Ook al gebeurt dat bijna nooitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef warchaser44 het volgende:
wel bij mafia kan je zonder brandstof zitten
zonder benzine? volgens mij raken alleen je banden op, maar je benzine toch nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef dekkered het volgende:
Gran Turismo natuurlijk!!!!
1 en 2 weet ik niet 3 en 4 wel
echt wel als je endureance race's hebt inidergeval welquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
zonder benzine? volgens mij raken alleen je banden op, maar je benzine toch niet
Volgens mij gaat alleen je motorolie op..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
zonder benzine? volgens mij raken alleen je banden op, maar je benzine toch niet
Ik heb hier nog een MSX2 staan, die ik zo nu en dan nog aanzet om ff classics te spelen en heb zelf een dubbel cd, die bij het laatste grootschalige nederlandstalige MSX magazine weggeven werd, waarop oa alle disk en rom images van Konami staan(nee niet illegaal, ze hebben er indertijd toestemming voor gevraagd en gekregen wat opzich wel tof was van zo'n dev als Konami).quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, vooral op de MSX waren ze geniaal bezig. Zo'n simpele machine, maar zulke coole en ook (voor die tijd) mooie spellen.
En op de PSP komt het prima tot zijn recht. is 3 keer 10 oude spellen van Tennis tot Salamander
.
OOK JE BENZINE!!!! (Is het nou echt zo moeilijk om te luisteren?)quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij gaat alleen je motorolie op..
In GT3 iig niet, is dat veranderd in 4?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
OOK JE BENZINE!!!! (Is het nou echt zo moeilijk om te luisteren?)
GT3 ook dat weet ik zeker en GT4 ook jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef seto het volgende:
[..]
In GT3 iig niet, is dat veranderd in 4?
ik twijfel ook bij de endurance races van gt3 hoor dekkerdjequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
GT3 ook dat weet ik zeker en GT4 ook ja
mijn jeugdquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:34 schreef zatoichi het volgende:
(Lunar) Lander:
[afbeelding]
Eerst proberen een salto te maken voor je raketje goed te laten landen. Met mooie 'An der Schönen Blauen Donau' in XT bliepjes. Veel gespeeld als jochie van 8.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |