yup.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarvan het bekend is, bedoel je?
Het was leuker geweest als er één van de CU was geweest, inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
yup.
bizar dat ze alletwee van het CDA komen.![]()
Celibaat noemen ze dat, dat is om te voorkomen dat ze zich als knijnen vermenigvuldigen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
yup.
bizar dat ze alletwee van het CDA komen.![]()
Wou het net zeggen. Tweede lesbiënne na Ien Dales? Of vergeet ik iemand?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef zakjapannertje het volgende:
en Gerda Verburg dan?
Camiel Eurlings.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef purmernoord het volgende:
hoe heet dat lekkere ding?
en Ien Dales viel nou ook niet echt op het andere geslachtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef zakjapannertje het volgende:
en Gerda Verburg dan?
Ja precies.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef PJORourke het volgende:
Volgens mij is ie hetero.
Vind ik wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef Lemmeb het volgende:
Boeiend.
En bovendien volstrekte kolder.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef Lemmeb het volgende:
Boeiend.
volgens mij ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef PJORourke het volgende:
Vrouwen tellen niet, geloof ik. In ieder geval niet bij Genverbranderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Ien Dales viel nou ook niet echt op het andere geslacht
Dat zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Een katholieke Limburger uit 1973 die ongehuwd is... wel verdacht natuurlijk.
Dat ook blijkbaar.quote:
Ien Dales stond boven zulke dingen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ien Dales was niet openlijk homoseksueel toch? Publiek geheim ofzo...
Blijkbaar, maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik doelde op Dales, die blijkbaar voor nul telt. Dat zou je bij d'r leven toch nooit gedacht hebben..quote:
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik doelde op Dales, die blijkbaar voor nul telt. Dat zou je bij d'r leven toch nooit gedacht hebben..
Het ging om OPENLIJK.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef Malahide het volgende:
Precies. Sinds wanneer zijn lesbo's niet meer homoseksueel? Ien verdient alle lof. Bovendien mijn oude burgemeester. Dat waren nog eens leuke tijden, leuker dan met Guusje ter Horst.
Wat een vrouwquote:
Jep. Ien was bruut. Ik mag dat wel, al zou ik er absoluut niet mee in bed willen liggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een vrouw. Een tank met hersens.
Iemand die niet wist dat Dales homo was, heeft 't d'r niet durven vragen. Ze was niet stiekem getrouwd met een vent, en dan op parkeerplaatsen rommelen met meisjes of zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het ging om OPENLIJK.
Waarschijnlijk zijn er al eeuwenlang kasthomo's minister geweest.
Ze was vast heel lief in bed. Ik ben dan weer geen homo, dus ik voel me d'r ook niet echt tot aangetrokken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Ien was bruut. Ik mag dat wel, al zou ik er absoluut niet mee in bed willen liggen.
nooit geweten dat hij homo is idd. Ik zie hem nog zo voor me dat hij bij buitenhof heel krampachtig doet of hij vrouwen leuk vind. Ik heb nooit geweten dat het is verranderd. Of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je haar iets niet durfde te vragen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef sigme het volgende:
Iemand die niet wist dat Dales homo was, heeft 't d'r niet durven vragen. Ze was niet stiekem getrouwd met een vent, en dan op parkeerplaatsen rommelen met meisjes of zo.
Bange mannenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je haar iets niet durfde te vragen.
Mwah, als je cum laude bent afgestudeerd, gemeenteraadslid bent geweest, Tweede Kamerlid bent geweest en de leider van de Europese fractie van het CDA bent geweest, heb je behoorlijk wat in je mars op je 33ste.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het schokkender dat iemand van 33 minister kan worden in dit land.
Bang voor Ien Dales, ja ik denk het wel.quote:
En op het moment al helemaal niet..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Ien was bruut. Ik mag dat wel, al zou ik er absoluut niet mee in bed willen liggen.
Maar ervaring in het echte leven helaas nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, als je cum laude bent afgestudeerd, gemeenteraadslid bent geweest, Tweede Kamerlid bent geweest en de leider van de Europese fractie van het CDA bent geweest, heb je behoorlijk wat in je mars op je 33ste.
Ik vind tussen het cda en pvda wel grote verschillen zitten qua persoon. Plasterk bijvoorbeeld is toch heel anders qua denken dan veel cda'ers. er hadden ook behoudendere pvda'ers kunnen worden gekozen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef zakjapannertje het volgende:
overigens, hij was bij de CDA wel 1 van de velen die tegen het homohuwelijk had gestemd http://www.emancipatie.nl(...)26672/HAN7151A08.pdf
Mja, dat vind ik zulke onzin. Net of je een betere minister wordt als je eerst een paar jaar bij Shell ofzo hebt gewerkt. Als (goede) politicus heb je dagelijks ervaring met het 'echte' leven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Maar ervaring in het echte leven helaas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |