Da's correct.quote:
en toch gaat het weg?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's correct.
Maar als ze geen DRM (Fairplay dus) zouden toepassen zouden ze de muziek niet kunnen/mogen verkopen.
Nee Steve Jobs heeft gezegd dat drm geen haalbare kaart is en afgeschaft moet worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en toch gaat het weg?stoppen ze dan met muziek verkopen?
En dit is juist wat ze af willen schaffen, wel verkopen, zonder restricties... Omdat ze blijkbaar vinden dat deze restricties toch niet werken...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's correct.
Maar als ze geen DRM (Fairplay dus) zouden toepassen zouden ze de muziek niet kunnen/mogen verkopen.
Store? What store?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan nog gratis één nummer downloaden in de store
Het gaat (hopelijk) weg... maar ALLEEN met toestemming van de labels.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het weg gaat is dan ook maar zeer de vraag. Steve Jobs heeft zijn bekende brief geschreven waarin hij vraagt of het weg kan, maar niet zegt dat het weg gaat. Ik denk ook dat het vooral een reactie is op de stappen van de consumentenorganisaties in Europa.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inderdaad. Behalve dat ze het geïmplementeerd hebben en hun business er mee draait.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:19 schreef ChOas het volgende:
Maar nogmaals het hele concept van DRM heeft niets met Apple te maken.
EMI lijkt dat te overwegen. (bron), maar de andere vier grote labels houden nog strak vast aan het bestaande model.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het gaat (hopelijk) weg... maar ALLEEN met toestemming van de labels.
moesten implementeren om sowieso die business te kunnen draaienquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad. Behalve dat ze het geïmplementeerd hebben en hun business er mee draait.
Ik heb het topic gelezen, daarom moet ik lachen. Licenses die backward compatible zijn.. Ik hoef niet te dokken voor mijn OS, dat is nou net de grap.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het zuigt keihard.. Apple is echt zoveel beter qua licenties. Of heb je het topic OOK niet gelezen???
nee, en je hebt ook geen recht op supportquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen, daarom moet ik lachen. Licenses die backward compatible zijn.. Ik hoef niet te dokken voor mijn OS, dat is nou net de grap.
Als bedrijf zorg je dat je corporate licenses hebt, als bedrijf zorg je dat je de juiste hardware en het juiste OS koopt. Dan ga je niet Vista kopen omdat de boer het heeft, dan ga je in gesprek met je leverancier en zeg je: Ik wil XP en niks meer en niks minder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:29 schreef HeatWave het volgende:
nee, en je hebt ook geen recht op support.
"Ja, dat heb IK niet nodig" hoor ik je zeggen.
Ja, dat gaat lekker op voor bedrijven he?
Die is wel grappig jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Danny het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-cookies-prijs.html
Die link naar de veilige browser ook
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Danny het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-cookies-prijs.html
Die link naar de veilige browser ook
Ach, boos worden is natuurlijk ook overdreven, maar het is ook serieus raar om er op internet van uit te gaan dat een bezoeker een bepaald besturingssysteem gebruikt. Dat is geheel tegen de cross-platform geest van het internet in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:07 schreef dikkedorus het volgende:
Mensen die serieus boos worden omdat ze vinden dat er van wordt uitgegaan dat ze Windows draaien, en tja dat is ronduit een belediging voor sommige mensen.![]()
Daar gaat het imho niet om. Het punt is dat al die gasten vallen over een sarcastisch bedoeld grapje en ipv er de humor van inzien een off-topic discussie beginnen over IE vs FF en dus ook het feit dat IE niet cross-platform is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, boos worden is natuurlijk ook overdreven, maar het is ook serieus raar om er op internet van uit te gaan dat een bezoeker een bepaald besturingssysteem gebruikt. Dat is geheel tegen de cross-platform geest van het internet in.
Gelukkig doen ze dat ook zelden herkenbaar als grap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef Tijn het volgende:
Tweakers mogen geen grapjes maken.
We raken niet allemaal ons superuser password binnen een week kwijt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
...and stop being able to do anything useful
Zou de slogan moeten zijn..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
We raken niet allemaal ons superuser password binnen een week kwijt.
[..]
[..]
And stop spending money to do anything useful is dan een betere optie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
...and stop being able to do anything useful
Zou de slogan moeten zijn..
En weg geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:20 schreef theiz het volgende:
Werkelijk alles waar Windows op draait, draait het kut
Ik werk bij een bedrijf met 140.000 mensen in dienst en kan met systemen omgaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weg geloofwaardigheid.
De grootste bedrijven ter wereld draaien MS servers, MsSQL, Exchange, sharepoint. etc.
maar idd, het is overal kut, en niets werkt.
Leer eerst maar eens met systemen omgaan, kom over 10 jaar maar eens terug.
35 servers, werken allemaal als een zonnetjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:37 schreef theiz het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf met 140.000 mensen in dienst en kan met systemen omgaan.
En jij?![]()
Windows Fan boy met at-the-moment-argumentenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
35 servers, werken allemaal als een zonnetje. Oh, incl sun en Linux, en OSX clients.
.
psst, het is bijna 14:00, je moet weer richting Apple knielen voor je extremisten geloofquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Windows Fan boy met at-the-moment-argumenten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |