Waarschijnlijk niet, want Jeroen is gewoon die Nibbieworld die hier ook post en die als proefbewoner in het huis gezeten heeft voor DGK begon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:29 schreef rooie3 het volgende:
Lees nergens wat over een Jeroen.
komt die dan ook.
Natasia is weer on speaking terms met Amanda?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:30 schreef Elounda het volgende:
Brian zit weer te zeveren over het etentje tegen Amanda en Natasia.
Niet staat Hedda en Huub's zus dan ook in de weg om naar het politiebureau te gaan en een aanklacht wegens laster in te dienen tegen Brian!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
Dat is namelijk laster.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want Jeroen is gewoon die Nibbieworld die hier ook post en die als proefbewoner in het huis gezeten heeft voor DGK begon.
Maar zo simpel werkt internet: 1 sukkel leest iets over DGK op de hyvespagina van Nibbieworld en trekt de conclusie dat Nibbieworld de binnenkant van het huis al kent en dus de nieuwe bewoner wel zal zijn.
Hij/zij post dat hier, iemand roept geljik dat het niet zo zal zijn omdat het een proefbewoner is maar het gros leest daar overheen en voor je het weet gaat het gerucht rond dat Jeroen/Nibbieworld een nieuwe bewoner is.
Dat geloof ik dus niet. Als hij de boel een beetje op stelten kan zetten zou Huub dat wel eens enorm kunnen waarderen en hem er dus niet uit gaan stemmen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als hij meteen een grote bek opzet wordt hij waarschijnlijk unaniem weggestemt volgende week. Dus ik hoop dat de nieuwe bewoners vrijstelling krijgen volgende week, of dat ze NA de stemming het huis inkomen...
Mij om het even ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet staat Hedda en Huub's zus dan ook in de weg om naar het politiebureau te gaan en een aanklacht wegens laster in te dienen tegen Brian!
En zelfs als het wáár wat Brian roept, dan nog kan hij aangeklaagd worden. Alleen wordt de aanklacht dan 'smaad' in plaats van laster.
Het gros lees uberhaubt niet en komt zo binnenvallenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want Jeroen is gewoon die Nibbieworld die hier ook post en die als proefbewoner in het huis gezeten heeft voor DGK begon.
Maar zo simpel werkt internet: 1 sukkel leest iets over DGK op de hyvespagina van Nibbieworld en trekt de conclusie dat Nibbieworld de binnenkant van het huis al kent en dus de nieuwe bewoner wel zal zijn.
Hij/zij post dat hier, iemand roept geljik dat het niet zo zal zijn omdat het een proefbewoner is maar het gros leest daar overheen en voor je het weet gaat het gerucht rond dat Jeroen/Nibbieworld een nieuwe bewoner is.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat van Huub ook niet persoonlijk naar die moeder bedoeld. Net zoals je in het Engels m*therf*cker kunt zeggen, waarbij dat ook niet letterlijk over iemands moeder gaat. Wat Nathanael deed en Brian nog steeds doen is anders, daar wordt iemand echt bij de naam genoemd en bedoelen ze echt die persoon.
Vond het ook al raar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leek wel een kinderhandschriftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:35 schreef Kinga het volgende:
Bart heeft een servet met tekst in zijn handen? wtf
Want?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Kinga het volgende:
ze mogen de zwarte gedeeltes niet lezen
Yes, er wordt gelukkig toch nog wel ingegrepen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:37 schreef Ashrak het volgende:
Nee, dit kan niet ...
Zou er op de kaart van Liegebeest een geheim bericht staan ?
Waarom hou je hem anders zo in het licht .....
Soms moet je iemand met zijn eigen wapens bestrijden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Huub zich niet verlaagt tot dat soort gedrag, aan de andere kant heeft Brainless er inmiddels overduidelijk om gevraagd om met gelijke munt terugbetaald te worden.
Ze hebben groot gelijk als ze het doen, in dit geval heb ik echter ook weinig moeite met het recht in eigen hand nemen, dus als Hedda op een uitnodiging van Brian ingaat mag ze wat mij betreft haar nagels in zijn ballen zetten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
Niet staat Hedda en Huub's zus dan ook in de weg om naar het politiebureau te gaan en een aanklacht wegens laster in te dienen tegen Brian!
En zelfs als het wáár wat Brian roept, dan nog kan hij aangeklaagd worden. Alleen wordt de aanklacht dan 'smaad' in plaats van laster.
Voor de verandering is ze zonder douchen en poetsen de sauna ingegaan met Braaaaaajen, daarna een frisse duik in de legionella jacuzzi, en vervolgens zonder douche zich aan gaan kledenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef noekje het volgende:
Maar om even op vanmorgen terug te komen? Heeft Amanda haar haar al eens gewassen?
Wat is zij vies zeg. Ik draag ook elke dag make up maar ik haal het keurig elke avond van mijn gezicht af en reinig het grondig. Zij slaapt ermee, wordt wakker, haalt een doekje over haar snuitje en doet weer make up op. Haar haar is al helemaal vies.
Zij was toch degene die douchen met bikini vies vond? Nou, ik weet nu wel wat ik echt vies vind.
En dan gebeurt er.... Niksquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
werken prima! Preview ff stoppen en dan op 'volledige video' klikken....
Echt ongelooflijk. Zou ik eerlijk gezegd nooit verwachten van zo'n meisje dat alleen maar met haar uiterlijk bezig is... Getver.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor de verandering is ze zonder doucen en poetsen de sauna ingegaan met Braaaaaajen, daarna een frisse duik in de legionella jacuzzi, en vervolgens zonder douche zich aan gaan kleden![]()
![]()
![]()
Deze geruchten zie ik vaker voorbij komen. Is dat echt zo??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef noekje het volgende:
Maar om even op vanmorgen terug te komen. Heeft Amanda haar haar al eens gewassen?
Wat is zij vies zeg. Ik draag ook elke dag make up maar ik haal het keurig elke avond van mijn gezicht af en reinig het grondig. Zij slaapt ermee, wordt wakker, haalt een doekje over haar snuitje en doet weer make up op. Haar haar is al helemaal vies.
Zij was toch degene die douchen met bikini vies vond? Nou, ik weet nu wel wat ik echt vies vind.
hij voldoet wel enigzins aan de image die ik van hem in mijn hoofd had.quote:
Ik voel me aangesproken want ik reageerde ook op de opmerking over "een jeroen"..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:44 schreef noa84 het volgende:
Is bij jullie ook het geluid op stream 3 en 4 altijd veel zachter dan bij de andere twee streams?
Het zijn feiten. Ze is echt een viezerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Deze geruchten zie ik vaker voorbij komen. Is dat echt zo??
Getverderrie zeg...
Ik wel, is het te merken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
Godsamme. Zijn er hier weer een stelletje ongesteld of zo.![]()
De fok politie?![]()
Iemand?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
Natasia is weer on speaking terms met Amanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |