abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:15:26 #1
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46271200
dit is truth ouwehoer 176..

u make me smile
kanowi kampbelle
wat een vrouw

beschuitje eten met haar..?? daar zeg ik geen nee tegen!

en jullie ook allemaal..
allemaal

ps gaat dv vanavond opnemen op Hi-8 als hij loopt te piiten bij wijze van experiment ohw X-filez stylie

en dit was het vorige deel:
truth ouwehoer deel weet ik niet, waar draakje trots is

waar het even niet helemaal goed ging met de hond van Mirage en Oversight maar das alweer stukken beter gelukki..

[ Bericht 39% gewijzigd door Normalneo op 14-02-2007 22:16:57 ]
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:28:41 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46271827
Nice lady

Heb gewacht totdat jij een nieuwe opende Neo

Over dat korte schrijven, ik vind het beter bij me passen. Tis niet zo dat ik afstand neem van het lange schrijven omdat anderen zeuren erover. Ik kreeg zelf genoeg van die lange teksten. Steeds als ik eigen teksten nalas kriebelde en jeukte het.

Lange schrijven is begonnen vanaf mijn website, mijn website in het begin van mijn internet "carriere" was lang en veel tekst zat erin. Sindsdien heb ik niets anders gedaan dan lang schrijven, een soort automatisme waar ik vanaf wil stappen dus.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:32:07 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46272004
hej goed om je weer te spreken..ik heb niet alles gevolgd, maar ik geloof dat je zou stoppen met de medicijnen en de studie weer op zou gaan pakken, zou gaan sporten enzo..

hoe gaat het verder met je? ben je al een beetje concrete stappen aan het maken..behalve dan de teksten inkorten?

gewoon ff wat vragen ter interesse..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_46272203
helleuh

m'n grootmoeder verhuist morgen naar het rusthuis van Gooreind-Wuustwezel

ik ga zoveel mogelijk op bezoek, ik woon er recht tegenover
Werewolf
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:36:16 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46272230
@ Neo

Vandaag de hele dag bezig geweest met het opzetten van mijn nieuwe bed.

Gisteren en eergisteren was het down-day.

Voel me wel vandaag beter maar er zijn dagen dan is zelfs het kleinste een opgave. Uit bed stappen kan hier al zorgen voor tegenstand. Vandaag ging wel redelijk maar het ging nog steeds met moeite. Vanaf de laatste manie ging het met moeite. En dan bedoel ik met moeite dat ik echt kop en schouders eronder moet zetten om overeind te blijven staan. Kan klinken als aanstellen maar het is me soms te veel allemaal, en nu ik dit schrijf ziet het ook uit als aanstellen maar ik weet gewoon dat het niet vanzelf gaat. Als het positief denken al moeite kost dan gaat de hele energie weg. Als het denken naar het negatieve gaat en als de energie naar het negatieve gaat dan is het fut-loos.

Concrete stappen zijn sowieso 2007 stabiel doorkomen zonder manie, manisch worden wil zeggen depressief worden. Ik verlangde naar manisch zijn altijd vanaf 2000 maar nu wil ik het met man en macht voorkomen omdat het toch staat voor een depressie daarna.

Word ik deze lente en zomer niet manisch en word ik dus ook niet depressief in de herfst van 2007 dan kan ik gaan bouwen.

Anti depressiva nog steeds mee gekapt en stemmings-stabilisator nog even mee verder gaan omdat het even teveel is om alles tegelijk te doen. Eerst maar eens een maand of 2 kunnen lachen zonder manisch te zijn

Laatste keer dat ik een dag heb gelachen is lang geleden, ondanks dat ik hier zo vrolijk kan overkomen. Ik laat mijn depressieve kant af en toe zien misschien maar niet helemaal, ook in het real-life leven laat ik het niet zo snel zien.

Alsnog een redelijk lang bericht

Maar ik hou vol. Zoals ik gisteren zei. " Als ik besef dat het niet slechter kan, dan kan het alleen maar beter"

Een voorbeeld van een fout beeld dat ik kan schetsen. Ik kan 100 smileys neerzetten met

100 positieve smiley's en ondertussen zit ik bloed-serieus te typen. Heb ook vaak het idee dat mensen een fout beeld hebben van mij, niet alleen de mensen die mij zien als dorpsgek die vreemde berichten schrijft maar ook de mensen die mij zien als vrolijk persoon of als zo'n persoon.

Op internet is het moeilijk om een waar beeld van jezelf te laten zien. Mensen kunnen een oordeel vellen over hoe je bent hier, maar het kan een volledige plank mis geslagen zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-02-2007 20:42:04 ]
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:41:44 #6
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46272524
k dromenvanger..ja van dat bed had ik meegekregen..ga je zeker lekker op liggen straks..hmm..wat zul jij pitten jongen

heel veel succes met de andere zaken..

ik heb een paar uur geleden al een dutje gedaan. volgens mij heb ik een keelontsteking/verkoudheid oid ik weet het niet precies ik ga zo eerst een legging doen voor erodome en daarna gewoon in bed liggen en proberen dmv een bepaalde ademhaling mijn lijf te zuiveren want ik heb het idee dat er ergens een bacterie zit..af en toe vind ik het heerlijk om gewoon te gaan liggen, mijn ogen dicht te doen en te fantaseren wat er op me afkomt of om gewoon eens simpelweg te ademen zonder verplichtingen..
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:43:12 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46272583
Even slapen inderdaad Neo

Ik heb een trance cd liggen boven op de slaapkamer, wie weet gebruik ik die binnenkort weer een keer op mijn nieuwe bed. Geen trance cd in de zin van muziek maar hoe je je lichaam moet zuiveren door je lichaam met een buis aan te sluiten op de aarde, heb daar al een topic over geopend lang geleden. Jezelf in een cocon plaatsen ook.

Ik vind in het donker liggen altijd prettig. Even geen ballast voor de ogen. Mijn ogen komen tot rust in het donker
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:44:07 #8
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46272624
hoi sararaats k dat lijkt me leuk..voor je..

ik zou wel willen dat ik nog een oma had..

is dat hetzelfde als een grootmoeder?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:45:49 #9
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46272706
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb een trance cd liggen boven op de slaapkamer.
volgens mij hadden we het daar even over een tijdje geleden..
(van dat schip enzo)

das kewl iid.. ik zou nou wel een sprookjes verteller op een bandje willen aanhoren met zo'n joekel van een koptelefoon op een heel mysterieus sprookje..
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:46:26 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46272736
Beterschap Neo

Vicks keel-pastilles helpen niet?

Alleen adem haling? Is dat genoeg?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:47:59 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46272825
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef Normalneo het volgende:

[..]

volgens mij hadden we het daar even over een tijdje geleden..
(van dat schip enzo)

das kewl iid.. ik zou nou wel een sprookjes verteller op een bandje willen aanhoren met zo'n joekel van een koptelefoon op een heel mysterieus sprookje..
En dat je dan in dat sprookje terecht komt

"Neo, je gaat een reis maken beste vriend. Je komt in het land van niemandsdal terecht, waar het allemaal onderste-boven staat. Je zult je ogen niet geloven Neo, maar hou je maar niet vast want vallen mag. Deze 59 uur durende trip gaat je laten zien wat je nog nooit gezien hebt".

In 30 minuten tijd het gevoel hebben dat je 1000 uur hebt liggen trippen.

Who needs a vacation anyway?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:54:15 #12
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46273150
hej dv ik probeer dmv "touch" en concentratie van mijn ziektes af te komen. Vaak ga ik erbij schrijven om hulp aan te wenden van iemand. Die zegt vervolgens dat ik even wat tijd moet vrijmaken...bijv. het licht uit moet doen en gewoon ontspannen moet gaan liggen en ademhalen, de plaats aanraken e.d.

maar als je het niet heel erg vind ga ik nu even aan de slag met Erodome.. ik spreek je vast weer snel en slaap lekker voor straks
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:04:45 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46273702
Tot straks

Healing bij jezelf toepassen doe je dus

Ik doe dat als ik buikpijn heb. Zodra ik last heb van mijn maag leg ik mijn hand als een automatisme op mijn buik en dan trekt de pijn weg. Ook bij hoofdpijn helpt dat.

Keelpijn heb ik zelden.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:50:17 #14
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46276096
ja heel veel mensen raken bijv. ook uit "automatisme" al plekken aan om de pijn te verzachten. Van nature zie je iemand naar een bepaalde plek "grijpen" als deze geraakt word. Als ik dan naar de oorsprong ga kijken zie ik geen reflex, maar een supersnelle manier om een "pijn" te localiseren en indien mogelijk zo snel mogelijk te verminderen..persoonlijk ben ik er bewust mee bezig om bepaalde ziektes bij mezelf te localiseren en aan-te-raken en volledige healing uit te voeren op mezelf. Ik beoefen niet echt meditatie-technieken maar heb wel een heel goed boek wat ik als leidraad gebruik. Ik mis af en toe wel het geduld om het heel erg lang te doen..dat is wel jammer, maar komt ook omdat de ademhaling door mijn neus vaak niet helemaal lekker loopt..(zit vaak "verstopt")
pi_46286924
ow... zitten jullie hier!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 14 februari 2007 @ 07:42:25 #16
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46286935
hej goedemorgen..knappen ze al op vampier?
pi_46287029
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 07:42 schreef Normalneo het volgende:
hej goedemorgen..knappen ze al op vampier?
Beetje
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:13:19 #18
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46287189
is een griep ofzo wat ze hebben? weet ik ut..
pi_46288685
mogguh allemaal
pi_46290054
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:59 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
Hoes jij vandaag?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_46291415
helleuh

m'n zus bevalt vanmiddag al
Werewolf
pi_46291519
Damn dit topic trekt aan ... zou het door de pic in de OP komen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_46291893
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoes jij vandaag?
Gaat wel oke thank you! en hoe is you?
pi_46291901
ow en saraats spannend en gefeli!
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:55:28 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46293276
Goede morgen

Lekker geslapen op het nieuwe bed

Alleen mijn dromen kan ik niet meer herinneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')