Beetje voorspelbaar en op niks gebaseerd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Vrij eensgezind...
Het topic vraagt ook om een gok te doen....Een gok is meestal maar op weinig gebaseerdquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje voorspelbaar en op niks gebaseerd.
Ik hoop het niet, lijkt me een erg geschikte man op Onderwijsquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:45 schreef SCH het volgende:
Het is Plasterk met 1 s
En die gaat echt niet zomaar weg.
Zijn levensovertuiging gaat echt geen problemen opleveren. Pas als hij een voorstel doet tot het afschaffen van het bijzonder onderwijs. Plasterk is echt wel zo slim om in te schatten dat dat politieke zelfmoord is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef SwiffMeister het volgende:
denk plasterk.
Blijkbaar is hij overtuigd (lees: hardnekkig) atheist (ken hem verder niet)
Opzich niets mis mee, ben ik zelf ook, maar lijkt me niet handig als je samen moet werken met 2 chrislelelijke partijen.
Lijkt mij bijzonder ongeschikt........Hij past om te beginnen niet echt in dit kabinet met deze mensen.....Lijkt mij een geweldige ruziezoekende risicofactor.......quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, lijkt me een erg geschikte man op Onderwijs.
Nee hoor. Hij is een doorgewinterde politicus die precies weet wat ie wil.....Volgens mij een ijzersterke bestuurder die iedereen zal overtuigen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:05 schreef Pool het volgende:
Ik denk Van Middelkoop. Die komt bij defensie vast voor morele dilemma's te staan, waarna hij onverwacht snel zal besluiten om op te stappen, daarbij zijn eigen geweten zuiverend.
Lijken in de kast bedoel jequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:09 schreef Puzzelaar het volgende:
Hirsch Ballin. Gewoon vanwege z'n portefeuille.
Plasterk heeft de Pechtold-factor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij bijzonder ongeschikt........Hij past om te beginnen niet echt in dit kabinet met deze mensen.....Lijkt mij een geweldige ruziezoekende risicofactor.......
Hij is ene volbloed wetenschapper, ik zie hem geen onderhanlingen voeren rondt onderwerpen als havo, vmbo...Volgens mij raakt hij zo gefrustreerd en binnne de kortste keren zielsongelukkig.........
Ja, en dat was dit jaar niet het geval dan? Meneer zit er gewoon nog steeds. Het is toch geen nieuwe fenomeen, dus waarom verwachten dat ie daarom dit jaar aftreedt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:11 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Nee. Er zal vast wel weer wat mis gaan met een TBS'er het komende jaar.
Als er iemand niet opstaat dasn is Bos hetwel....Die zal net zo lang draaien dat ie steeds wegkomt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Speculeer hier op de eerste kabinetscrisis
Verder denk ik Bos.
Ja, dat klopt ja....Bijzonder is dat hij op deze post is teruggekomen.....Vind je dat ook?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:14 schreef freako het volgende:
[..]
Hirsch Ballin is al eens eerder afgetreden als minister van Justitie, door de IRT-affaire.
Nee vind ik niet.....Plassterk heeft iets te melden, Pechtold had/heeft niets te melden........quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:10 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Plasterk heeft de Pechtold-factor.
Guusje ter Horst en Aboutaleb wegens strafbladen en dubieuze schemerpraktijken dan maar. Al denk ik dat Bos ook een goede dramaqueen is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als er iemand niet opstaat dasn is Bos hetwel....Die zal net zo lang draaien dat ie steeds wegkomt...
En je kunt er vanuit gaan dat als Bos opstapt, het kabinet valt. Alleen Bos die opstapt, gaat neit gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als er iemand niet opstaat dasn is Bos hetwel....Die zal net zo lang draaien dat ie steeds wegkomt...
Dat betwijfel ik ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is een doorgewinterde politicus die precies weet wat ie wil.....Volgens mij een ijzersterke bestuurder die iedereen zal overtuigen...
Ja, idd wel een departemant met vele duivelse dillema's , daar heb je wel gelijk in......Maar ik denk dat hij het beter gaat doen als Kamp...Ik sla Van Middelkoop veel hoger aan....quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ook niet.Ik ben alleen bang dat het iemand is, die niet goed tussen twee kwaden kan kiezen. Iets dat toch elke kabinetsperiode wel een keer voorkomt bij defensie.
Idd. Als een vice premier opstaat dan moet er wel iets aan de hand zijn.........Ik geloof dat Bos wel een geslepen politicus is die zich overal wel weet uit te redden.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En je kunt er vanuit gaan dat als Bos opstapt, het kabinet valt. Alleen Bos die opstapt, gaat neit gebeuren denk ik.
Ja? Waarom denk je dat zij een controversieel verleden hebben?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Guusje ter Horst en Aboutaleb wegens strafbladen en dubieuze schemerpraktijken dan maar.
Drama is leuk voor een journalitiek Nederland......Smullen toch?quote:Al denk ik dat Bos ook een goede dramaqueen is.
... zeggen we achteraf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pechtold had/heeft niets te melden........
bij balkenende weet je dat ook niet ... daar lijken wel vaker de normale politieke regels wat anders te gelden..quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Idd. Als een vice premier opstaat dan moet er wel iets aan de hand zijn.........
Nee, staats, nou en? Ik zie vooraf geen mislukkelingen, ben wel benieuwd of Donner zich kan vinden op SZ.quote:
Als Rouvoet zou vreemdgaan is het dag CU met de volgende verkiezingenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef KroJo het volgende:
[..]
bij balkenende weet je dat ook niet ... daar lijken wel vaker de normale politieke regels wat anders te gelden..
daar is ale ens een vice-premier ten val gebracht, zonder zelfs dat zijn eigen partij daaraan consequenties verbond.
Overigens zou ik ook wel benieuwd zijn wat de nederlandse pers zou doen als deze kennis ervan zouden krijgen ervan dat bv een minister als Rouvoet een buitenechtelijke affaire zou hebben ...
Tot nu toe heeft de nederlandse pers nog nooit de durf gehad over zulke persoonlijke zaken te berichten, zelfs niet wanneer het heel openlijk gebeurde en zelfs niet wanneer het ging om mogelijk politiek gevoelige banden (zoals een minister die een fractiewoordvoerder van zijn eigen beleidsterrein tussen de lakens had)
dat klopt.....die man die teert puur op flair. Vind hem inhoudelijk zwak te noemen.....quote:
Maar achteraf kijk je een koe altijd in haar reet....quote:Van te voren kon je dat niet weten.
Ik denk dat D66 hem een beetje wilde doen laten lijken op het kanon Hans Wijers...destijds...quote:Toen kende je Pechtold alleen als burgemeester van Wageningen, die kritiek had op de algemene legitimatieplicht.
Zou goed kunnen inderdaad. Er zullen de komende jaren nog wel wat martelincidenten boven water komen en dan is het of keihard ingrijpen of opstappen voor hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:05 schreef Pool het volgende:
Ik denk Van Middelkoop. Die komt bij defensie vast voor morele dilemma's te staan, waarna hij onverwacht snel zal besluiten om op te stappen, daarbij zijn eigen geweten zuiverend.
Plasterk is op Lowlands als spreker geweest. In hetzelfe jaar als Lubbers geloof ik. Hij kan erg goed spreken, heeft een duidelijke visie, maar is iemand die redeneert vanuit argumenten en bewijzen. Van der Hoeven vond ID wel interrissant van Cees Dekker had er mooi over verteld, daar wordt je toch ook niet vorlijk van?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij bijzonder ongeschikt........Hij past om te beginnen niet echt in dit kabinet met deze mensen.....Lijkt mij een geweldige ruziezoekende risicofactor.......
Hij is ene volbloed wetenschapper, ik zie hem geen onderhanlingen voeren rondt onderwerpen als havo, vmbo...Volgens mij raakt hij zo gefrustreerd en binnne de kortste keren zielsongelukkig.........
Hardnekkig misverstand? Het wordt over het algemeen beaamd, ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
Plasterk. Het blijft een hardnekkig misverstand dat een goede (?) collumnist ook een goed minister/politicus is.
Of het gebrek eraanquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
het crisismanagement van de minister-president.
Hetzelfde inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef knnth het volgende:
Ik hoop het. Niet mijn partij, niet mijn persoon, maar stabiliteit zou erg welkom zijn.
Dat is wel een goeie, kijken wat die met godsdienst gaat doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:24 schreef steekbal het volgende:
Pasterk gaat bewijzen dat god niet bestaat, CU heft zichzelf op. Wg meerderheid.
Het zou heel mooi zijn als Balkenende op dit terrein heeft bijgeleerd. Ik mag hopen dat hij nu sneller als de brandweer ingrijpt bij smeulende binnenbrandjes in het kabinet en niet pas gaat blussen als de vlammen uit het dak slaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef knnth het volgende:
Ik hoop het. Niet mijn partij, niet mijn persoon, maar stabiliteit zou erg welkom zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |