Ja, kinderen doodrijden zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef freddygonzales het volgende:
Ga maar es een keer met je SUV door sterrenwijk rijden in Utrecht da's pas fun!
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef freddygonzales het volgende:
Ga maar es een keer met je SUV door sterrenwijk rijden in Utrecht da's pas fun!
quote:
Maar die 2e, echte MILF inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Wel een MILF
Check die smerige vetrol op pic 1
Das me een flinke gek !
Mwah, dat weet ik niet. Maar het help wel als het druk is en je moet van rijstrook wisselenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
SUV rijders, dat zijn toch van die mensen die denken dat ze overal voorrang hebben omdat ze een zogenaamd grote wagen bezitten?
Klootjesvolk dus.
ja en dan nog boos kijken als je je voorrang neemt (waar je recht op hebt)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
SUV rijders, dat zijn toch van die mensen die denken dat ze overal voorrang hebben omdat ze een zogenaamd grote wagen bezitten?
Klootjesvolk dus.
Zou het reclame zijn? Ik dacht een staats-gesubsidieerde campagne om stoer rijden bij vrouwen te bevorderen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit meer een soort verkapte reclame voor Nissan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |