Geloof me, als je in een full contact straatgevecht komt met meer dan één tegenstander, kom je het beste weg met krav maga of MMA, je hebt echt geen kans om meneer op zijn drukpunten te gaan duwenquote:
dank U ik zit ook niet op laffe valse rotstreken te wachtenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Toe maar, nu ook nog bold-tags gebruiken
Je wilt met deze kloon echt net zo lang doorgaan tot iemand zegt "nou je zit op de goede hoogte voor een klap in je noten" he ?
Nou, ik ga je dat plezier in ieder geval niet gunnen, probeer het nog maar een paar keer.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Geloof me, als je in een full contact straatgevecht komt met meer dan één tegenstander, kom je het beste weg met krav maga of MMA, je hebt echt geen kans om meneer op zijn drukpunten te gaan duwen
Geen takedown defense dus naar de grond en dan hop in een verwurging. Kan je nog zo groot zijn en goed kunnen stoten als je op de grond niks kan slaap je vanzelfquote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
doordat ik 2m18 ben steek ik vaak meer dan een halve meter boven iemand uit
en ik doe 9 jaar lang aan boxen.!
da's toch kansloos.? hoe kan zo'n ventje nou tegen mij op hahahaha
Ik denk dat je het best weg komt met fatsoenlijke hardloopschoenen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Geloof me, als je in een full contact straatgevecht komt met meer dan één tegenstander, kom je het beste weg met krav maga of MMA, je hebt echt geen kans om meneer op zijn drukpunten te gaan duwen
Dit dus. Denk dat tenzij je echt iets heel goed kan en je de ander heel goed kan inschatten je vaak beter weg kan lopen / rennen dan rare vechttrucjes uit te proberen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best weg komt met fatsoenlijke hardloopschoenen.
zolang je mij niet goed en doeltreffend kan raken loop ik nergens voor weg.!!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best weg komt met fatsoenlijke hardloopschoenen.
Ja, want strafrechterlijk vervolgd worden omdat je iemand lens slaat is verstandig.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
zolang je mij niet goed en doeltreffend kan raken loop ik nergens voor weg.!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
voordeel van mij is dat ik minder hoef te beschermen want boven mijn schouders komt bijna niemand uit.!!
ik ben gespierd en getraind, vooral mijn benen, eerste doelwit wegens mijn lengte, die grappen ken ik al van het eerste uur....
zo'n ventje van bijvoorbeeld 1 meter 60 is natuurlijk bij voorbaat al kansloos tegen mij
Dat is nou een mooi voorbeeld van een door testosteron opgewekt probleempje dat natuurlijke selectie op termijn nog wel eens weg kon filteren.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
voordeel van mij is dat ik minder hoef te beschermen want boven mijn schouders komt bijna niemand uit.!!
ik ben gespierd en getraind, vooral mijn benen, eerste doelwit wegens mijn lengte, die grappen ken ik al van het eerste uur....
zo'n ventje van bijvoorbeeld 1 meter 60 is natuurlijk bij voorbaat al kansloos tegen mij
alleen lafaards gebruiken wapens en voordat een SMURFJE bij mijn hoofd kom...............hahahahahahaquote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef guapo het volgende:
[..]
Pfffff een klap met een ijzeren staaf tegen je hoofd =
Ik herhaal mijn vorige stelling.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
alleen lafaards gebruiken wapens en voordat een SMURFJE bij mijn hoofd kom...............hahahahahaha
stel; jij bent 1 meter 60 en wij staan tegenover elkaar, klaar voor gevecht.....quote:Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nou een mooi voorbeeld van een door testosteron opgewekt probleempje dat natuurlijke selectie op termijn nog wel eens weg kon filteren.
In een straatgevecht is alles geoorloofd. Het is de keuze jij of ik. Nou dan tik ik liever iemand op z'n hoofd met een ijzeren staaf/baksteen/asbak/wat er ook maar voorhanden is dan dat ik zelf een paar klappen krijg.lquote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
alleen lafaards gebruiken wapens en voordat een SMURFJE bij mijn hoofd kom...............hahahahahaha
Ook al was ik twee meter tien, aan jouw hersens valt zo te zien überhaupt weinig te beschadigen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:28 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
stel; jij bent 1 meter 60 en wij staan tegenover elkaar, klaar voor gevecht.....
jij krijgt de erste stoten natuurlijk recht op Uwe bakkes....
hoe zal je mij proberen pijn te doen voor zover je bij me kan komen natuurlijk
knap als je bij m'n hoofd 2,18 meter hoog. kan komen hahahaquote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef fathank het volgende:
[..]
In een straatgevecht is alles geoorloofd. Het is de keuze jij of ik. Nou dan tik ik liever iemand op z'n hoofd met een ijzeren staaf/baksteen/asbak/wat er ook maar voorhanden is dan dat ik zelf een paar klappen krijg.l
ok dan een stukje lager. Wat doen je knieen als er een ijzeren staaf tegen ze aan wordt geslagen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
knap als je bij m'n hoofd 2,18 meter hoog. kan komen hahaha
jij zal klappen krijgen hahaha
David vs Goliathquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef guapo het volgende:
Trouwens het is allemaal zo simpel. Ik doe mijn riem af en sla je ermee om je nek. Donder op gek, je legt het echt af tegen de ijzeren gesp van mijn riem.
opzij springen en jij slaat mis, dan pak ik dat ijzer af en gooi dat weg en heb jij geen wapen of iets meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef guapo het volgende:
[..]
ok dan een stukje lager. Wat doen je knieen als er een ijzeren staaf tegen ze aan wordt geslagen?
En als iemand anders een kogel door je hoofd schiet? Wie lacht er dan het laatst?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
opzij springen en jij slaat mis, dan pak ik dat ijzer af en gooi dat weg en heb jij geen wapen of iets meer.
dan pak ik je haren vast zodat je niet meer weg kan lopen en kan ik rustig op je bakkes timmeren....
lastig om mij doeltreffend te raken hé hahahaha SMURFJE
Jij denkt echt dat je een kruising bent van Rocky Balboa, Jean-Claude van Damme en Dennis van de Geest of niet?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
opzij springen en jij slaat mis, dan pak ik dat ijzer af en gooi dat weg en heb jij geen wapen of iets meer.
dan pak ik je haren vast zodat je niet meer weg kan lopen en kan ik rustig op je bakkes timmeren....
Ik wist niet dat je zomaar mag internetten in het Pieter Baan centrumquote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
en als ik met een TANK kom aanrijden................quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef guapo het volgende:
[..]
En als iemand anders een kogel door je hoofd schiet? Wie lacht er dan het laatst?
je vieze homo-legging omlaag trekkenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
en als ik met een TANK kom aanrijden................
vertel eens wat je tegen mij kan beginnen ZONDER wapens,??
ja, op straat zijn er geen regels en alles mag want het is geen sport,
stel dat je GEEN wapen(s) voor handen heb.!!
Dan zal ik KIJK DAAR!! DAAR LOOPT BRUCE LEE!!! roepen. Aangezien jij daar 100% zeker in zal trappen zou ik je vol tegen je knieschijf trappen waardoor je ter aarde zult storten ten gevolge van gescheurde kniebanden.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
en als ik met een TANK kom aanrijden................
ja, op straat zijn er geen regels en alles mag want het is geen sport,
stel dat je GEEN wapen(s) voor handen heb.!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
je vieze homo-legging omlaag trekken
[ afbeelding ]
belangstelling voor een of andere gestoorde kneus die in een legging op internet gaat staan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
krijg je de kans niet voor
jij schijnt nogal belangstelling te hebben.??
![]()
ga ik je echt teleur stellen
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan zal ik KIJK DAAR!! DAAR LOOPT BRUCE LEE!!! roepen. Aangezien jij daar 100% zeker in zal trappen zou ik je vol tegen je knieschijf trappen waardoor je ter aarde zult storten ten gevolge van gescheurde kniebanden.
Hoe komt het toch dat iedereen jou in elkaar wil slaan? Loop je soms met die legging over straat?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
ik weet hoe ik mijn knieën en enkel ongeschonden moet houden
dat probeerd iedereen al vanaf het eerste uur en ook mijn knieën zitten hoger dan gemiddeld
heb ik wéér een voordeel
die broek is ideaal om te sporten en niet om in een restaurant ofzo uit te gaanquote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
belangstelling voor een of andere gestoorde kneus die in een legging op internet gaat staan?
wat een smeerlap ben jij.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
die broek is ideaal om te sporten voor lul te staan en niet om in een restaurant ofzo uit te gaan
verder valt er niks byzonder aan te zien
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
LongTallErnie![]()
![]()
Volgens mij lig je sneller op de grond dan je denkt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef LongTallErnie het volgende:
geef eerst eens antwoord op:
hoe moet een man van 1 meter 60 mij (ZONDER wapens) doeltreffend raken om mij uit te schakelen.??
ik ben trot op Ajax vandaar mijn Ajax-shirt en die broek is voor de sport en valt niks vreemds aan te zien
Nee joh, hij ontwijkt ook ijzeren staven, pakt ze af om je vervolgens een pak rammel te geven. Hij kan alles. Hij is de natuurlijke opvolger van Arnold Schwarzenegger.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
GVR, denk ook eens aan het feit dat jij de draaicirkel van een vrachtwagen zal hebben, en iemand van 1.60 zal zeer wendbaar zijn.
ho ho.!!! dan moet je ze eerst goed weten te raken....quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]waarom vraag je dat zovaak?
Een snoeiharde stoot in je ballen.
Ik ben ook niet klein, maar ik heb ook eens een ijzeren staaf net niet kunnen ontwijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee joh, hij ontwijkt ook ijzeren staven, pakt ze af om je vervolgens een pak rammel te geven. Hij kan alles. Hij is de natuurlijke opvolger van Arnold Schwarzenegger.
Ja, jongequote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
ho ho.!!! dan moet je ze eerst goed weten te raken....
en de eerste de beste die mij DáT flikt knijp ik gelijk zijn strot dicht totdat ie eruit ziet als een wokkel.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |