Dat is te horen in deze docu:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tegen onze superfighter jij denkt echt dat er per jaar 40.000 texanen moslim worden
In die staat wordt je bijna afgeschoten wanneer je moslim bent dus ik denk het eerlijk gezegd van niet
De getallen kloppen omdat er wat gekleurde video's op youtube staan? Heb je nog meer onderbouwing?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dat is te horen in deze docu:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9184353144432289069&q=texan+muslim
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7657333391410735923&q=texan+muslim
Over Hispanics die zich bekeren tot de Islam:
http://www.youtube.com/watch?v=73Hfshezwww
Volgens dit bericht bekeren er zich 70000 tot 200 duizend Latino's zich tot de Islam.
Nee, de getallen kloppen zeker wel.
vraag ik mij ook af want ik kan nu op youtube precies hetzelfde gaan beweren over moslims die met miljoenen tegelijkertijd zich bekeren naar het christendom.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:05 schreef wonko het volgende:
[..]
De getallen kloppen omdat er wat gekleurde video's op youtube staan? Heb je nog meer onderbouwing?
Yup,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vraag ik mij ook af want ik kan nu op youtube precies hetzelfde gaan beweren over moslims die met miljoenen tegelijkertijd zich bekeren naar het christendom.
Lieverd, dat wil je niet weten. Waarom ben je alles zo aan het verdedigen? Iets wat je niet aanstaat, moet je niet proberen onderuit te halen dmv allerlei vage constructies. Het is leesvoer, praat er over met je pappie en mammie of met je oma als je er moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef Super7fighter het volgende:
Vreemd dat jullie niet ingaan op de betrouwbaarheid van de bronnen in de OP.![]()
Waarom open je een topic, als je niet geinteresseerd bent in een discussie?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Lieverd, dat wil je niet weten. Waarom ben je alles zo aan het verdedigen? Iets wat je niet aanstaat, moet je niet proberen onderuit te halen dmv allerlei vage constructies. Het is leesvoer, praat er over met je pappie en mammie of met je oma als je er moeite mee hebt.
Verder, gewoon lekker je leventje leiden zoals je nu doet, tijd komt raad - ook voor jou.![]()
Dat heet selectief zijn om vooroordelen in stand te houden. Ik snap niet eens waarom je nog met deze mensen in discussie gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef Super7fighter het volgende:
Vreemd dat jullie niet ingaan op de betrouwbaarheid van de bronnen in de OP.![]()
schat dat zal ik je zeggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef Super7fighter het volgende:
Klopt, volgens crazytaxi is de opzet om een discussie te voeren met je moeder, je vader of desnoods je oma. Topic was dus niet bedoeld om te discussieren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heet selectief zijn om vooroordelen in stand te houden. Ik snap niet eens waarom je nog met deze mensen in discussie gaat.
Dat is ook gebeurd: Moslims die zich steeds vaker bekeren tot Christendomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef Super7fighter het volgende:
Iemand maakt een fout door 40 duizend te verwarren met 4000 en meteen wantrouw je alles.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:34 schreef CANARIS het volgende:
[..]
schat dat zal ik je zeggen
1 van jouw medestrijders had het over 40.000 in Duitsland en nadat wij haden bewezen dat dat een 10Hoog overdrijving was, hebben wij nooti meer iets over dit thema gehoord.
Dat is het proleem
Julie komen met boterzachte argmenten en als dan zwart op wit de onzin ervan wordt bloot gestelld , horen wij jullie niet meer over dat thema , maar komt weer een mede Yahudie die met een nog boter zachtere bron (Kom op Youtube !!) aankomt draven.
Ik geef toe dat de bronnen op het internet voor half gare Islam Propaganda stukjes quantitatief nagenoeg alles in de schaduw stelt en er geen doorkomen aan is, maar zelfs wanneer 1 miliard mensen roepen dat een ijzeren ezel , een vliegtuig is ,wordt het er niet waarder door.
n af en toe denk ik...ja ... het zal wel.
Ik zie nu ook dat hier geen zinnig weerwoord op gekomen is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurd: Moslims die zich steeds vaker bekeren tot Christendom
Het was ter informatie (zelfs integraal overgenomen zonder commentaar), ik heb persoonlijk geen zin in discussie en heb me dus niet beziggehouden met discussie. Maar wat ik uit objectiviteit wel concludeer is het feit dat drie personen, waaronder jij, zich gelijk gaan verdedigen. Wat wil je hiermee bereiken? Je geloofsovertuiging uit je maar in de moskee en/of thuis. Maar zadel andere er niet mee op, als je je geroepen voelt om mensen te bekeren ga je een studie 'hoe word ik een imam' volgen. Het lijkt wel alsof je gekrenkt voelt dat mensen zich niet bekeren tot de islam, maar tot ander geloof. En die gekrenktheid is tevens een nare eigenschap, wellicht dat je moet leren accepteren dat er niet altijd mensen overstappen naar jou favoriete overtuiging.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waarom open je een topic, als je niet geinteresseerd bent in een discussie?![]()
Een discours is toch bedoeld om dingen ter discussie te stellen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:44 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Het was ter informatie, ik heb persoonlijk geen zin in discussie en heb me dus niet beziggehouden met discussie. Maar wat ik uit objectiviteit wel concludeer is het feit dat drie personen, waaronder jij, zich gelijk gaan verdedigen. Wat wil je hiermee bereiken? Je geloofsovertuiging uit je maar in de moskee en/of thuis. Maar zadel andere er niet mee op, als je je geroepen voelt om mensen te bekeren ga je een studie 'hoe word ik een imam' volgen. Het lijkt wel alsof je gekrenkt voelt dat mensen zich niet bekeren tot de islam, maar tot ander geloof. En die gekrenktheid is tevens een nare eigenschap, wellicht dat je moet leren accepteren dat er niet altijd mensen overstappen naar jou favoriete overtuiging.
nb: nieuws en achtergronden van het nieuws is nl. ook een forum om te posten wanneer nieuws de voorpagina niet haalt. Succes ermee.![]()
En daarom heb ik voor jou heel ander gossip nieuws, sjef. Wellicht dat dit wat ontspannender overkomt, het is ook zo'n zware kost allemaal wat in deze topic gepost wordt. Dat je overal spoken gaat zien en niet meer helder kan nadenken. Ghostbusters zullen er zelfs van gaan schateren, voor jou hierbij:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verbaas je je daarover dan? Wat dacht je voor weerwoord te verwachten van een stel fanatieke moslimhaters en extremistische christenen? Het beste kun je deze fanatiekelingen in hun eigen sop gaar laten koken en gewoon negeren.
Alsof ook maar 1 moslim hier gevoelig voor is en even van zijn geloof afstapt om een paar stappen achteruit te doen.
Wat denken ze dat moslims zijn? Christenen?
quote:AMSTERDAM - Tatjana heeft miljardair Marcel Boekhoorn aan de haak geslagen, zo meldt Story deze week. Boekhoorn, die nog in scheiding ligt met zijn vrouw, zou al enige tijd uitgaan met 'Calendergirl' Tatjana, zoals Story haar omschrijft.'Onze liefde is nog pril.'
'Maar we zijn erg gelukkig', vertelt de rondborstige Tatjana. 'De eerste die me een golddigger noemt pak ik aan', zo dreigt ze. De 47-jarige Boekhoorn werd rijk met de aan- en verkoop van Bakker Bart en Telfort. Nu is de voormalig geldschieter van voetbalclub Nec financier van gratis krant De Pers. Marcel Boekhoorn is nu nog gewikkeld in een scheiding die hem flink wat geld kan gaan kosten.
Latinos kan ik me nog wel voorstellen, al vind ik dat geen goede ontwikkeling. Maar die zitten sociaal-economisch niet echt in een al te beste positie. Die zijn gevoelig voor de praatjes van moslims. Beetje hetzelfde idee als met de Nation of Islam van Malcolm X. Kwam uiteindelijk ook voort uit onvrede over de discriminatie van zwarten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dat is te horen in deze docu:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9184353144432289069&q=texan+muslim
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7657333391410735923&q=texan+muslim
Over Hispanics die zich bekeren tot de Islam:
http://www.youtube.com/watch?v=73Hfshezwww
Volgens dit bericht bekeren er zich 70000 tot 200 duizend Latino's zich tot de Islam.
Nee, de getallen kloppen zeker wel.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef Meki het volgende:
Maar er gaan meer christenen die overstap maken naar de Islaam
Daar wil ik wel ff antwoord opgeven, heel simpel gewoon dezelfde reden als de moslims claimen wannneer een medemoslim zich bekeerd tot het christendom, namelijk krankzinnigheidquote:Geef mij es 1 reden waarom die dat zouden doen ?
Beetje last van schizofrenie?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef Gia het volgende:
Ik heb een vraagje: Hoe herken je een moslim? Hoe herkennen 'grensbewakers' bij Mekka moslims?
Het is toch zo dat alleen moslims Mekka in mogen? Toch? Hoe herken je die?
Stel ik wil naar Mekka, stel hč. Kan ik toch gewoon een hoofddoekje![]()
opzetten en zeggen dat we moslim zijn? Of gaan ze iedereen controleren als ze twijfelen? Moet je dan een versje opzeggen of zo als je een blanke westerse moslim bent?
Jij weet het dus ook niet?quote:
Oh, haha, zag nu pas het dikgedrukte.quote:
Islamietjes die hun religie de rug toe keren, eigenlijk net zoiets als kindjes die erachter komen dat Sinterklaas eigenlijk helemaal niet bestaat, het zou onvermijdelijk moeten zijn. Maar dat ze dan christelijk worden is toch wel een gemiste kans, al is het natuurlijk wel een stap in de goede richting.quote:leek me dat de discussie nog niet helemaal over was in het vorige deel gezien die vol zit.
Ik GELOOF nog steeds dat Sinterklaas bestaat! Wat is daar mis mee? Er zijn wel veel namaaksinten, dat wel, maar er is er maar een de echte. Bewijs het tegendeel maar eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:29 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Islamietjes die hun religie de rug toe keren, eigenlijk net zoiets als kindjes die erachter komen dat Sinterklaas eigenlijk helemaal niet bestaat, het zou onvermijdelijk moeten zijn. Maar dat ze dan christelijk worden is toch wel een gemiste kans, al is het natuurlijk wel een stap in de goede richting.
In Amerika is het bijna traditie om als je als zwarte gangbanger de lik ingaat, je er als geconverteerde Nation of Islam aanhanger weer uit komt. Maar of daar verder waarde aan gehecht moet worden lijkt me hoogst twijfelachtig, aangezien ze bijna allemaal weer in het oude criminele circuit terechtkomen, en daarin is niet echt veel ruimte voor religieus handelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:15 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, hoeveel van die mensen die moslim worden, doen het eigenlijk niet alleen om aan te kunnen sluiten bij de bandwagon? Lekker meelopen, politieke macht, kindjes indoctrineren, daar is weinig religieus aan verder. Maar goed, ze hebben dan ook hele ministeries die de geschiedenisboekjes daarop kunnen aanpassen.
Gelukkig kun je daar mee stoppen zonder overgoten te worden met brandende benzine.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Country muziek luisteren staat bij mij gelijk aan zwakzinnigheid.
Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Je bent zeker nooit in Texas geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je daar mee stoppen zonder overgoten te worden met brandende benzine.
Daar hoef je ook iet in te geloven, het bestaat gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel in Mekka.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent zeker nooit in Texas geweest.
Miljarden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar hoef je ook iet in te geloven, het bestaat gewoon.
Eigenlijk wel vreemd. Veel mensen zijn opgesloten in een psychiatrische inrichting die menen stemmetjes te horen terwijl er miljoenen mensen op aarde vrij rondlopen die menen dat een fictief figuur bestaat en deze nog aanbidden ook.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En in mekka worden dagelijks mensen overgoten met brandende benzine.
Dat heb ik nou met geloven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
is dat extremisch van het niveau kirimmiquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zie sig. Ken er nog wel meer trouwens, lionsguy18 bijv.
Wat wou je daar nou mee zeggen dan ? Dat je daar met benzine overgoten word zodra je zegt dat je niet naar country wil luisteren ? Wil je nou serieus genomen worden hier of in het zelfde hokje geplaatst worden als die staatsmongool KirmiziBeyaz ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent zeker nooit in Texas geweest.
En alles wat jij zegt is waar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, dat zie je toch.
Overgoten worden met brandende benzine? Wow, hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je daar mee stoppen zonder overgoten te worden met brandende benzine.
Ik zou zeggen maak een begin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nog erger. Opsluiten al die geestelijk gehandicapten.
Dat heb je zelf al gedaan............ Religie is een vrijwillige gevangenis opsluiting van de geest.quote:
Nou dan, wat is het probleem? Ik ga je toch ook niet verbieden om countrymuziek te luisteren omdat IK dat zwakzinnige muziek vind?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat heb je zelf al gedaan............ Religie is een vrijwillige gevangenis opsluiting van de geest.
makkelijk zolang je de benzine niet in een dicht vat stoptquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Overgoten worden met brandende benzine? Wow, hoe krijg je dat nou voor elkaar
Ik weet wel hoe je overgoten kan worden met benzine om het daarna aan te steken, maar al brandende benzine overgieten is voor mij nieuw
He, hij is de expert he.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
makkelijk zolang je de benzine niet in een dicht vat stopt
Ik verbied je toch ook niks of wel? Van mij mag je je neus in je voorgangers anus steken zoveel je wilt hoor. Hoop wel voor je dat hij een strakke sluitspier heeft bij het voorover buigen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou dan, wat is het probleem? Ik ga je toch ook niet verbieden om countrymuziek te luisteren omdat IK dat zwakzinnige muziek vind?
aldusquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Overgoten worden met brandende benzine? Wow, hoe krijg je dat nou voor elkaar
Ik weet wel hoe je overgoten kan worden met benzine om het daarna aan te steken, maar al brandende benzine overgieten is voor mij nieuw
klopt goede zelfkennisquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als hier fatsoenlijke moderators waren, hadden mij allang naar Stormfront of Polinco verwezen.
Ik heb je nergens nazi genoemd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk daar ga je weer met je verwijzingen naar nazisme, je kent me niet eens, maar je weet zo maar uit je mouw te schudden dat ik een nazi ben. Je valt een beetje in herhaling. Maar goed, het zij zo.
Als je me nergens nazi noemt, wat moet ik dan op Stormfront zoeken ? Verder heb jij geen flauw idee hoe ik ruik, eet en drink, dus loop je weer gewoon onzin uit je duim te zuigen, zoals je altijd al hebt gedaan hier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb je nergens nazi genoemd.
Maar wat ik wel altijd zeg: als iets ruikt als een 'x', er uitziet als een 'x', praat als een 'x', luistert als een 'x', eet en drinkt als een 'x', dan is het een 'x'. En blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt, dus zou je eens bij jezelf te rade moeten gaan.![]()
Heel goed. Heel snel ook:quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
@Kirmi
Slaan totdat de ezel terugkomt van het water.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik deze vertaling vroeg. Iedereen kan online woorden opzoeken en zo een 'letterlijke' zin vormen. Het gaat juist om de andere betekenis van deze zin, welke voor iedere Turk zeer bekend is. Graag verneem ik dus deze van jou, niet de letterlijke betekenis.
Leef je dus uit
Ja, ontwijk het maar weer, daar ben je goed in.quote:
Wat ontwijk ik dan precies? Door de talloze persoonlijke aanvallen heb ik blijkbaar iets inhoudelijks van jouw hand gemist, wat op zichzelf al een unicum is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ontwijk het maar weer, daar ben je goed in.![]()
Ik hoef ook niet alles mee te krijgen. Wat ik in ieder geval niet heb gemist is jouw niet al te frisse kijk op moslims en ausländer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef Hathor het volgende:
Je mist wel meer, het zij je vergeven.![]()
Weer een valse beschuldiging, er is maar een moslim waar ik een rare kijk op heb, en dat ben jij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet alles mee te krijgen. Wat ik in ieder geval niet heb gemist is jouw niet al te frisse kijk op moslims en ausländer.
Ik heb ook niet bepaald een "frisse" kijk op moslims........ wat nu?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet alles mee te krijgen. Wat ik in ieder geval niet heb gemist is jouw niet al te frisse kijk op moslims en ausländer.
No shit?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb ook niet bepaald een "frisse" kijk op moslims
Kun je wel hysterisch een smiley plaatsen maar het doet niets af van het feit dat het vrije westen een steeds grotere aversie krijgt tegen moslims. De verstikkende juk van religie in het westen is eindelijk gedecimeerd en daar dient zich dan een nog intolleranter religie aan waar de meeste mensen niet van gediend zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |