De verhuurder is wel vaag. Die website is weer een verzamelding zonder adres enzo. Denk ook wel dat er ergens een adder verstopt zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Xtreem het volgende:
Gezien de prijs schreeuwt het: ADDERTJE! ; Maar ik kan 'm nog niet ontdekken... Anyone?
Wrs heeft de huiseigenaar op cruciale plekken webcams opgehangen en probeert hij met de lage prijs lekkere dames te strikken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Xtreem het volgende:
Studio in Amsterdam
Gezien de prijs schreeuwt het: ADDERTJE! ; Maar ik kan 'm nog niet ontdekken... Anyone?
Geen probleem, mits die dames er bij komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wrs heeft de huiseigenaar op cruciale plekken webcams opgehangen en probeert hij met de lage prijs lekkere dames te strikken.
Ruim 3300 woon/werk per maand, de rest is prive (reisjes Italie, Polen, UK hakken er best in.. Maar dan kan de leaseauto wel beter uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sloeg ook niet op 'en', maar op 'of'
5000 p/m is best veel.....
Oh, het lag niet aan mij?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Heee, het doet weer.
Ik ging toch lunchen. Gadogadosoep, twee boterhammen, boter, braadworst.quote:
Negers?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Fastmatti het volgende:
Eikels hebben me vandaag gewoon te pakken gehad. Stonden me gewoon op te wachten
Dat is meteen te merken aan de beurskoers. Doorwerkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hier bij Ordina ligt het internet er toch steeds uit...
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.quote:
Nog steeds najaar bij jullie in de buurt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Fastmatti het volgende:
Eikels hebben me vandaag gewoon te pakken gehad. Stonden me gewoon op te wachten
Zonde ze hadden je rijbewijs gewoon moeten vernietigenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.
Toch zonde van het geld. De helden van de KLPDquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |