Precies, en zolang op deze manier het Vista topic, het MacBook topic, en andere algemene Apple of MS topics schoon kunnen blijven is iedereen tevreden, welk OS hij of zij ook gebruikt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, da's de hele lol natuurlijk ook. En het houdt het gezeur van Windows/Linux/Mac fans uit normale topics. Af en toe 's bashen is best aardig en bovendien zie je af en toe ook nog 's wat interessants langs komen.
Zolang het maar een goed OS isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies, en zolang op deze manier het Vista topic, het MacBook topic, en andere algemene Apple of MS topics schoon kunnen blijven is iedereen tevreden, welk OS hij of zij ook gebruikt.
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef slakkie het volgende:
TT, aangezien ik die van Tijn had gesloten (klikte eerder op deze....) Maar ik vond zijn titel wel leuker. Compromis dus (voor zover mogelijk in deze reeks).
Nogmaals, ik kan hier niet bij. Iets uit principe niet gebruiken. Dom en bekrompen, zoals ik al eerder zei. Het is zó onprofessioneel om je bij voorbaat af te sluiten voor bepaalde producten en stromingen binnen de IT. Je zult dan haast bij voorbaat nooit verder komen dan het hobbykamer-linux-nerd-nivo imho.quote:
Dude, blijf jij vooral zeggen dat ik me afsluit voor de rest. Fine, so be it. Maar ik heb meer dan zat keuzes om uit te kiezen. Dat jij bij 1 fabrikant blijft plakken (en ja.. ik weet dat je soms ook zegt.. Ik raadt dan ook Linux/Unix servers aan), ik doe dat niet. Binnen de Unixflavours zitten meer keuzes dan een MS me kan bieden. En ik heb tot nu toe geen enkele toepassing gezien waarvan ik denk: Windows platform. Geen enkele.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan hier niet bij. Iets uit principe niet gebruiken. Dom en bekrompen, zoals ik al eerder zei. Het is zó onprofessioneel om je bij voorbaat af te sluiten voor bepaalde producten en stromingen binnen de IT. Je zult dan haast bij voorbaat nooit verder komen dan het hobbykamer-linux-nerd-nivo imho.
Zeg dát dan gewoon ipv zo'n populistische nerdige onliner.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dude, blijf jij vooral zeggen dat ik me afsluit voor de rest. Fine, so be it. Maar ik heb meer dan zat keuzes om uit te kiezen. Dat jij bij 1 fabrikant blijft plakken (en ja.. ik weet dat je soms ook zegt.. Ik raadt dan ook Linux/Unix servers aan), ik doe dat niet. Binnen de Unixflavours zitten meer keuzes dan een MS me kan bieden. En ik heb tot nu toe geen enkele toepassing gezien waarvan ik denk: Windows platform. Geen enkele.
Ik gebruik uit principe geen drugs. Dom en bekrompen dus...?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan hier niet bij. Iets uit principe niet gebruiken. Dom en bekrompen, zoals ik al eerder zei. Het is zó onprofessioneel om je bij voorbaat af te sluiten voor bepaalde producten en stromingen binnen de IT. Je zult dan haast bij voorbaat nooit verder komen dan het hobbykamer-linux-nerd-nivo imho.
Als je dealer van beroep bent, misschien. Maar kom op. Het getuigt niet echt van interesse in je vakgebied (if so...) of een brede blik als je een fabrikant (en wat voor één!) bij voorbaat uitsluit. En dan alleen omdat het díe fabrikant is en je daar wat tegen hebt. Zou een mooie bak zijn zeg. Als ik bij mijn baas komen met 'zeggeuh, dat salarispakket is wel geinig he, maar oracle gebruik ik uit principe niet dusseh weg d'r mee'. Ik betrap slakkie wel vaker op dat soort oneliners.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gebruik uit principe geen drugs. Dom en bekrompen dus...?
Dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking. IE6 is een stuk schadelijker dan drugs hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gebruik uit principe geen drugs. Dom en bekrompen dus...?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Jarno het volgende:
Netware.
Ik denk dat ik me in eerdere postings in deze reeks al heb uitgelaten over OSS en waarom ik dat gebruik en niet ga voor CS software. Dat ik dan zeg in een stuk over browsers dat ik IE niet gebruik lijkt me dan ook geen nerdige onliner, maar meer een verlenging op mijn overige posts.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg dát dan gewoon ipv zo'n populistische nerdige onliner.
Ik blijf trouwen zéker niet bij één fabrikant plakken. Zo beheer ik ook Oracle en Netware.
DE reden waarom ik een apple gekocht heb en al jaren linux draai naast windows. Pure interesse. Alleen beviel OSX erg érg goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je dealer van beroep bent, misschien. Maar kom op. Het getuigt niet echt van interesse in je vakgebied (if so...) of een brede blik als je een fabrikant (en wat voor één!) bij voorbaat uitsluit. En dan alleen omdat het díe fabrikant is en je daar wat tegen hebt. Zou een mooie bak zijn zeg. Als ik bij mijn baas komen met 'zeggeuh, dat salarispakket is wel geinig he, maar oracle gebruik ik uit principe niet dusseh weg d'r mee'. Ik betrap slakkie wel vaker op dat soort oneliners.
op kantoor zet je hem op classic, thuis zet je een leuk theme aan met dreamscene desktopjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef Tijn het volgende:
Als je op je werk alleen maar met Windows te maken hebt, lijkt me dat helemaal een ideale reden om thuis een Mac neer te zetten. Je wilt je kantoor toch niet thuis hebben?
* dubbelklikt op Command & Conquer The First Decadequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef whoops het volgende:
Voor degene die het kunnen op hun OS: Game on!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn mac crashte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |