abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:24:15 #26
79550 Ymke
your ghost
pi_46274702
Fiets je ook naar je colleges?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_46274763
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Hm, als je ziet hoe het rookverbod op stations genegeerd wordt zie ik het somber in Dan denk ik dat het bij de horeca toch echt wel anders moet... Volgens mij denken rokers al gauw: Ach kom, dat ene sigaretje... maar helaas doet de rest dan al snel mee. 't Zijn namelijk heel sociale mensen, die rokers
na deze ga ook weer ontopic met dieeten, maar hier moet ik toch even op reageren.

ikzelf als roker vind dat die rookzones op een verkeerde plek geplaatst zijn. negen van de 10 keer ligt het buiten de overkapping (waar dus al gewoon gerookt mag worden) of staan ze voor de ingang. vooral die bij de ingangen stoor ik me aan, ik wil best rekening houden met anderen, geen probleem (we hebben hier zelfs een kamer waar alleen maar gerookt mag worden, de rest van het huis is rookvrij, en dat komt ook alleen maar omdat mijn schoonouders vinden dat ik niet op het balkon hoor te staan, maar hun zijn dan ook wel zelf ex-rokers) maar waarom plaatsen mensen die palen dan op de meest onmogelijke plekken, voor de ingang zorgt het voor een nog grotere rookwalm dan als iemand het sigaretje op de grond gooit en hem uit trapt. en buiten de overkapping heeft zo wie zo geen nut omdat het daar al toegestaan is om te roken.

op de meeste plekken ga ik altijd bij de rookpaal in de buurt staan (ok ik hou niet rekening met de armlengte afstand, maar ik sta wel tussen de rokers en als er een niet roker naast me komt staan ga ik iets verderop staan) maar op plekken waar de rookpaal op een onlogische plek zit (bijvoorbeeld station rotterdam alexander) rook ik niet bij die rookpaal. maar dan nog ga ik niet bij iemand in de buurt staan, en probeer zoveel mogelijk de mensen te ontwijken.

en zelfs bij een volgende meet waar ik misschien wel bij zal zijn zal ik ook rekening houden met de mensen die niet roken. voor mij is het geen probleem om even buiten te staan, ook al heb ik zelf liever de afgesloten plek om binnen te roken (al is het een klein kamertje. iets wat heel goed werkt, want door de kleine ruimte (meestal 1 bij 1) rookt de roker zijn sigaret op en gaat daarna weer aan het tafeltje zitten en de anderen hebben er zo goed als geen last van). maar dat was mijn hele mening over het roken als roker en nu maar weer ontopic hiervoor moet ik eigenlijk in een ander topic zijn maar ik wou wel graag mijn mening hierover geven

o ja verdere discussie hierover kan natuurlijk ook via PM, dat scheelt weer voor de dieters

[ Bericht 1% gewijzigd door gothic-blackie op 13-02-2007 21:40:26 ]
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46275414
Bij mij gaat het tamelijk goed, qua eten enzo.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:39:24 #29
79550 Ymke
your ghost
pi_46275485
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef Saarah het volgende:
Bij mij gaat het tamelijk goed, qua eten enzo.
Goed zo , nu volhouden
pi_46275549
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het geweldig dat je op de fiets bent gekomen, omearos
Ben je een beetje droog thuisgekomen?

Ik heb heel even een klein miezerbuitje gevoeld, maar ben verder droog overgekomen
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef Ymke het volgende:
Fiets je ook naar je colleges?
Yup, ik heb geen auto, dus het is fietsen of lopen. Met de bus is geen optie omdat dat langer duurt dan met de fiets
pi_46275645
Ik vond Liejannuh ook al zo stoer omdat ze ging hardlopen. En die meiden in het wedstrijdbad die 40 baantjes gingen trekken.

Ik heb alleen geluierd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46275712
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Liejannuh ook al zo stoer omdat ze ging hardlopen. En die meiden in het wedstrijdbad die 40 baantjes gingen trekken.
ben het met je eens
quote:
Ik heb alleen geluierd
foei
pi_46275748
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef omearos het volgende:

foei
De weegschaal heeft me al gestraft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46275933
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:39 schreef Ymke het volgende:

[..]

Goed zo , nu volhouden
Yep, dat probeer ik.
pi_46276202
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb alleen geluierd
Teigan heeft zelfs 43 baantjes gezwommen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_46277010
ik vind het ook gewoon lekker, ik ga me echt beter voelen door bewegen...

Alleen heb ik er nu zo weinig tijd voor verder, dus ik heb er lekker van geprofiteerd dit weekend
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46278115
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
ik vind het ook gewoon lekker, ik ga me echt beter voelen door bewegen...

Alleen heb ik er nu zo weinig tijd voor verder, dus ik heb er lekker van geprofiteerd dit weekend
Dat had ik dus ook met het fietsen, heb nu met mezelf afgesproken dat ik daarvoor tijd maak in het weekend

Ow, Troel, heb jij nog tips voor leuke dingen (te zien, winkeltjes, zoiets) in Haaksbergen? Ik denk dat dat een mooi doel is voorlopig voor mijn fietstochten
pi_46278651
Ik ben er ook weer .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_46280402
heb morgenavond een date
kom alleen tijd te kort met eten morgen avond dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen
pi_46280811
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Miss_S het volgende:
heb morgenavond een date
kom alleen tijd te kort met eten morgen avond dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen
heel erg veel plezier dan morgen.

en natuurlijk iedereen hier een fijne valentijnsdag, als het me zou lukken om fotos op fok te krijgen had ik hier een mooi bosje bloemen voor iedereen neergezet, maar zo snugger ben ik nou ook weer niet dus hierbij: voor iedereen een denkbeeldig bosje donkerrode rozen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 februari 2007 @ 23:15:01 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46280868
Zoiets, g-b?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46283546
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Zoiets, g-b?

[afbeelding]
jup zoiets
pi_46286722
@ weegschaal

Goedemorgen
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_46286761
Goede morgen.

Het afvallen zal nu wel goed gaan met mij.
Heb de hele nacht boven de plee gehangen

Voel me zo beroerd. Gisteren dach ik dat het beter ging
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 07:49:08 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46286972
Beterschap ymme!

*ook nog steeds ziek is*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46286982
Jullie beterschap *beter is*
pi_46287013
Iedereen die ziek is beterschap
pi_46287022
Ik heb me net ook maar ziek gemeld, ik ben wel iets beter dan gisteren denk ik, maar ik zie het eigenlijk niet zitten om zo 3 uur non stop te moeten lesgeven, gezien de resultaten van gisteren...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46287041
Ik heb niet eens een valentijnsmailtje
pi_46287167
Wat een ziekenboeg hier! Beterschap allemaal!
Ik ga zo eens verzinnen of ik ga fietsen naar Den Haag of met de auto en tram ga. Weinig zin om me helemaal zeiknat te laten regenen en vervolgens nog de hele tijd winkel in en winkel uit te moeten rennen.

Overigens, Isa, Ik woon volgens mij 10 km bij je schoonouders vandaan, je mag ook bij mij komen logeren als je het niet trekt bij je schoonouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')