpost
Waarom stond die rol chocoladekoekjes nog op mijn bureau, hmm?
Maar deze tijd van de maand ga ik mezelf er niet teveel voor straffen. Hopelijk hoef ik mezelf binnenkort nooit meer te straffen
disclaimer
pi_46288715
Ik heb in het weekend ook alleen maar geluierd.
En het wordt tijd voor een nieuw badpak.
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 10:28:22 #55
43556 miss_dynastie
pi_46289306
*zich bij de ziekenboeg voegt*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 10:42:01 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46289647
Jij ook al? Het heerst echt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:43:34 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_46289683
Bij mij zet het 1 keer in de 4 jaar door geloof ik. Gister dacht ik toch echt om te gaan slaan, maar vanmorgen weer zo fit als maar zijn kan.
Ik ben echt nooit ziek Ik was eigenlijk wel toe aan een potje ziek zijn
Beterschap aan de snotteraars
disclaimer
pi_46290020
Beterschap iedereen
* freecell troost en brengt thee rond
pi_46291398
Ook voor de mede ziekers

Beterschap
pi_46291991
beterschap zieken

* gothic-blackie brengt na het rondje thee beschuit met kaas of jam rond en een kopje groentesoep
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46292643
Dank je gothic-blackie.
Het beschuitje met kaas was heerlijk

Ik heb net toch iets liefs gedaan.
Een boeket rozen besteld voor mijn ouders. Voor Valentijn, ze hebben tenminsten jaren voor mij gezorgt, en nog steeds
Verder kwam ik straks in de garage, stond daar een doos met boodschappen, en een kaart van schoonpapa en vriendin. Zo lief.
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 12:39:00 #62
43556 miss_dynastie
pi_46292753
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Een boeket rozen besteld voor mijn ouders. Voor Valentijn, ze hebben tenminsten jaren voor mij gezorgt, en nog steeds
Verder kwam ik straks in de garage, stond daar een doos met boodschappen, en een kaart van schoonpapa en vriendin. Zo lief.
En toen heb je ook een bosje naar schoonpapa en vriendin gestuurd? Wel zo aardig
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:40:05 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_46292789
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Dank je gothic-blackie.
Het beschuitje met kaas was heerlijk

Met valentijn een bos rozen sturen Tja, ik ben niet echt een valentijnsmens, maar dat vind ik ook echt zonde van mijn geld. Dat kost zo'n 40 euro denk ik
Tuurlijk, ouders verzorgen je jaar na jaar, maar dan doe ik liever op een ander moment wat leuks voor ze waar ze echt iets aan hebben dan een bosje peperdure bloemen op valentijnsdag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 12:43:34 #64
13151 crew  Rewimo
pi_46292880
Ik doe niks aan Valentijn. Nou ja, een digikaartje naar qltel. Verder vind ik het allemaal maar geldklopperij als ik eerlijk ben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:45:24 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_46292935
Valentijn
Ik krijg er echt stuipen van
Ik vind het bijna net zo erg als carnaval. Gelukkig heb je van Valentijn minder last
disclaimer
pi_46292970
Ik had het er gisteren nog met leerlingen over.. Waarom zou je nou juist op die dag moeten laten zien dat je zoveel van je liefje houdt..

Dat kan het hele jaar toch? En dat is ook nog eens veel goedkoper
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:47:26 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_46293002
Ik heb al tijden een kadootje voor Bert in huis liggen wat ik gekocht heb omdat ik het zelf wilde hebben en dan heb ik een reden om het te geven

Gaat om het spelletje trax, zusje van tantrix want ik twee jaar geleden op de NOT gekocht heb. Maarja, als de NOT voor Berts verjaardag zou zitten, zou hij het met zijn verjaardag krijgen, was het na valentijnsdag geweest, dan had ik het mezelf gegeven op mijn verjaardag zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:49:34 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_46293075
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Ik had het er gisteren nog met leerlingen over.. Waarom zou je nou juist op die dag moeten laten zien dat je zoveel van je liefje houdt..

Daarbij vind ik het geven van plastic harten nu niet echt de ultieme uiting van liefde
Ik vind het eerder een ultieme uiting van wansmaak
Inderdaad, ik doe liever iets voor mijn lief wat spontaan is en uit mijn hart komt, en niet omdat het 14 februari is
disclaimer
pi_46293142
Mijn ouders krijgen wel vaker een bosje bloemen of iets dergelijks van mij.
Net zoals in het weekend dat we op vakantie gaan, omdat ze 30 jaar getrouwd zijn.
Dan doen we met z'n vieren (broer en ik + aanhang) de zaterdag helemaal verzorgen, met ontbijt, bowlen en daarna uit eten

Schoonvader en vriendin krijgen vanavond bloemen, wonen bijna om de hoek dus brengt Antoine vanavond zelf weg.

Normaal gesproken doe ik ook niet aan valentijn. Maar komt waarschijnlijk omdat ik ziek ben. Heb toch niets beters te doen
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:52:58 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_46293189
Ja, maar zelfs als je niets beters te doen hebt, denk om je geld!
Je geeft regelmatig aan dat je niet zoveel geld hebt, maar vervolgens ga je wel Lush bestellen en dure boeketten, vind je het gek dat je geen geld hebt
Kijk en als je geen geld hebt dan meld je dat hier en dan vind ik dat vervelend voor je, maar dan komen er weer zulke berichtjes en dan weet ik eigenlijk niet meer hoe ik moet reageren, sorry.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:53:48 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_46293225
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar zelfs als je niets beters te doen hebt, denk om je geld!
Je geeft regelmatig aan dat je niet zoveel geld hebt, maar vervolgens ga je wel Lush bestellen en dure boeketten, vind je het gek dat je geen geld hebt
Ja, ik vind dat Troel wel een beeeetje een punt heeft
disclaimer
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:55:18 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_46293269
En dan bedoel ik het niet eens om je te bashen zeg maar, maar hoe wil je dat wij erop reageren als je nu volgende week zou posten dat je geld op is en je maand nog niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46293359
Ja Troel ik snap je wel.
Het geldnood tijdperk is zo goed als over. Niet dat ik geld over heb ofzo hoor
Maar de ene maand is beter dan de andere. En tja Lush, soms moet je zelf een beetje verwennen.
Soms kan ik nog wel 'leuke' dingen doen, en dan is het maar net waar ik het aan uit wil geven.

En ook eerlijk gezegt, ben ik z'n persoon met een kleine gat in d'r handen
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:59:10 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_46293395
Ik weet wel, om hier even op in te haken, dat mijn ouders vele malen liever hebben dat ik mijn geld aan mijn eigen levensbehoeften spendeer in plaats van aan kadootjes voor hen. Ik koop zelden dure kado's voor mijn ouders. Sommige mensen vinden dat belachelijk van mij. Maar ik weet dat ik ze daar toch niet echt blij mee maak, mijn vader heeft een inkomen dat toch wel "een paar" niveaus hoger ligt dan het mijne dus ze kunnen toch alles kopen. Als ik een keer lief wil zijn, ga ik mijn moeder een dag helpen met schoonmaken ofzo
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 13:00:51 #75
43556 miss_dynastie
pi_46293459
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Ik neem hem vanuit aaaaaaaaaaaaaaaaaal mijn liefde en en nog meer mee naar het theater vanavond op kosten van buzzer
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:01:19 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_46293474
Ik heb mijn ouders pas laten merken hoeveel ikv an ze houd door ze te vragen als miijn getuigen bij mijn huwelijk. Daar kan geen kado tegenop
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:01:48 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_46293495
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik neem hem vanuit aaaaaaaaaaaaaaaaaal mijn liefde en en nog meer mee naar het theater vanavond op kosten van buzzer
Heb al tijden niets meer gehoord van buzzer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46294823
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe niks aan Valentijn. Nou ja, een digikaartje naar qltel. Verder vind ik het allemaal maar geldklopperij als ik eerlijk ben.
hihi dit doet me ergens aan denken. elk jaar zeg ik tegen vriendje: ik doe niet aan valentijn, en dan toch zie je al die kaartjes en dan koop je een kaartje voor hem. en natuurlijk krijg je dan niets terug. en vanacht zat ik: zo een kus voor valentijn (want ik heb me dit jaar echt ingehouden, gewoon echt geen geld) en dan zegt hij: je krijgt morgen een kaartje van me voor valentijn. grumbel doe jij er niets aan dan doet hij er wel iets aan en andersom
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 14:26:43 #79
13151 crew  Rewimo
pi_46296065
Ik heb Valentijnsdag niet nodig om qltel te laten weten dat ik van hem hou En andersom ook niet.

Wij zeggen altijd tegen elkaar: Ik hou van je. Wat weet ik nog niet, maar ik vind wel iets *om zich heenkijkend*
pi_46296552
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 08:25 schreef Troel het volgende:

[..]

IN Boekelo is de zoo nog wel grappig, haaksbergen heb je op zich niet zo heel veel te zien, maar de zuivelhoeve is een prima kaaswinkeltje
Je hebt ook nog het haaksbergerveen (dat ligt richting rekken) en het buursermeertje enzo (richting buurse) daar kun je mooi fietsen!
Genoeg leuke dingen om heen te fietsen de komende tijd, dank je
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:21:29 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297841
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 15:33:23 #82
13151 crew  Rewimo
pi_46298248
Lastig maar herkenbaar probleem, Troel
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:36:19 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_46298350
Ik heb ook wel eens drijfpoepjes.
Omdat ik alleen woon laat ik ze meestal lekker drijven.
Veel groenten en fruit eten en veel yoghurt eten helpt trouwens wel heel goed bij dit probleem
disclaimer
pi_46299081
ik heb dat probleem nooit, maar ik heb dan ook geen diepspoeler.
Maar goed mijn vlakspoeler zorgt dan wel weer voor plakpoepjes
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:00:11 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_46299183
Ow, ik heb thuis een vlakspoeler, maar dan blijft het vervolgens gewoon drijven in het gat zeg maar.

En dan valt het nog minder op ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46301739
Lekker onderwerp dames .

Heb zelf niks aan valetijn gedaan,vind het maar commerciel onzin.
Ik houd het hele jaar van mijn vriendin .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_46304287
Ik heb niets aan Valentijn gedaan.
Maar mijn vriend wel, en in mijn labiele "ik ben vandaag ongesteld geworden"-bui moest ik huilen Ik heb o.a. een chocoladehart gekregen
Ik: nóg dikker
Hij: ik wist dat je dat zou zeggen
Ik: maar wel erg lekker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46304567
Ik heb net het potje appelmoes kapot laten vallen

Ik denk erover om appels te gaan schillen om appelmoes te maken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 19:49:10 #89
13151 crew  Rewimo
pi_46305455
Da's toch ook veel lekkerder, Isa
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:55:11 #90
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_46305728
Hier ook geen Valentijnsdingen vandaag. We hadden zelfs enigzins ruzie vanochtend (slaapgebrek doet geen wonderen voor je humeur).
En nu heeft hij een vergadering, dus sporten zit er vanavond ook al niet in. Tis niet mijn dag vandaag geloof ik.
pi_46306349
Ik heb in m'n lunchpauze een zakje hartjes bonbons voor Vick gekocht (Vick = chocolade monster). Ben het alleen op m'n werk in de koelkast vergeten.
Ben een doos...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_46306521
Hadden jullie trouwens gezien dat de lidl komende week(of volgende week) body butter met chocolade geur in de aanbieding heeft?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46306526
ik heel subtiel in de supermarkt tegen stefan: "weet je wel dat het valentijnsdag is vandaag?"
Stefan: "ja tuurlijk weet ik dat"

en toen...niks

leuk he?
pi_46306568
Vriendje vandaag: "Nu weet ik waarom we vandaag zo knuffelig zijn! Het is valentijnsdag.... "
pi_46306598
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef octopussy het volgende:
ik heel subtiel in de supermarkt tegen stefan: "weet je wel dat het valentijnsdag is vandaag?"
Stefan: "ja tuurlijk weet ik dat"

en toen...niks

leuk he?

Net zo'n romanticus als Vick!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:24:12 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_46307025
Het erge is dat Bert dus al wel drie weken aan het zeuren is dat hij wat moet halen en vervolgens niets doet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46307123
Ik typte iets verkeerds in in google en een hele nieuwe wereld ging voor me open

adipocere.

Het woord bestaat en staat voor een vreemd soort mummificatie na overlijden door vetweefsel En toen zocht ik plaatjes op En nu heb ik geen zin meer in een toetje. Een ander woord voor een mummie gevormd door adipocere is een soap mummy. Weer wat (ongewenst) geleerd.

wiki-uitleg zonder plaatjes: http://en.wikipedia.org/wiki/Adipocere
pi_46307219
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik typte iets verkeerds in in google en een hele nieuwe wereld ging voor me open

adipocere.

Het woord bestaat en staat voor een vreemd soort mummificatie na overlijden door vetweefsel En toen zocht ik plaatjes op En nu heb ik geen zin meer in een toetje. Een ander woord voor een mummie gevormd door adipocere is een soap mummy. Weer wat (ongewenst) geleerd.

wiki-uitleg zonder plaatjes: http://en.wikipedia.org/wiki/Adipocere
waarom kan ik het dan toch niet laten om naar de plaatjes te kijken..
pi_46307255
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef teigan het volgende:
waarom kan ik het dan toch niet laten om naar de plaatjes te kijken..
curiosity killed the cat-fenomeen?
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:39:28 #100
79550 Ymke
your ghost
pi_46307672
Ik wil dus wel wat met Valentijn krijgen , ik wil rozen en lekkere wijn , ik wil sexy lingerie krijgen en dragen , ik wil vereerd en aanbeden worden , Ik wil mooie muziek krijgen die hij speciaal voor mij heeft uitgezocht ....ik wil ik wil ik wil................

Ik krijg nooit iets
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')