zou kunnen jaquote:Op maandag 12 februari 2007 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Wellicht over de gehele wereld.
en allemaal vonden ze dat ze tever doorgeschoten waren op een gegeven moment zodat ze terug naar de roots van hun ouders wilden gaanquote:Op maandag 12 februari 2007 15:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel, veel van de radicalen genoten van een hoge opleiding, konden de vrijheden meer benutten dan een VMBO loverboy.
Dat wil ook niet beweren. Ik wil enkel benadrukken dat een islamitische opleving en een Europa dat de Islam baart twee verschillende verhoudingen zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo ook Griekenland, dat er landen zijn waar het Christendom nog in het dagelijksleven terug te vinden is betekent niet dat er geen plaats is voor een Islamitische opleving in een (ex)Christelijke land.
Dat zal ook vaker gebeuren wanneer de islam in Europa blijft groeien, ook de vergrijzing werkt mee aan een Islamitische Europaquote:Op maandag 12 februari 2007 15:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en allemaal vonden ze dat ze tever doorgeschoten waren op een gegeven moment zodat ze terug naar de roots van hun ouders wilden gaan
Vooralsnog zei ik dat eerste helft van de quote al uitgekomen is, en de 2e helft lijkt me verre van ver.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat wil ook niet beweren. Ik wil enkel benadrukken dat een islamitische opleving en een Europa dat de Islam baart twee verschillende verhoudingen zijn.
Het gaat natuurlijk over die quote die in absolute zin een utopie is, meen ik, maar dat zegt verder niets over een bepaalde factor van betekenis voor de Islam binnen de Europese samenleving.
Zo ver zal het vast niet komen , of jullie moeten Geert Wilders geloven.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zal ook vaker gebeuren wanneer de islam in Europa blijft groeien, ook de vergrijzing werkt mee aan een Islamitische Europa
Wie weet, het is mogelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef feessie het volgende:
[..]
Zo ver zal het vast niet komen , of jullie moeten Geert Wilders geloven.
Als je de groep immigranten die in het westen woont nader beschouwd op sociale-maatschappelijke afkomst, ben ik niet zeker of je dat zomaar kan weerleggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is pure speculatie die ook meteen weerlegt kan worden door te kijken naar immigranten die in het Westen wonen en dus wel die vrijheid hebben.
Ik zie niet in wat dat te maken heeft met een "religieusheid".quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als je de groep immigranten die in het westen woont nader beschouwd op sociale-maatschappelijke afkomst, ben ik niet zeker of je dat zomaar kan weerleggen.
Ook niet onbelangrijk is de positie die zij, maatschappelijk gezien, veroveren in hun nieuwe thuisland.
Het blijft wel leuk gedachte te wisselen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Mij maakt het allemaal geen drol uit. Ik zie het niet als een utopie ofzo.
Ja, maar voor velen blijft het niet bij gedachte wisselen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het blijft wel leuk gedachte te wisselen.
idd ze zullen nooit gaan overheersen kijk maar naar de verhoudingenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat wil ook niet beweren. Ik wil enkel benadrukken dat een islamitische opleving en een Europa dat de Islam baart twee verschillende verhoudingen zijn.
Het gaat natuurlijk over die quote die in absolute zin een utopie is, meen ik, maar dat zegt verder niets over een bepaalde factor van betekenis voor de Islam binnen de Europese samenleving.
Nou ik ben nog steeds benieuwd, Marokkaans wordt nog niet ondersteunt door babelfish.altavista.comquote:Op maandag 12 februari 2007 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ik verklappen wat Bouyeri betekend? (Zijn achternaam)
Stijging op de sociale ladder bevordert de integratie en bij deze groepen is religie niet erg uitgesproken of zelfs afwezig.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat te maken heeft met een "religieusheid".
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet mogelijk. Maar zou je het ook willen, hoop je het?
Marokkaans bestaat niet. (Wel arabisch of berbers)quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nou ik ben nog steeds benieuwd, Marokkaans wordt nog niet ondersteunt door babelfisch.altavista.com
mij wel als het al gebeurt dan pas over een jaar of 200 en dan ben ik al lang dood en ben ik erachter wat het juiste geloof wasquote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooralsnog zei ik dat eerste helft van de quote al uitgekomen is, en de 2e helft lijkt me verre van ver.
Alles is mogelijk voor een ieder die geloofd.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet mogelijk. Maar zou je het ook willen, hoop je het?
Mwah mwah mwah, je zou dan de cijfers moeten hebben van deze groep wil je een correcte conclusie trekken.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Stijging op de sociale ladder bevordert de integratie en bij deze groepen is religie niet erg uitgesproken of zelfs afwezig.
In Frankrijk, bijvoorbeeld, ligt het aantal gemengde huwelijken vrij hoog.
Zeg het dan. Wel mooi hoor, een modje op FOK! die Europa graag als islamitische heilstaat ziet..quote:
200 jaar, werkelijk joh? Volgens mij onderschat je het probleem.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mij wel als het al gebeurt dan pas over een jaar of 200 en dan ben ik al lang dood en ben ik erachter wat het juiste geloof was![]()
Complete quote:quote:"Catholic officials stated that approximately 10,000 Muslims convert to Catholicism each year. "
http://www.state.gov/g/drl/rls/irf/2003/23829.htm
Niet bepaald geloofwaardig dusquote:Conversions between faiths did occur, as allowed by law, but remained a source of controversy. Comprehensive statistics were not available, but Catholic officials stated that approximately 10,000 Muslims convert to Catholicism each year. Some Christians who converted to Islam did so in order to marry a Muslim. Many of the Muslims who converted to Christianity appeared to do so in response to either evangelization or exposure to humanitarian or social activities organized by church groups. Some Muslims accused Christian missionaries of using food and micro-credit programs to lure poor Muslims to the faith. Some of those who converted felt compelled not to publicize the event for family-related and social reasons.
Mooie 404 paginaquote:http://www.secularislam.org/humanrights/compatible.htm
Verwezen wordt naar een zogenaamd Turkse krant 'Milliet'. Zo' krant bestaat niet. Milliyet bestaat wel, maar kent geen artikelen over dit onderwerp. Zonder fatsoenijke doelaanduiding is dit waardeloos. Ze hadden net zo goed kunnen schrijven dat moslims zich bekeren tot marsmannetjes. Net zo geloofwaardig op deze manier.quote:http://www.beliefnet.com/story/139/story_13903_1.html
Wat meer over het oorspronkelijke artikel:quote:Thousands of Bangladeshi, North African, Kashmiri, Indian Muslims, Central Asian Muslims Leave Islam and Embrace Christ.
http://www.youtharise.com/index.php?option=articles&task=viewarticle&artid=994
Dus die missionarissen zeiden dat het zo was? Ja, dan is er geen twijfel over mogelijkquote:Yesterday, I ate lunch with three missionaries working among Muslims. One of them said "In the past two years, I’ve seen over 5,000 Muslims come to faith in Jesus in northern India. The work is growing so fast that the number will very likely soon pass 50,000. They meet in multipliable house churches, and ever more Mullahs are joining the movement..."
Another told "From our own experience and through other reliable sources, we know that in Bangladesh, 7,000 Muslims were baptised each month in 2003. They are radical followers of Jesus. In 2004, an incredible 120,000 joined them. Since 1997, the number of Muslims following Jesus has grown by 522,000."
Wederom, wat beter leeswerk levert het volgende op:quote:200,000 UK Muslims Left Islam
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-1470584,00.html
quote:One estimate suggests that as many as 15 per cent of Muslims in Western societies have lost their faith, which would mean that in Britain there are about 200,000 apostates.
Je 'vergat' het aantal te vermelden. 52quote:Muslim Preachers, Dawa Missionaries, Islamic Scholars, Mullahs, Imams Leave Islam and Enter Christianity.
http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=17499
quote:Summary and Direct Links to So-far Posted "High-Profile Converts to Christianity from Islam" (52!)
Om een zeer lang verhaal zeer kort te maken, de christelijke missionarisen misbruiken de armoede en oorlog in afrikaanse landen en bekeren moslims in ruil voor geld, voedsel en onderdak. Ja, typisch christelijk. Van de inhoud hoeven ze het niet te hebben.quote:http://www.aljazeera.net/(...)/2000/12/12-12-6.htm
For English Translation : http://www.formermuslims.com/forum/viewtopic.php?t=972
Ja, die is inderdaad wel heel betrouwbaarquote:2 million ethnic Muslims converted to Christianity in Russia (according to Roman Silantyev)
http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=513
Zo, dat waren ze wel geloof ik. Heb je nog meer of vind je dat je nu genoeg op je donder hebt gehad met je eigen 'bronnen'?quote:Roman Silantyev - an Orthodox Christian scholar of Islam and an employee of the Moscow Patriarchate
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Zeg het dan. Wel mooi hoor, een modje op FOK! die Europa graag als islamitische heilstaat ziet..
Hij zal vast links stemmenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
200 jaar, werkelijk joh? Volgens mij onderschat je het probleem.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaans bestaat niet. (Wel arabisch of berbers)
Het is in iedergeval geen arabische achternaam, als ik het letterlijk moet vertalen heet hij:
Mohammed van der Nek
Nee met ijzeren ezels door de lucht vliegen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, typisch christelijk. Van de inhoud hoeven ze het niet te hebben.
Kan toch vervelend worden op het moment dat die een beetje last van hun darmen krijgen. Ik denk niet dat mijn pluutje daarop berekent is.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee met ijzeren ezels door de lucht vliegen.![]()
Relativeren, als je 1400 jaar geleden had gezegd dat we met 600 man tegelijk door de lucht zouden vliegen (en dan ook nog eens klagen over de stewardess dat het wel erg lang duurt voordat ze een blikje bier komt brengen) dan had men je ook voor gek verklaardquote:Op maandag 12 februari 2007 15:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja, laten we de koran relativerenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef buachaille het volgende:
[..]
Relativeren, als je 1400 jaar geleden had gezegd dat we met 600 man tegelijk door de lucht zouden vliegen (en dan ook nog eens klagen over de stewardess dat het wel erg lang duurt voordat ze een blikje bier komt brengen) dan had men je ook voor gek verklaard![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Genesis 2 vers 14:quote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef Meki het volgende:
[..]
de profeet Mohammed vzmh zei :er zal een dag komen waarin de mensen van verre afstand tot elkaar zullen spreken met een kleine stok.
Daarmee wordt bedoeld een telefoon.
Toch wel lachwekkend die verwoede pogingen van christenen in het nauw.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
jammer voor jouw jonge ik heb christenunie gestemdquote:
mwah hoeveel moslims zijn er en hoeveel christenen, joden of atheisten zijn er in europa.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
200 jaar, werkelijk joh? Volgens mij onderschat je het probleem.
Je ziet het niet als een utoptie, dus dan verwacht je dat het wel werkelijkheid gaat worden?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Mij maakt het allemaal geen drol uit. Ik zie het niet als een utopie ofzo.
Boze tongen beweren dat Rusland, India, zwart Afrika en Noord-Amerika binnen 200 jaar dominant Islamitisch zullen zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah hoeveel moslims zijn er en hoeveel christenen, joden of atheisten zijn er in europa.
Dan zul je zien dat zelfs als ze met hetzelfde tempo doorfokken ze in die jaren nog steeds geen meerderheid hebben.
lekker betrouwbaar verhaaltje, jezus onderwierp zich aan de wil van god dus was hij moslim?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Super7fighter het volgende:
Schokkend om te lezen dat men richt zich tot dubieuze en onbetrouwbare bronnen om de mislukking en het falen van het christendom te verbloemen.
Het is niet zo gek dat christenen zich massaal bekeren tot de Islam. De profeet Jezus was immers ook Moslim. http://www.geocities.com/Athens/Agora/4229/jam.html
Naast dit feit is het ook niet zo verwonderlijk dat christenen overgaan tot de Islam. Je streeft toch naar vooruitgang. De Koran corrigeert de Bijbel op honderden fronten.
Dus wat dacht je, laat ik een geocities linkje plaatsen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Super7fighter het volgende:
Schokkend om te lezen dat men richt zich tot dubieuze en onbetrouwbare bronnen om de mislukking en het falen van het christendom te verbloemen.
wahahaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Super7fighter het volgende:
Het is niet zo gek dat christenen zich massaal bekeren tot de Islam. De profeet Jezus was immers ook Moslim. http://www.geocities.com/Athens/Agora/4229/jam.html
Naast dit feit is het ook niet zo verwonderlijk dat christenen overgaan tot de Islam. Je streeft toch naar vooruitgang. De Koran corrigeert de Bijbel op honderden fronten.
Bla die Bla die Bla die Blaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Super7fighter het volgende:
Noord-Amerika?? ik zou juist verwachten dat die minder snel zouden vallen dan Europa. Europa krijgt volgens mij een veel grotere stroom (latent)radicale moslims te verwerken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat Rusland, India, zwart Afrika en Noord-Amerika binnen 200 jaar dominant Islamitisch zullen zijn.
Alleen Europa en Latijns-Amerika vallen buiten de boot, Europa omdat de aanwas van moslims niet correspondeert met het radicale geloofsval van christenen en de toename van (hedonistische) atheisten.
Het evangelie van Barnabas is een vervalsing uit de Middeleeuwen. Het evanglie van Thomas is veel interessanter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Bla die Bla die Bla die Bla
Je klingt net als die halve gare Malcom X die beweerde dat Jezus en Beethoven zwart waren.
Straks kom je nog met das bespottelijke Barnabas evanglei waarin zelfs Adam zijn Islam bekentenis aflegd.
Een Koran die zich continu tegenspreekt stactoachtig alles mogenlijke herhaalt en een meer als duidelijke gnostische Autheur heeft , corrigeerd de bijbel op honderden fronte. Sure. Dream on.
Vreemd genoeg bestaat er over de ontstaansgeschiedenis van de Koran ( alhoewel 600 tot 800 na christus) minder schriftbronnen als over het nieuwe testament.
Veel sterker nog. De hele figuur Mohammed is geschiedkundig alles behalve een bewezen feit.
Het is dat ik onlangs wat filmpjes heb gezien over Texaanse christenen die zich tot de Islam bekeren, anders zou ik nooit geloofd hebben dat er jaarlijks 40 duizend Texaanse christenen Moslim worden in de thuisbasis van Bush.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Noord-Amerika?? ik zou juist verwachten dat die minder snel zouden vallen dan Europa. Europa krijgt volgens mij een veel grotere stroom (latent)radicale moslims te verwerken.
De link richt zich op het theologische aspect van de discussie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus wat dacht je, laat ik een geocities linkje plaatsen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |