Ze volgen gewoon de regels hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zonde ze hadden je rijbewijs gewoon moeten vernietigen.
Ik heb het natuurlijk over de snelweg. Wat is er rete-irritant aan? Het is irritant dat mensen onnodig links blijven rijden en gaan inhalen met 121 km/h. Er moet meer gebruikt gemaakt worden van spiegels en naar rechts als je auto niet mee kan draaien op de linkerbaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:36 schreef Monidique het volgende:
Op een snelweg is het al wat minder erg. Nog steeds rete-irritant, natuurlijk, die potentiële moordenaars die denken dat ze het centrum van de wereld zijn, maar het wordt echt gevaarlijk als je niet op de snelweg bent. Tsja.
Omdat het te snel. Is allemaal heel leuk, maar de weg en de rijders en alles zijn niet berekend op 160 km/u.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het natuurlijk over de snelweg. Wat is er rete-irritant aan?
Ja. Maar... dus...?quote:Het is irritant dat mensen onnodig links blijven rijden en gaan inhalen met 121 km/h. Er moet meer gebruikt gemaakt worden van spiegels en naar rechts als je auto niet mee kan draaien op de linkerbaan.
"Maar ik rij elke dag 160 over de snelweg en er is nog nooit wat gebeurd..."quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
Omdat het te snel. Is allemaal heel leuk, maar de weg en de rijders en alles zijn niet berekend op 160 km/u.
Ze zijn dus wel ontworpen op 160quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het te snel. Is allemaal heel leuk, maar de weg en de rijders en alles zijn niet berekend op 160 km/u.
Mwah. Moffen en kaaskoppen ontlopen elkaar niet zoveel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je zelfs 260 kunt rijden op een snelweg, het asfalt verdampt niet, ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze zijn dus wel ontworpen op 160Dat het niet mag is iets anders.
Het ligt natuurlijk aan de situatie op de snelweg maar 160 is opzich geen probleem hoor. Het probleem is dat men in Nederland vaak niet goed anticipeert en/of geen gebruik maakt van de spiegels. In Duitsland doet men dat bijv. veel beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
Dat vind ik rete-irritant.quote:Ja. Maar... dus...?
In Duitsland mag je 160. In Nederland hoeft men niet te anticiperen op iemand die met 160 voorbij racet. Dat is het punt dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
Het ligt natuurlijk aan de situatie op de snelweg maar 160 is opzich geen probleem hoor. Het probleem is dat men in Nederland vaak niet goed anticiperend en/of geen gebruik maakt van de spiegels. In Duitsland doet men dat bijv. veel beter.
Ja.quote:Dat vind ik rete-irritant.
Daar heb je in feite gelijk in maar het blijft irritantquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:46 schreef Monidique het volgende:
In Duitsland mag je 160. In Nederland hoeft men niet te anticiperen op iemand die met 160 voorbij racet. Dat is het punt dus.
Ja.
In Duitsland kijkt men inderdaad beter in de spiegels, en beter (verder) vooruit. Achteruitkijken doen de langzaamrijders beter, vooruitkijken de hardrijders.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
In Duitsland mag je 160. In Nederland hoeft men niet te anticiperen op iemand die met 160 voorbij racet. Dat is het punt dus.
En doet men dat in Duitsland zoveel beter, in spiegels kijken? Het zou best kunnen, hoor, maar is hier ook niet sprake van jouw perceptie?
En dan lekker links voor ze blijven hangenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen die zich heel erg opwinden in het verkeer.
Die figuren hebben daarbij vaak ook de neiging om goed te hard te rijdenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:53 schreef Autodidact het volgende:
Ik kan me niet zo storen aan mensen die hard rijden...ga lekker je gang. Vervelend zijn mensen die voordringen, die op de linkerbaan 20km te langzaam rijden, geen richting aangeven, geen voorrang verlenen, door rood rijden, in de bocht andermans weghelft inpikken etc. Veel gevaarlijker.
Natuurlijk is het mijn perceptie. Maar men is daar beter ingesteld op auto's die hard rijden waardoor men de linkerbaan gebruikt voor (snel) inhalen en dan weer naar rechts gaat. Waar je hier vaker ziet dat men 120 km/h links rijdt en aangezien je toch niet harder mag links blijven rijden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:46 schreef Monidique het volgende:
En doet men dat in Duitsland zoveel beter, in spiegels kijken? Het zou best kunnen, hoor, maar is hier ook niet sprake van jouw perceptie?
[..]
Ja.
Doch.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:14 schreef Xtreem het volgende:
Hoi.
Hihi.
Wat heb ik een schurfthekel aan Mevr. Noorman-Den Uyl.
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Minpuntjes omdat hij zo'n verschrikkelijke dochter heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |