volgens mij hadden we het daar even over een tijdje geleden..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb een trance cd liggen boven op de slaapkamer.
En dat je dan in dat sprookje terecht komtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef Normalneo het volgende:
[..]
volgens mij hadden we het daar even over een tijdje geleden..
(van dat schip enzo)
das kewl iid.. ik zou nou wel een sprookjes verteller op een bandje willen aanhoren met zo'n joekel van een koptelefoon opeen heel mysterieus sprookje..
![]()
Beetjequote:Op woensdag 14 februari 2007 07:42 schreef Normalneo het volgende:
hej goedemorgen..knappen ze al op vampier?
Hoes jij vandaag?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:59 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
kleinste heeft een middenoor ontsteking aan beide kanten... Waarvan 1 kant er al bijna beter uitziet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:13 schreef Normalneo het volgende:
is een griep ofzo wat ze hebben? weet ik ut..
Ik kan niet rechtopstaan door de buikpijn,quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen Vamp & Mirage
Gaan de stelletjes hier nog wat leuks doen met elkaar vandaag?
PMS?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan niet rechtopstaan door de buikpijn,
dus ik denk niets buiten de deur.
Misschien samen op bed dvdvtje met een fles wijn ?
Komt in ieder geval de boel daar beneden goed los en vermindert de buikpijn misschien nog wat.
Ik kreeg er een... een heeeel erg lieve, van een fokkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef Mirage het volgende:
Dag Valentijntjes van mij !
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier dan maar als je thuis blijftquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan niet rechtopstaan door de buikpijn,
dus ik denk niets buiten de deur.
Misschien samen op bed dvdvtje met een fles wijn ?
Komt in ieder geval de boel daar beneden goed los en vermindert de buikpijn misschien nog wat.
Stil maar, ze is al weg....sussussusquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef Metro2005 het volgende:
wie is dat enge mens uit de OPverre van sexy als je het mij vraagt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stil maar, ze is al weg....sussussus
Herkenbaar stukje Dromenvanger, ik ken deze momenten/perioden ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet wat mij te doen staat.
Leren genieten van alles. Zoals ik vroeger ook kon genieten van alles. Genieten van ieder klein iets zodat het genot gaat toenemen. Ik wil vaak in 1 keer genieten van het grote geheel maar ik kan niet eens genieten van het kleine de laatste tijd.
Is het dan niet nodig dat ik eerst leer genieten van het kleine. Het kleine waarderen en zodoende het grote leren te waarderen?
Dan drink ik een kopje koffie en dan geniet ik niet van het moment dat ik het kopje koffie drink. Het kopje koffie is niet speciaal op dit moment. Ik zou voor het opstaan en voor het uit bed stappen mezelf moeten verheugen op een lekker bakkie koffie![]()
Ik kijk me blind op het grote en zie niets. Ik wil het grote waarderen maar ik zie niets wat ik kan waarderen. Vanzelf vind ik het logisch dat ik me moet richten op het kleinere en zodoende moet uitbreiden richting grote beelden.
De inrichting waarderen van het huis hier, lukt me dus niet. Omdat ik niet kijk naar de details die in het huis staan. Als ik de harde schijf niet waardeer die hier staat opgesteld, hoe kan ik dan de boekenkast vol met boeken waarderen? Ik kijk er dus overheen. Ik kijk overal overheen en ik zie dan alleen maar leegte.
Vorige depressie ben ik er ook zo uitgekomen. De bomen een voor een waarderen en zo het bos zien. De bladeren waarderen en zodoende de boom waarderen en dan het hele bos waarderen. Een activiteit waarderen en daarna een andere activiteit. Stap voor stap.
ja..voor nu wel..misschien dat "ze" me vandaag gewoon met rust laten..krijg ik er morgen 2 ipv 1..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen rekening is toch okey of niet?
Inderdaad Miragequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Herkenbaar stukje Dromenvanger, ik ken deze momenten/perioden ook.
Ik schrijf hieronder een "gedachte" die ergens ook toepasselijk is als je de insteek net iets anders zou nemen als hieronder.
"Besef dat je bewustzijn afhangt van hetgeen jij je werkelijk realiseert"
Hoeveel realiseer ik mij eigenlijk ?
Realiseer ik mij dat ik geen honger lijd ?
Realiseer ik mij dat er mensen zijn die WEL honger lijden ?
Realiseer ik mij hoe het voelt honger te hebben ?
Realiseer ik mij dat de knuffels die ik krijg niet vanzelfsprekend zijn ?
Realiseer ik mij hoe erg ik geniet als de narcisjes die op mijn salontafel staan openen ?
Realiseer ik mij hoe het komt dat de narcisjes openen ?
Realiseer ik mij wat het gevolg is van mijn handelen ?
En van woorden die ik uitspreek ?
En van de woorden die ik niet uitspreek ?
Realiseer ik mij de dingen wel ?
Je kan lezen over verdriet, je kan lezen over oorzaak en gevolg... je kan van alles....,
maar bewust kan je je denk ik pas noemen als je je alles ook echt realiseert.
En ik denk dat wij dat niet genoeg doen.
Ik heb vaak dat ik mezelf in de weg sta. Niemand houdt me tegen behalve ikzelf. Dan zit ik mezelf dwars en dan heb ik dus ook de neiging om te gaan slaan om me heen. Sommige dagen wil ik 1000 kanten op en vind ik geen enkele weg die vrij is. En dan zoals een hele tijd geleden was iedere weg vrij, zo vrij dat ik kon vliegen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef Normalneo het volgende:
[..]
ja..voor nu wel..misschien dat "ze" me vandaag gewoon met rust laten..krijg ik er morgen 2 ipv 1..
weet je hoe ik mezelf af en toe zie..:
iemand die wild om zich heen aan het slaan is..vervolgens met de kop onder water wordt geduwd waar ik nog harder om me heen begin te slaan.. echt op-sommige-dagen unstoppable![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |