volgens mij hadden we het daar even over een tijdje geleden..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb een trance cd liggen boven op de slaapkamer.
En dat je dan in dat sprookje terecht komtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef Normalneo het volgende:
[..]
volgens mij hadden we het daar even over een tijdje geleden..
(van dat schip enzo)
das kewl iid.. ik zou nou wel een sprookjes verteller op een bandje willen aanhoren met zo'n joekel van een koptelefoon opeen heel mysterieus sprookje..
![]()
Beetjequote:Op woensdag 14 februari 2007 07:42 schreef Normalneo het volgende:
hej goedemorgen..knappen ze al op vampier?
Hoes jij vandaag?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:59 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
kleinste heeft een middenoor ontsteking aan beide kanten... Waarvan 1 kant er al bijna beter uitziet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:13 schreef Normalneo het volgende:
is een griep ofzo wat ze hebben? weet ik ut..
Ik kan niet rechtopstaan door de buikpijn,quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen Vamp & Mirage
Gaan de stelletjes hier nog wat leuks doen met elkaar vandaag?
PMS?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan niet rechtopstaan door de buikpijn,
dus ik denk niets buiten de deur.
Misschien samen op bed dvdvtje met een fles wijn ?
Komt in ieder geval de boel daar beneden goed los en vermindert de buikpijn misschien nog wat.
Ik kreeg er een... een heeeel erg lieve, van een fokkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef Mirage het volgende:
Dag Valentijntjes van mij !
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier dan maar als je thuis blijftquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan niet rechtopstaan door de buikpijn,
dus ik denk niets buiten de deur.
Misschien samen op bed dvdvtje met een fles wijn ?
Komt in ieder geval de boel daar beneden goed los en vermindert de buikpijn misschien nog wat.
Stil maar, ze is al weg....sussussusquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef Metro2005 het volgende:
wie is dat enge mens uit de OPverre van sexy als je het mij vraagt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stil maar, ze is al weg....sussussus
Herkenbaar stukje Dromenvanger, ik ken deze momenten/perioden ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet wat mij te doen staat.
Leren genieten van alles. Zoals ik vroeger ook kon genieten van alles. Genieten van ieder klein iets zodat het genot gaat toenemen. Ik wil vaak in 1 keer genieten van het grote geheel maar ik kan niet eens genieten van het kleine de laatste tijd.
Is het dan niet nodig dat ik eerst leer genieten van het kleine. Het kleine waarderen en zodoende het grote leren te waarderen?
Dan drink ik een kopje koffie en dan geniet ik niet van het moment dat ik het kopje koffie drink. Het kopje koffie is niet speciaal op dit moment. Ik zou voor het opstaan en voor het uit bed stappen mezelf moeten verheugen op een lekker bakkie koffie![]()
Ik kijk me blind op het grote en zie niets. Ik wil het grote waarderen maar ik zie niets wat ik kan waarderen. Vanzelf vind ik het logisch dat ik me moet richten op het kleinere en zodoende moet uitbreiden richting grote beelden.
De inrichting waarderen van het huis hier, lukt me dus niet. Omdat ik niet kijk naar de details die in het huis staan. Als ik de harde schijf niet waardeer die hier staat opgesteld, hoe kan ik dan de boekenkast vol met boeken waarderen? Ik kijk er dus overheen. Ik kijk overal overheen en ik zie dan alleen maar leegte.
Vorige depressie ben ik er ook zo uitgekomen. De bomen een voor een waarderen en zo het bos zien. De bladeren waarderen en zodoende de boom waarderen en dan het hele bos waarderen. Een activiteit waarderen en daarna een andere activiteit. Stap voor stap.
ja..voor nu wel..misschien dat "ze" me vandaag gewoon met rust laten..krijg ik er morgen 2 ipv 1..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen rekening is toch okey of niet?
Inderdaad Miragequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Herkenbaar stukje Dromenvanger, ik ken deze momenten/perioden ook.
Ik schrijf hieronder een "gedachte" die ergens ook toepasselijk is als je de insteek net iets anders zou nemen als hieronder.
"Besef dat je bewustzijn afhangt van hetgeen jij je werkelijk realiseert"
Hoeveel realiseer ik mij eigenlijk ?
Realiseer ik mij dat ik geen honger lijd ?
Realiseer ik mij dat er mensen zijn die WEL honger lijden ?
Realiseer ik mij hoe het voelt honger te hebben ?
Realiseer ik mij dat de knuffels die ik krijg niet vanzelfsprekend zijn ?
Realiseer ik mij hoe erg ik geniet als de narcisjes die op mijn salontafel staan openen ?
Realiseer ik mij hoe het komt dat de narcisjes openen ?
Realiseer ik mij wat het gevolg is van mijn handelen ?
En van woorden die ik uitspreek ?
En van de woorden die ik niet uitspreek ?
Realiseer ik mij de dingen wel ?
Je kan lezen over verdriet, je kan lezen over oorzaak en gevolg... je kan van alles....,
maar bewust kan je je denk ik pas noemen als je je alles ook echt realiseert.
En ik denk dat wij dat niet genoeg doen.
Ik heb vaak dat ik mezelf in de weg sta. Niemand houdt me tegen behalve ikzelf. Dan zit ik mezelf dwars en dan heb ik dus ook de neiging om te gaan slaan om me heen. Sommige dagen wil ik 1000 kanten op en vind ik geen enkele weg die vrij is. En dan zoals een hele tijd geleden was iedere weg vrij, zo vrij dat ik kon vliegen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef Normalneo het volgende:
[..]
ja..voor nu wel..misschien dat "ze" me vandaag gewoon met rust laten..krijg ik er morgen 2 ipv 1..
weet je hoe ik mezelf af en toe zie..:
iemand die wild om zich heen aan het slaan is..vervolgens met de kop onder water wordt geduwd waar ik nog harder om me heen begin te slaan.. echt op-sommige-dagen unstoppable![]()
Wacht maar tot het lente wordt!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geniet nog zeker wel vamp, maar ik heb toch het idee dat ik te weinig geniet
Ik ben gewend van manische periodes dat ik kan vliegen en vaak vergelijk ik een bepaalde stemming in het heden met een manische episode. Terwijl een manische episode dus niet gezond is.
Dat is dus ook een probleem. Ik ben een hele hoge en fijne stemming gewend uit het verleden en als de stemming dan ook maar een beetje daaronder ligt dan voelt dat minder aan.
Alsof ik een natuurlijke drugs mis ook wel. De kater na het innemen van XTC. Zo is het in een manie alsof je 9 maanden constant aan de XTC zit
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wacht maar tot het lente wordt!
niet voor in de tuin !!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Kun je die nu al in de tuin zetten? Wie weet dat ik in het voorjaar nieuwe bloemen ga planten buiten. Mijn stekje buiten wat opfleuren![]()
Denk je dat het echt helpt? Dat het bloeien van bloemen mij ook laat bloeienquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet voor in de tuin !!
(dat had ook gekund maar dan had je de bollen er al een tijdje in moeten hebben.)
Nee voor op een vaas !!! of een bakje kopen !!
Overal zijn nu bakjes (riet, plastic, gevlochten wilgen noem maar op) te koop met bollen die al voor je gezet zijn,
gewoon meenemen, neerzetten en zie de bleometjes openen.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:58 schreef Mirage het volgende:
droompje, koop narcissen !!!
vrolijke gele bloempjes !!!
If you're going to San Franciscoquote:
Gefeliciteerd met Mietje Sara.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:57 schreef sararaats het volgende:
helleuh
ik ben een trotse tante van een meisje
ze heet Mie, ze weegt 3.060 kg en meet 49 cm
ik ga straks eens kijken naar dat kleine hummeltje
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
doe je dat nou opzettelijk of was dit echt een per ongeluk woordspelinkje ?![]()
![]()
Ik dacht aan....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
doe je dat nou opzettelijk of was dit echt een per ongeluk woordspelinkje ?![]()
![]()
Ik vind jou altijd meligquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:43 schreef Normalneo het volgende:
ik begin melig te worden..das een goed teken..dan heb je tenminste wat aan me
Yesssssssquote:
Als Kiki dan niet vrolijk is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef Mirage het volgende:
Kiki, ik zie wel wat je "probleem" me tdie naam is,
maar zelf vind ik het een erg leuke naam.
Een naam passen bij een vrolijk springerig meisje vol leven.
zelf heb ik hier een programma (project 5 van cakewalk) liggen dv als je wilt kan ik je een linkje geven van muziek die ik gemaakt heb in het verleden..maar was nog niet klaar ermeequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Welke muziek ga je luisteren?
Teveel storten in iets is sowieso niet goed volgens mij. Ik ben me aan het storten in de muziek nu. Het liefst sluit ik morgen een lening af om met dat geld alle instrumenten te kopen die bestaan
Dan kan ik beter beginnen met het instrument dat ik heb staan. Het keybord. Met voorgeprogrammeerde nummers die ik kan naspelen en nummers die ik erop kan zetten via internet.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Normalneo het volgende:
ahw enya..someone said goodbye..wat een rust naar zo'n dag van in-het-beelscherm zitten
alle geheimen..hmm..is denk ik best wel pittig om te weten toch? just take it easy..ofnie soms..gewoon ff lekker een beetje je ding doen..dan wordt je net zo vrolijk als DV..als ie happy in zijn nieuwe bedje slaapt..
Cakewalk is niet makkelijk of wel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Normalneo het volgende:
[..]
zelf heb ik hier een programma (project 5 van cakewalk) liggen dv als je wilt kan ik je een linkje geven van muziek die ik gemaakt heb in het verleden..maar was nog niet klaar ermee
ik weet niet hoe het komt, maar meestal past de naam goed bij de persoon (uitzonderingen daargelaten).quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als Kiki dan niet vrolijk is?
Tis maar een voorbeeld hoor. Kiki denk ik ook aan vrolijkheid. Maar stel nou kiki heeft problemen?
Hallo Kiki!!!!! Hoe gaat het?
Kiki zegt......." Ik voel me rot".
Kiki als levendige meid inderdaad, maar als kiki even niet vrolijk is? Noem je iemand Kiki dan denk je vanzelf aan een levendig mens.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als Kiki dan niet vrolijk is?
Tis maar een voorbeeld hoor. Kiki denk ik ook aan vrolijkheid. Maar stel nou kiki heeft problemen?
Hallo Kiki!!!!! Hoe gaat het?
Kiki zegt......." Ik voel me rot".
Kiki als levendige meid inderdaad, maar als kiki even niet vrolijk is? Noem je iemand Kiki dan denk je vanzelf aan een levendig mens.
Wie weet focus ik me wel teveelquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het komt, maar meestal past de naam goed bij de persoon (uitzonderingen daargelaten).
Waarschijnlijk is dat iets dat ouders eigenlijk al "weten" ?
ik had in ieder geval tijdens de zwangerschappen al wel een voorsteling van hoe het kindje zou zijn.
Ja hij is leuk he !!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je manier van denken is hilarisch
Ki Ki Koe koe koequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken ook absoluut mensen die daar niet mee bezig zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het komt, maar meestal past de naam goed bij de persoon (uitzonderingen daargelaten).
Waarschijnlijk is dat iets dat ouders eigenlijk al "weten" ?
ik had in ieder geval tijdens de zwangerschappen al wel een voorsteling van hoe het kindje zou zijn.
Zuip zequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef Mirage het volgende:
oke, ik denk dat het tijd word een wijntje te gaan drinken...
mijn buikpijn begint weer op te zetten... (ik bewoog me)
zolang ik heel stevig in een bepaalde houding blijf zitten met een bepaalde druk (kussens/pittenzak,dekens en een hand) op mijn buik gaat het met vlagen redelijk.
Wie weet dat de wijn iets goeds kan betekenen....
Morgen even bekijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef Normalneo het volgende:
@ DV http://www.esnips.com/_t_/tsp/?tab=1&type=FOLDERS
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het gaat bijzonder goed !quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef Normalneo het volgende:
hoe is het met je hond Mirage?
Nee, de meneer met de twee tandjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef Normalneo het volgende:
ji?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef nokwanda het volgende:
en is bijna jaaarig!!
ik kan me voorstellen dat het een lange dag voor je was..alvast weltrusten..dikke kusquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:47 schreef sararaats het volgende:
het is zo'n schatje
ik heb ze even vast mogen houden
ik ga nu naar de frituur en daarna naar bed
trusten..tegenwoordig kost dat bijna niks meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef sararaats het volgende:
helleuh
ik heb vandaag niets anders gedaan dan rondgelopen (bij m'n grootmoeder. die verhuisde vandaag) en rondgebeld (ik was koerier van dienst. zal nogal een rekening worden. 2 telefoontjes naar het buitenland)
ik ben teut-af
slaapwel
Hoe gaat het met schilderen Neo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef Normalneo het volgende:
af en toe is het allemaal zo komisch..ik zou het niet weten..
zal wel met het kookie monster te maken hebben?
Ik wil ook meelachenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef Normalneo het volgende:
het is lang geleden maar ik lig hier in een fokking deuk![]()
senesta mijn tweede schilderij is af..ik zag het ff nog niet zitten om aan mijn derde te beginnen..maar dat komt wel..
ps. ik verwacht dus een drie-ling![]()
![]()
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef Normalneo het volgende:
ik ben van plan om DV vanavond tijdens zijn slaap op HI-8 te zetten
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef sararaats het volgende:
hoi neo
dit was een Valentijn om nooit meer te vergeten
hihi
Wil je liever wat privacy Neo??quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef Normalneo het volgende:
[..]
ik weet het:
ik vond het romantisch als vanouds![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:![]()
voor mir en nokje...
zijn jullie smsjes aangekomen?
me batterij van me telefoon is leeg dus kan het niet zien
anders nog bij deze happy valentine day![]()
:q
Gelukkig niet zeg. Heb zo'n hekel aan dat anonieme gedoe.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:24 schreef draculettetje het volgende:
hi hi en ik maar denken dat valentijn anoniem is????
de grootste ook? en die wil zo graag naar de carnaval op school morgen....quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:30 schreef vamperotica het volgende:
mogguh....
monstertjes zijn nog steeds ziekjes
quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:47 schreef draculettetje het volgende:
en ik gaat naar het werk fijne dag allemaal!
wauw wat een blauwe ogenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef Mirage het volgende:
ik ben zo blij !
Mijn verbinding is weer naar redelijke/normale snelheid hersteld en ik kan dus weer foto's zien in de topics !!![]()
Om dit te vieren ga ik even spammen.
[afbeelding]
LINKS DINGO RECHTS LADY (het meisje dat ziek was)
[afbeelding]
GEDUMPT
[afbeelding]
IK HEB AL TWEE TANDJES
Herinner mezzoiets van vorig jaar ja...quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Heb zo'n hekel aan dat anonieme gedoe.
Wil altijd graag weten wie ik voor me heb.
Hoewel ook dat niet altijd een garantie is
Nog wat snotterig... En van mij mag ze best alleen even naar school voor de carnaval...quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de grootste ook? en die wil zo graag naar de carnaval op school morgen....
wat betreft valentijn: ik doe er niet aan. ha ha
Wat ik bedoelde met anoniem is dat het volgens mij wel zo ooit bedoeld is. Anoniem iemand laten weten dat je diegene leuker dan leuk vind. Het is de commercie die het maakt zoals het nu is. Meteen mijn reden dat ik er niet meer aan doe.
en als ik dan toch stiekum een kaartje stuur weet diegene alweer dat ie van mij is...
jaaaa, klopt ja. vreselijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Herinner mezzoiets van vorig jaar ja...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, klopt ja. vreselijk.
En toen was er iemand die zei: volgend jaar stuur ik jou een valentijnskaart. Heeft ie ook gedaan ook nog![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Opgezwolle - Eigen wereld.
En nog wat meer geleend
Even lijst tikken van wat ik geleend heb
Cd
Opgezwolle - eigen wereld.
Opgezwolle - Vloeistof
Neder Hopquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meer kan ik er niet van zeggen
top!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
las het gisteravond
hehe dat annonieme gedoe is ook stom... had 3 kaartjes gekregen.... 1 van mijn vriendin en 2 annonieme.... eentje met "je weet wel wie".
NEE DAT WEET IK NIET!
Dat was ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
las het gisteravond
hehe dat annonieme gedoe is ook stom... had 3 kaartjes gekregen.... 1 van mijn vriendin en 2 annonieme.... eentje met "je weet wel wie".
NEE DAT WEET IK NIET!
ZIE JE WEL!!!! Blondquote:
Ja, maar ik kan hem wel kaarten sturen zonder zn adres te weten, dat vind ik toch héél knapquote:
ow ja... klopt. Je zou niet vertellen dat je dat van mij hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan hem wel kaarten sturen zonder zn adres te weten, dat vind ik toch héél knap
Weet jij waar hij woont?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow ja... klopt. Je zou niet vertellen dat je dat van mij had
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jullie hebben geyle neucksecks of nie
Wat doe je nou geschoktquote:
Jij vind zowat alles sexyquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
theres plenty of me to go around
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij vind zowat alles sexy![]()
Hallo lieve mensjes, alles oke verder met iedereen![]()
Drukdrukdrukdruk.......quote:
Hoi, hoi,quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Drukdrukdrukdruk.......
En moet een beetje wennen aan de stad![]()
Vond het de eerste week hartstikke leuk, alle spirituele winkels om de hoek maar nu krijg ik volgens mij een beetje last van heimweequote:
Ja, de overgang is best heel groot.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vond het de eerste week hartstikke leuk, alle spirituele winkels om de hoek maar nu krijg ik volgens mij een beetje last van heimwee![]()
Spirituele winkeltjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vond het de eerste week hartstikke leuk, alle spirituele winkels om de hoek maar nu krijg ik volgens mij een beetje last van heimwee![]()
T wordt ook niet zomaar je thuis... Dat moet groeien!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dat is ook iets he, alles is eigenlijk klaar, maar ergens ben ik er niet happy mee.
Maar het is ook tijdelijk. Gevoelsmatig kun je er dan ook niet aan gaan hechten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat verklaart ook een boel ja...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het is ook tijdelijk. Gevoelsmatig kun je er dan ook niet aan gaan hechten.
Stel je voor... ben je eindelijk gewend en dan vertrek je alweer.
Misschien komt dat pas als je je eigenlijke bestemming hebt bereikt.
Dat zal ook wel meespelen ja, me onbewust er tegen verzetten, het hechten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het is ook tijdelijk. Gevoelsmatig kun je er dan ook niet aan gaan hechten.
Stel je voor... ben je eindelijk gewend en dan vertrek je alweer.
Misschien komt dat pas als je je eigenlijke bestemming hebt bereikt.
En waar je zat was er een levenslange hechting. Niet vreemd dat het aan de ene kant spannend maar ook vreemd is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meespelen ja, me onbewust er tegen verzetten, het hechten.
Want het is ok zo dat als ik me eenmaal aan iets hecht ik het ook nooit meer loslaat.
Minimonsters al wat beter Vamp?
dagje schoolziek?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
wat wou ik graag nog even slapen, maar ja taxi komt zo moek naar de fysio![]()
ik heb geen zin
En ben jij dan zo'n geduldige moeder die dan kan zeggen: ja hoor meisje ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:22 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Volgens mij ga ik niet meer wakker worden vandaag, ik heb het vannacht drie uur zien worden.
Maar ik was niet alleen, er zat een vrolijk babbelend peutertje naast me in bed![]()
"It ben jouw tuffelmeisje, he mamma?".
![]()
Tja, ik ben inderdaad bang dat ik daar gevoelig voor ben, ben nou eenmaal een emomuts.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ben jij dan zo'n geduldige moeder die dan kan zeggen: ja hoor meisje ?
Wat knap.
ik had vroeger zoveel geduld niet (nog niet)
Ja, dat heb ik ook wel gezegd hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:48 schreef nokwanda het volgende:
Ben ook een emomuts. Maar niet midden in de nacht als ik echt echt heel erg wil slapen
Dan is het meer brom en knor en okay liefje en nu oogjes dicht en snaveltjes toe het is donker en we gaan samen slapen stil
Dat is het voordeel van verrotte nachten.... excuus voor een lekker middagdutjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel gezegd hoor![]()
En ik wilde echt heel erg graag slapen.
Maar goed, Samara zag er vanmorgen uit zoals ik me voel![]()
En ze is nu naar school, misschien kunnen we vanmiddag nog even een uiltje knappen![]()
Ha, het was toch een topic van jou over geen kinderen durven krijgen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, ik houd het wel bij seks met Barra
Het ging ook niet over het kinderen hebben waar ze bang voor was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha, het was toch een topic van jou over geen kinderen durven krijgen?
Ze zijn ook heel erg lief hoor![]()
Ik zie het net ja, dat ze een lieve mamma zou zijn twijfel ik niet aan hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ging ook niet over het kinderen hebben waar ze bang voor was.
Ik weet heel zeker dat QB een heel lieve mamma zou zijn.
Het ging meer over de manier waarop ze ter wereld komen![]()
De kleinste nog niet.. Die heeft vanmorgen weer een kuurtje gekregen van meneer de huisarts..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meespelen ja, me onbewust er tegen verzetten, het hechten.
Want het is ok zo dat als ik me eenmaal aan iets hecht ik het ook nooit meer loslaat.
Minimonsters al wat beter Vamp?
Welnee. De laatste week of zo trek je gewoon bij mij inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg!! Ik word er door achtervolgd
Ha, zo gauw als mijn weeen beginnen MSN ik je, en dan kom je er dus aan vanuit Nijmegen?
kreeg ik ook van de zoessie, plons op msn gewoon een plonsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg!! Ik word er door achtervolgd
Ha, zo gauw als mijn weeen beginnen MSN ik je, en dan kom je er dus aan vanuit Nijmegen?
Maar t was maar goed dat ik je niet pas gebeld heb toen het echt "serieus" begonnen was... Dan had je t never nooit nie gehaald!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kreeg ik ook van de zoessie, plons op msn gewoon een plons
en toen ging ik van aapjesstad naar haar toe vervoer regelen
met die ervoor kreeg ik smsjes met ik geloof dat er iets aan het gebeuren is
uiteindelijk 2 uur later ook een autot geregeld (toen kon ik zelf rijden) en was ik ook weer op tijd
dus da kan best
ha ha da's waar, vooral bij de miniman niet, als we daar op een plons hadden gewacht.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar t was maar goed dat ik je niet pas gebeld heb toen het echt "serieus" begonnen was... Dan had je t never nooit nie gehaald!
Ghehehe...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha da's waar, vooral bij de miniman niet, als we daar op een plons hadden gewacht.....
ow ik heb bedacht dat ik als oud omaa'tje verkleed wil en dan mag eer in mn zuster hemd
maar wat hebben oude omaa'tjes aan...
(ik kwam erop omdat ik dan aan beide voeten mn nieuwe schoenen aan kan ha ha ha)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en anders ben ik een heks die van haar bezem is gevallen ofzo
je kan als mafketel in een rolstoel gaan....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:08 schreef draculettetje het volgende:
ja kan anders ook niet wat bedenken
Ja verdorie, ik wil horen dat het in 10min klaar isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kreeg ik ook van de zoessie, plons op msn gewoon een plons
en toen ging ik van aapjesstad naar haar toe vervoer regelen
met die ervoor kreeg ik smsjes met ik geloof dat er iets aan het gebeuren is
uiteindelijk 2 uur later ook een autot geregeld (toen kon ik zelf rijden) en was ik ook weer op tijd
dus da kan best
Bwhehe zodat je me even goed kan vertellen hoe erg het wel niet zuigt waardoor ik me van onder dicht naai?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee. De laatste week of zo trek je gewoon bij mij in![]()
Ow.. dat kan hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik wil horen dat het in 10min klaar is!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je kan als mafketel in een rolstoel gaan....
Ow nee.. Je wilde verkleed..
Nee hoor... luister maar naar Vamp. Die heeft het gewoon 4 x gedaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwhehe zodat je me even goed kan vertellen hoe erg het wel niet zuigt waardoor ik me van onder dicht naai?
en jij wilt toch ik nog kom oppassen vanavond?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je kan als mafketel in een rolstoel gaan....
Ow nee.. Je wilde verkleed..
Is juist een geweldig excuus. Doet mijn oma ook altijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en jij wilt toch ik nog kom oppassen vanavond?
ha ha ha ha
een oude (zeg dan maar demente) oma kan ik me nog als mafketel gedragen toch?
Emigreren (okay... het was eigenlijk een typo maar ik heb em verbeterd. Er stond emogrerenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
iets nieuws onder de zon kun je ook bereiken door je leven gewoon eens compleet om te gooien natuurlijk(ander) werk zoeken, een eigen plekje opbouwen, misschien emigreren zelfs
![]()
it's all up to you![]()
Jij gaat helemaal nergens heenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Emigreren (okay... het was eigenlijk een typo maar ik heb em verbeterd. Er stond emogreren)
![]()
![]()
![]()
Zoals ik al in mijn msn-sig heb staan: it is time siyahamba ekhaya!
Tijd om weer es naar huis te gaan.
Lijkt me wel wat. Weg hier. Andere omgeving. Ander leven.
Jij blijft ook hier, hoor je dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal nergens heen
Hey, laat mij en mijn eigen belangquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij blijft ook hier, hoor je dat?
Jij blijft hier!!!!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey, laat mij en mijn eigen belang
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Kennen jullie Drs. P
Geweldig
Humor
Heb een dubbel cd liggen hier van hem
100,000 aandelen aan toonder van 20 euro per stuk. Reken uit je winstquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef nokwanda het volgende:
aandelen Nokwanda? Ik wist niet dat die bestonden. Kan ik mezelf toch nog verkopen en ik hoef er niet eens voor op mijn rug
Fijn plan, DV
Ik lag net echt in een deuk van die muziekquote:
Harry Belafonte is er een uit de ouwe doos. Een amerikaan trouwens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Harry Belafontre ken ik niet direct, er gaat in ieder geval geen belletje rinkelen.
Zulu doet me denken aan ghostbusters waar het gaat om zuuuuuuuul.
En shaka zulu uiteraard
Zal zometeen even bananaboatsong downloaden via limewirequote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Harry Belafonte is er een uit de ouwe doos. Een amerikaan trouwens.
Bananaboatsong kent iedereen wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Belafonte
Spreekt van huis uit dus geen enkele afrikaanse taal en dat is te horen
Therion is een band, die speelde in 013...quote:Op zondag 18 februari 2007 10:07 schreef Normalneo het volgende:
hej ohw ahhw![]()
![]()
doe jij dan een bakkie met me? vampier?![]()
gaan we ff leute over gisteren-avond??![]()
en what is Therion?![]()
en de kids? bietje beter al?? uhM?
spreekverbod ??quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef Normalneo het volgende:
ik heb voor mezelf ff voor de komende paar uur (en misschien langer ) een spreekverbod opgelegd voor alle topics in truth behalve deze.. is beter !![]()
he waar is mijn knaller?ahw daar is mijn ... bitch
![]()
![]()
quote:
weinig beltegoed en mijn foon bijna leeg. Bel je zometeen welquote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
ik had al een paar keer googletalk gecheckt om te kijken of je al veilig thuis was
buk tape?quote:
ow, mooooooi hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 18:33 schreef sararaats het volgende:
eindelijk staan de foto's van Mie op m'n pc
[afbeelding]
de trotse tante
dank jequote:Op zondag 18 februari 2007 19:23 schreef nokwanda het volgende:
Schattig hoor, Sara
Je ziet er ook echt trots uit zo.
Van de kater of omdat de kindjes besmettelijk waren?quote:
nou....quote:Op maandag 19 februari 2007 09:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van de kater of omdat de kindjes besmettelijk waren?
Lui draakjequote:Op maandag 19 februari 2007 09:46 schreef vamperotica het volgende:
hi hi nogmaals mogguh nu niet van vampje maar weer van een draakje dat geen zin heeft om eerst vampje uit te loggen en dan zelf in te loggen
Ooooow.... Wat een frummeltje!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:33 schreef sararaats het volgende:
eindelijk staan de foto's van Mie op m'n pc
[afbeelding]
de trotse tante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |