Hij is net herbenoemd als burgemeester van Amsterdam. Die zit daar gewoon nog een termijn van 6 jaar uit, en dan is ie 65. Ik denk dat ie dan met pensioen gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Lemmeb het volgende:
Valt me nog mee dat Job niet weer moest komen opdraven.
Dat komt door de "partij politieke" benoeming van Verhagen. Die moest beloond worden voor vier jaar fractie voorzitterschap.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:17 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand enig idee waarom Bot niet meer meedoet?
Mwah, Donner hadden ze er om politiek-tactische redenen best uit kunnen laten. Die hebben ze volgens mij echt vanwege zijn vakmanschap en integriteit uitgekozen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is niet vreemd dat de partijen kiezen voor veel *interne politici*, maar het gaat mij vooral om Verhagen, Van der Hoeven en Donner, waarvoor een plaatsje is gezocht omdat ze partijprominenten zijn.
Ik had Donner graag een tijd als Kamerlid gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Mwah, Donner hadden ze er om politiek-tactische redenen best uit kunnen laten. Die hebben ze volgens mij echt vanwege zijn vakmanschap en integriteit uitgekozen.
Vooral van der Hoeven is erg populair bij een deel van de CDA-achterban, en daarom was het om tactische redenen waarschijnlijk te gevoelig voor het CDA om haar buiten het kabinet te laten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is niet vreemd dat de partijen kiezen voor veel *interne politici*, maar het gaat mij vooral om Verhagen, Van der Hoeven en Donner, waarvoor een plaatsje is gezocht omdat ze partijprominenten zijn.
Welk deel? Limburgers? Die hebben Verhagen en Eurlings al.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral van der Hoeven is erg populair bij een deel van de CDA-achterban,
En bij de bejaarden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:03 schreef freako het volgende:
[..]
Welk deel? Limburgers? Die hebben Verhagen en Eurlings al..
Van der Hoeven is de koningin van katholiek, traditioneel Maastricht. Buiten Maastricht is haar populariteit al heel wat minder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef Reya het volgende:
Vooral van der Hoeven is erg populair bij een deel van de CDA-achterban, en daarom was het om tactische redenen waarschijnlijk te gevoelig voor het CDA om haar buiten het kabinet te laten.
Inderdaad. CDA heeft kansen laten liggen om goede mensen zoals Leers of Doekle Terpstra niet te kiezen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef knnth het volgende:
Kan ze dan niet ruilen met Leers? Die zou ik wel graag in Den Haag zien ...
Zijn ze wel beschikbaar dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad. CDA heeft kansen laten liggen om goede mensen zoals Leers of Doekle Terpstra niet te kiezen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef dik_voormekaar het volgende:
[..]
Dat komt door de ellebogen van Verhagen.
Hier kan ie ook welquote:
Verhagen moest minister worden en mocht zelf een ministerie uitkiezen van Balkenende. Dat is BuZa geworden. Hij (Maxime) kwam op TV ookal totaal niet uit z'n woorden op de vraag waarom Bot niet meer minister van BuZa werd ondanks z'n goede prestaties.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:17 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand enig idee waarom Bot niet meer meedoet?
Terpstra wel volgens mij maar die ligt niet zo goed bij de partijtop en aangezien de hele partijtop in het kabinet gaat zitten is dat geen goede keuzequote:
Ik vind het een schande dat het cda zo met zijn mensen omgaan. de bevolkingwordt ook niet serieus genomen. Hoe goed iemand ook is, wij kiezen wel even wie minister wordt. de partijtop dus. Bot zat daar niet in en verhagen moet beloond worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verhagen moest minister worden en mocht zelf een ministerie uitkiezen van Balkenende. Dat is BuZa geworden. Hij (Maxime) kwam op TV ookal totaal niet uit z'n woorden op de vraag waarom Bot niet meer minister van BuZa werd ondanks z'n goede prestaties.
Ardenne is ook wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat het cda zo met zijn mensen omgaan. de bevolkingwordt ook niet serieus genomen. Hoe goed iemand ook is, wij kiezen wel even wie minister wordt. de partijtop dus. Bot zat daar niet in en verhagen moet beloond worden.
geloofwaardigheid cda.....weg
Met de premier en de 2 vice premiers en de belangrijkste overige minister (Donner) blijven er zat spruitjes over.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef Ludger het volgende:
Al met al trouwens een gevariëerd gezelschap, 3 roomse limburgjjjjers (Eurlings, Verhoeven,Verhagen) wellicht om het CU geen stemmen te laten opleveren in Limburg? Dan een moslim, en een lesbiënne, een wetenschappelijke atheïst.. Hoezo spruitjeslucht en Vu-kabinet?
CDA-praktijken, jaar tot half jaar voor de verkiezingen weer even inlikken bij je toch al hondstrouwe achterban, en daarna op oude voet verder. Werkt altijd, behalve als je engnek Brinkman partijleider maakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat het cda zo met zijn mensen omgaan. de bevolkingwordt ook niet serieus genomen.
En de PvdA doet dat niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat het cda zo met zijn mensen omgaan. de bevolkingwordt ook niet serieus genomen. Hoe goed iemand ook is, wij kiezen wel even wie minister wordt. de partijtop dus. Bot zat daar niet in en verhagen moet beloond worden.
geloofwaardigheid cda.....weg
Ik zie geen PvdA'er uit Paars behalve Bos zelf..quote:
Zoals iemand anders al zei: er zijn maar 2 buitenstaanders tussen de PvdA-bewindslieden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Ludger het volgende:
[..]
Ik zie geen PvdA'er uit Paars behalve Bos zelf..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |